ඉන්ද්‍රජිත්ගේ අනාවැකිය හරියයි

PHBhagya

Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    92 gahapu ekakata. thel half tank thiyeddi 95 gahuwata awulak nadda mcn. Mix wunata ?
    මගෙනං මීට කලින් ගහල විට්ස් එකේ පොඩි මිස් එකක් ඇවිල්ල තියෙනව.

    ගොඩක් අය එහෙම අවුලක් නෑ කියනව. මේ පාර පෙට්‍රල් නැතුව එහෙම ගැහුව අවුලක් වුණේ නෑ.

    95 රෙකමන්ඩඩ් ඒවටනං අවුල් වෙයි.
    මම ඔය සම්බන්ධ video එකක් දැක්ක. ඕකට මොකක් ද knock වෙනවද මොකක් ද එකක් කීවේ.

    මේ තියෙන්නේ.


    :yes: :yes: :yes:
    THE COMMENT OF THE YEAR.

    PLEASE DO NOT REPRODUCE!
    මට දෙන්න උත්තර නෑ මචං.... මම මේ දුවන ගමං ඉන්නෙ.....😅😅😅

    ඔන නම් වෑල් ඇබරිලා යයි වැඩිම උනොත් පිස්ටනෙත් ඇබරෙයි
    😂😂😂😂

    හරි හරි. ඒ කියන්නෙ ඔයාගෙ දැනුමට අනුව බැලුවත්,
    දැන් අලුතින් එන පෙට්‍රල් ගැහුවම, එන්ජිම අලුතින් තියන්න වෙන මට්ටමේ ඩැමේජ් එකක් වෙනවනෙ....😅
     
    Last edited:

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,400
    1,772
    113
    Bangkok
    :yes: :yes: :yes:

    මට දෙන්න උත්තර නෑ මචං.... මම මේ දුවන ගමං ඉන්නෙ.....😅😅😅
    අද උදේට කන්න ඕන නැහැ වගේ මූගෙ කමෙන්ට් එක දැක්කට පස්සේ

    "ඔන නම් වෑල් ඇබරිලා යයි වැඩිම උනොත් පිස්ටනෙත් ඇබරෙයි" - ලියපු විදියෙන්ම පේනව කොහෙහරි ඉන්න මකබාස් කෙනෙක් කියපු එකක් කියල
    පිස්ටන් ඇබරෙයි - Formula 1 15,000 RPM engine එකක් ගැන වෙන්න ඇති කියන්නෙ

    Catastrophic engine failure වෙන්න පුළුවන්ලු, හැබැයි backfire වෙන්න බැරිලු
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    මෙන්න මූ පිස්සු ගරාජ් කාරයෙක් ගෙන් අහගෙන එවිත් comment එකක් දාල. අනේ තෝ වගේ පච වෙන පොන්නයෙක් මම මගෙ ජීවිතයට දැකල නෙ. තොගෙ අම්ම තාත්තා පව් මේ වගේ බත් කන හරකෙක් පුතෙක් වෙලා ඉපඩුනාට.
    එළකිරියේ පීචං විශ්ව කෝෂය. දන්නා මගුලකුත් නෑ නොදන්නා මගුලකුත් නෑ. කටයි පුකයි වහන් හිටියනං මීට වඩා ඩීසන්ට් වෙන්න තිබ්බා 🤭
     

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,400
    1,772
    113
    Bangkok
    එළකිරියේ පීචං විශ්ව කෝෂය. දන්නා මගුලකුත් නෑ නොදන්නා මගුලකුත් නෑ. කටයි පුකයි වහන් හිටියනං මීට වඩා ඩීසන්ට් වෙන්න තිබ්බා 🤭
    නැහැ නැහැ එහෙම නැහැ. එරෝසන් තුමා තමයි හොඳටම දන්නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: Srilankan1

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හරි හරි. ඒ කියන්නෙ ඔයාගෙ දැනුමට අනුව බැලුවත්,
    දැන් අලුතින් එන පෙට්‍රල් ගැහුවම, එන්ජිම අලුතින් තියන්න වෙන මට්ටමේ ඩැමේජ් එකක් වෙනවනෙ....😅
    වෙන්ඩ බැනෙ, වතුර කවලන් උනත් මිස් කරල හිටින එක තමයි වෙන්නෙ, එන්ජින් චෙක් ලයිට් පත්තු වෙලා නැති වාහනේක එන්ජිමට හානි වෙන්නෙ නැ වතුර කවලන් කරල දියුවත් මිස් කරල හිටිනව ..

    ඔය ගිනිගත්ත වාහනේ කොහොමත් බැක්ෆයර් වෙන්ඩ විදිහක් නැ, ඕව යකෝ සෙන්සර් ගොඩවල්
     
    • Haha
    Reactions: Hyaenidae

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දන්නවා වැඩි වෙලා. අති පණ්ඩිත උනාමත් අවුල් 🤭
    ලොල් අලුත්වාහනේක එන්ජිමක් ගැන දැනගන්ඩ පන්ඩිත වෙන්ඩ දෙයක් නැ ,, උබල කට ඇරියොත් බොරුවමයි අනේ මන්ද බොරුවම තමයි ජිවිතේ
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    වෙන්ඩ බැනෙ, වතුර කවලන් උනත් මිස් කරල හිටින එක තමයි වෙන්නෙ, එන්ජින් චෙක් ලයිට් පත්තු වෙලා නැති වාහනේක එන්ජිමට හානි වෙන්නෙ නැ වතුර කවලන් කරල දියුවත් මිස් කරල හිටිනව ..

    ඔය ගිනිගත්ත වාහනේ කොහොමත් බැක්ෆයර් වෙන්ඩ විදිහක් නැ, ඕව යකෝ සෙන්සර් ගොඩවල්

    w6JXxJ5.jpg
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,580
    6,899
    113
    Gedara
    පෝස් ටෝක් ටූස් ටෝක් පේනවනෙ මුගෙ උගත්කම. ශුවර් එකටම එක්කො හන්දියෙ වීල් එලවන අනාතයෙක්. රට පෙරලන්න ටෝක් දුන්නට කිසිම දැනුමක් නැති නූගත් ගොනෙක්. අනික මූ ත්‍රෙඩ් වලට දුවගෙන ඇවිත් කමෙන්ට් දානවා කියන්නෙ අනිවාර්යයෙන්ම ආන්ඩුවෙන් කෙලලා තමා. මූ දගලනවා = ආන්ඩුවෙ මජර වැඩක්
     

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    ලොල් අලුත්වාහනේක එන්ජිමක් ගැන දැනගන්ඩ පන්ඩිත වෙන්ඩ දෙයක් නැ ,, උබල කට ඇරියොත් බොරුවමයි අනේ මන්ද බොරුවම තමයි ජිවිතේ
    අනේ මම නං උඹට මුකුත් කිව්වෙත් නෑ 🤭

    පෝස් ටෝක් ටූස් ටෝක් පේනවනෙ මුගෙ උගත්කම. ශුවර් එකටම එක්කො හන්දියෙ වීල් එලවන අනාතයෙක්. රට පෙරලන්න ටෝක් දුන්නට කිසිම දැනුමක් නැති නූගත් ගොනෙක්. අනික මූ ත්‍රෙඩ් වලට දුවගෙන ඇවිත් කමෙන්ට් දානවා කියන්නෙ අනිවාර්යයෙන්ම ආන්ඩුවෙන් කෙලලා තමා. මූ දගලනවා = ආන්ඩුවෙ මජර වැඩක්
    උගේ අලුත්ම නම පෝස් ටෝක් ටූස් ටෝක් 🤭
    ------ Post added on Mar 27, 2022 at 9:45 AM
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,583
    100,794
    113
    වෙන්ඩ බැනෙ, වතුර කවලන් උනත් මිස් කරල හිටින එක තමයි වෙන්නෙ, එන්ජින් චෙක් ලයිට් පත්තු වෙලා නැති වාහනේක එන්ජිමට හානි වෙන්නෙ නැ වතුර කවලන් කරල දියුවත් මිස් කරල හිටිනව ..

    ඔය ගිනිගත්ත වාහනේ කොහොමත් බැක්ෆයර් වෙන්ඩ විදිහක් නැ, ඕව යකෝ සෙන්සර් ගොඩවල්
    ෆේස් එක විතරක් මනින්නෙ මොකෙන්ද පොන්නයො????🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣තෝ කිවෙ නියුටල් එක ගලෝල කියලනෙ..🤭🤭🤭🤭🤭

    අහුවෙ ඔකනෙ පොන්නයො, රෙවෙනව නේද පොන්නයට නොදන්න කරන්ට් ගැන කියවන්ඩ ඇවිල්ල,🤭🤭🤭🤭 ෆේස් දන්නෙත් නැ නිවුටල් දන්නෙත් නැ අර්ත් දන්නෙත් නැ ගු පොන්නය එක දිගට නානව ..🤣🤣🤣🤣

    නොදකින් ගු පොන්නය කිසිම දවසක ඔක බලල නැ, පොන්නයො අර්ත් එකයි ෆේස් ඒකයි අතරට මල්ටි මිටරයක් නැත්තන් බල්බ් එකක්වත් දාල බලාපිය බල්බ් එක ඩිම් වෙනව 230 අන්තරය ගන්ඩ බැ.. තොපි වගේ ගූ පොන්නයො යකෝ නොදකින් මෙලෝකෙ දෙයක් දන්නෙ නැ ගොන් හරක්..🤭🤭🤭🤭🤭

    තේරෙනව පොන්නයො තොගෙ දැනුම නම් o/l ෆේල් සුවර් එකටම

    @PHBhagya උබ මේ පාර තමා කෙලවගන්නෙ. බලපන් දැනුම ඉලෙක්ට්‍රික් නන් ඉලෙක්ට්‍රික් වාහන නන් වාහන. ආර්තික නන් ආර්තික. මහාචාර්‍යා ආචාර්‍ය පට්ටන් තියාගෙනද නෑ නිකම්ම නිකන් ආණ්ඩුවෙ සක්කිලි ජොබ් එකක් තියාගෙන. කොහොමද ඒ උනාට දැනුම
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha
    අද උදේට කන්න ඕන නැහැ වගේ මූගෙ කමෙන්ට් එක දැක්කට පස්සේ

    "ඔන නම් වෑල් ඇබරිලා යයි වැඩිම උනොත් පිස්ටනෙත් ඇබරෙයි" - ලියපු විදියෙන්ම පේනව කොහෙහරි ඉන්න මකබාස් කෙනෙක් කියපු එකක් කියල
    පිස්ටන් ඇබරෙයි - Formula 1 15,000 RPM engine එකක් ගැන වෙන්න ඇති කියන්නෙ

    Catastrophic engine failure වෙන්න පුළුවන්ලු, හැබැයි backfire වෙන්න බැරිලු
    හම්මෝ....
    සිංහලෙන් පීස්....😅

    @PHBhagya උබ මේ පාර තමා කෙලවගන්නෙ. බලපන් දැනුම ඉලෙක්ට්‍රික් නන් ඉලෙක්ට්‍රික් වාහන නන් වාහන. ආර්තික නන් ආර්තික. මහාචාර්‍යා ආචාර්‍ය පට්ටන් තියාගෙනද නෑ නිකම්ම නිකන් ආණ්ඩුවෙ සක්කිලි ජොබ් එකක් තියාගෙන. කොහොමද ඒ උනාට දැනුම
    මම තාම දුවනව ඕයි......😅
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    @PHBhagya උබ මේ පාර තමා කෙලවගන්නෙ. බලපන් දැනුම ඉලෙක්ට්‍රික් නන් ඉලෙක්ට්‍රික් වාහන නන් වාහන. ආර්තික නන් ආර්තික. මහාචාර්‍යා ආචාර්‍ය පට්ටන් තියාගෙනද නෑ නිකම්ම නිකන් ආණ්ඩුවෙ සක්කිලි ජොබ් එකක් තියාගෙන. කොහොමද ඒ උනාට දැනුම
    ලොල් ගුපියො ටික දුවන් ඇවිල්ල, බුරන්ඩ🤣🤣
     

    justinshady

    Well-known member
  • Jan 28, 2013
    2,602
    1,106
    113
    Walhalla ♤♡♢♧
    ලොල් අලුත්වාහනේක එන්ජිමක් ගැන දැනගන්ඩ පන්ඩිත වෙන්ඩ දෙයක් නැ ,, උබල කට ඇරියොත් බොරුවමයි අනේ මන්ද බොරුවම තමයි ජිවිතේ
    බජාජ් බයික් පදින. ජීවිතේට තමන්ගේ කියලා මරුතියක් වත් තිබිලා නැති නූගත් හිඟන්නා දන්න motor mechnaics 🤣🤣🤣
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    අහ් ඕකද බැක්ෆයර් ලොල් ඕක ත්‍රිවිල්වලත් හදනව,මෝඩ යක්කු දන්න ලබ්බකුත් නැ ගුගල් කරල උස්සන් එනව , උබල හද්ද මොඩයි, වෙලාවට කිරිය උනේ වගේ fb උනානම් වසල හමාරයි
     
    • Haha
    Reactions: Srilankan1