ඉන්ටර්නෙට් ස්පීඩ් ෆට්ට ක්‍රමය

0716aravinda

Well-known member
  • Aug 21, 2008
    20,754
    1,744
    113
    අනේ මන්දා බන්zලා

    B4SqP.gif
     

    ranilplus

    Active member
  • Nov 26, 2008
    544
    47
    28
    Athugalpura
    පොස්ට් 1ක හොදයි,dns වෙනස් කරලා නම් වැඩේ ගොඩදාගන්න බෑ.වෙන විදිහක් කල්පනා කරපන්.දැනට නම් රවුරරේ off කරන්නේ නැතිව ටික දවසක් ඇදගන්නවා,අපිත් විදියක් හොයනවා,උත්සාහය ත අරින්න එපා.තව හොයපන් සොයන්නාට හම්බවෙ.
     

    sameerakodikara

    Active member
  • Jan 6, 2011
    424
    157
    43
    www.aluth.com
    පොස්ට් 1ක හොදයි,dns වෙනස් කරලා නම් වැඩේ ගොඩදාගන්න බෑ.වෙන විදිහක් කල්පනා කරපන්.දැනට නම් රවුරරේ off කරන්නේ නැතිව ටික දවසක් ඇදගන්නවා,අපිත් විදියක් හොයනවා,උත්සාහය ත අරින්න එපා.තව හොයපන් සොයන්නාට හම්බවෙ.

    ඉතින් බන් තිබුනට වඩා ස්පීඩ් උනේ නැද්ද අපේ නම් ස්පිඩ් උනා ලෙසටම:lol::lol::lol:
     

    penguinruwan

    Well-known member
  • Aug 10, 2008
    967
    267
    83
    ලොල්ම තමා. networking ගැන දන්නේ නැති කෙල්ලන්ගේ ෆොටෝ බලන්න FB එන උඹල වගේ ගොඩේ බයියන්නට හොඳා ඕවා. යකෝ DNS වෙනස් කලාම monthly quota ඒක පැනල තියන කනෙක්ෂන් වල ස්පීඩ් වැඩි කරන්න පුලුවන්ද? ඔක්කොටම කලින් DNS කියන්නේ මොකද්ද කියල දැනගන ආවනං හොඳයි.

    :frown:danne nathi ayata ohomada katha karanne...
    hamoma uba tharam professor kenek newi:no: