ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් ෆට්ට ක්‍රමය

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    ඔකෙන් වෙන්නෙ router එකයි computer එකෙයි අතර connection එක හොදට තියාගන්න එක. computer එක internet එකට connect වෙද්දින් වෙන්නෙ ඔය IP , DNS server address search කරල, ඔහොම කරාම එහෙම search වෙන්නෙ නෑ, ඉක්මනට connect වෙනව. මගෙ connection එක down වෙදින් STL එකෙන් කියපු එකක් ඔක.


     
    Last edited:

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    machn net browse speed nm wadi wnawa.bt limit karapu ayta machn wadak wnne na meka.unta limit karala thiynne ape macine ekn nemene machn.slt ekenmane.un apita dena connction ekai limit kranne ethkota wadak na mka.btanith ewata nm browsng speed wadi una.mn dn dagana inne :D rep ++
     

    Ravi Rulz

    Well-known member
  • Dec 9, 2011
    2,616
    546
    113
    31
    ♥♥..හීන ලෝකෙ..♥♥
    000201F9.gif
     

    rajith123

    Well-known member
  • May 4, 2007
    1,625
    173
    63
    මෙන්න මචන් ලා ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් කරන පොඩි ට්‍රික්ස් එකක්.වැඩේ 100% සාර්තකයි..SLT එකේ 25GB පැනපු අයගේ ස්පීඩ් ස්ලෝ වෙන්වනේ.එහෙම උන අයට මේ ක්‍රමය ෆට්ට..


    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://webmycomputer.blogspot.com/2012/11/speedup-your-internet-connection.html
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    තමන්ට දැනෙන ස්පීඩ් එකක් ඔන්න හරි ගිය අය BUMP පාරක් එහෙම දාන්න..

    speed-7.jpg

    imgres

    ලොල්ම තමා. networking ගැන දන්නේ නැති කෙල්ලන්ගේ ෆොටෝ බලන්න FB එන උඹල වගේ ගොඩේ බයියන්නට හොඳා ඕවා. යකෝ DNS වෙනස් කලාම monthly quota ඒක පැනල තියන කනෙක්ෂන් වල ස්පීඩ් වැඩි කරන්න පුලුවන්ද? ඔක්කොටම කලින් DNS කියන්නේ මොකද්ද කියල දැනගන ආවනං හොඳයි.
     

    Beeper

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    4,279
    656
    113
    Classified
    DNS venas karata SLT speed limit ekanam venas venne na.
    vena ekama de slt lage dns server eka use nokara google vage alternate dns server ekak mathanadi use karanava. ethakoata ithin dns resolve karana speed eka vadi vena nisa. tikak speed vage penava. bt bandwidth ekanam vadi venne na macho. :) good post!
     

    rajith123

    Well-known member
  • May 4, 2007
    1,625
    173
    63
    DNS venas karata SLT speed limit ekanam venas venne na.
    vena ekama de slt lage dns server eka use nokara google vage alternate dns server ekak mathanadi use karanava. ethakoata ithin dns resolve karana speed eka vadi vena nisa. tikak speed vage penava. bt bandwidth ekanam vadi venne na macho. :) good post!

    :yes:
     

    SaNDun

    Well-known member
  • May 4, 2006
    12,694
    841
    113
    In La Srinka
    lol.. meken wenne DNS change wena eka witharai.. oka kala kiyala internet speed nam wedi wenne naha.

    owa hodai melo deyak danne nathi godayanta. site/blog promote karanna me wage moda joke dala spam karanna epa.