අහ් ඕකද බැක්ෆයර් ලොල් ඕක ත්රිවිල්වලත් හදනව,මෝඩ යක්කු දන්න ලබ්බකුත් නැ ගුගල් කරල උස්සන් එනව , උබල හද්ද මොඩයි, වෙලාවට කිරිය උනේ වගේ fb උනානම් වසල හමාරයි
ත්රීවිල්වල කොහෙද ඕයි ටර්බෝ ඇන්ටිලැග් සිස්ටම් දාන්න
අහ් ඕකද බැක්ෆයර් ලොල් ඕක ත්රිවිල්වලත් හදනව,මෝඩ යක්කු දන්න ලබ්බකුත් නැ ගුගල් කරල උස්සන් එනව , උබල හද්ද මොඩයි, වෙලාවට කිරිය උනේ වගේ fb උනානම් වසල හමාරයි
ත්රීවීල් බයික් වලින් එහා ලෝකයක් දැකලා නෑ නේද හිඟන්නෝ??අහ් ඕකද බැක්ෆයර් ලොල් ඕක ත්රිවිල්වලත් හදනව,මෝඩ යක්කු දන්න ලබ්බකුත් නැ ගුගල් කරල උස්සන් එනව , උබල හද්ද මොඩයි, වෙලාවට කිරිය උනේ වගේ fb උනානම් වසල හමාරයි
රිදෝගෙන බිරුව කියල වැඩක් වෙන්නෙ නැ බැක්ෆයර් වෙන්නෙ නැ බජාජ් පල්සරේවත් මම නම් වතුර පිටිනුත් දුවල තියෙනව මිස් කරල හිට්ට මිසක් එන්ජිමට කිසිම හානියක් නැ.. මේකෙ කියනව ගොන්නුන්ට ප්රායෝගික දානුමවත් නැ, කොහෙන් හරි අහුලන් කියවන්ඩ ඇවිත් නිකාන් පච වෙනව..බජාජ් බයික් පදින. ජීවිතේට තමන්ගේ කියලා මරුතියක් වත් තිබිලා නැති නූගත් හිඟන්නා දන්න motor mechnaics![]()
ඕව හදල පොලිසියෙනුත් අල්ලන් ගියා අපේ එකෙක්ව, උබලවගේ ගොඩේ හැත්ත මොනාද බන් දන්නෙත්රීවිල්වල කොහෙද ඕයි ටර්බෝ ඇන්ටිලැග් සිස්ටම් දාන්න![]()
Ai yako uba mahaloku wahana osthar danne nedda bajaj wala turbo set karapu 3 wheel, bike enawaත්රීවිල්වල කොහෙද ඕයි ටර්බෝ ඇන්ටිලැග් සිස්ටම් දාන්න![]()
පල්සර් හිඟන්නා දන්නා motor mechanicsරිදෝගෙන බිරුව කියල වැඩක් වෙන්නෙ නැ බැක්ෆයර් වෙන්නෙ නැ බජාජ් පල්සරේවත් මම නම් වතුර පිටිනුත් දුවල තියෙනව මිස් කරල හිට්ට මිසක් එන්ජිමට කිසිම හානියක් නැ.. මේකෙ කියනව ගොන්නුන්ට ප්රායෝගික දානුමවත් නැ, කොහෙන් හරි අහුලන් කියවන්ඩ ඇවිත් නිකාන් පච වෙනව..
ඕව හදල පොලිසියෙනුත් අල්ලන් ගියා අපේ එකෙක්ව, උබලවගේ ගොඩේ හැත්ත මොනාද බන් දන්නෙනිකාන් පච වෙනව කියවන්ඩ ඇවිල්ල
------ Post added on Mar 27, 2022 at 10:09 AM
Ai yako uba mahaloku wahana osthar danne nedda bajaj wala turbo set karapu 3 wheel, bike enawa
Bajaj Racing Development kiyala thama enne
![]()
![]()
පල්සර් හිඟන්නා දන්නා motor mechanics![]()
නොදකින් බන්. අවුරුදු ගානක් මේකේ හුන්ඩුවට කඩේ ගිහිනුත් පදින්නේ පල්සර් එකක්ද? නොදකින්රිදෝගෙන බිරුව කියල වැඩක් වෙන්නෙ නැ බැක්ෆයර් වෙන්නෙ නැ බජාජ් පල්සරේවත් මම නම් වතුර පිටිනුත් දුවල තියෙනව මිස් කරල හිට්ට මිසක් එන්ජිමට කිසිම හානියක් නැ.. මේකෙ කියනව ගොන්නුන්ට ප්රායෝගික දානුමවත් නැ, කොහෙන් හරි අහුලන් කියවන්ඩ ඇවිත් නිකාන් පච වෙනව..
ඕව හදල පොලිසියෙනුත් අල්ලන් ගියා අපේ එකෙක්ව, උබලවගේ ගොඩේ හැත්ත මොනාද බන් දන්නෙනිකාන් පච වෙනව කියවන්ඩ ඇවිල්ල
------ Post added on Mar 27, 2022 at 10:09 AM

අම්මෝ සල්ලිකාරයො ගොඩ, ඒ උනාට සිනි කිලෝ එකටත් නහයෙන් අඩනව , පල්සර් පදින අපි හොදයිනෙපල්සර් හිඟන්නා දන්නා motor mechanics
ලක්ෂ 50 + කාර් පදින එවුන්ට මේ පල්සර් හිඟන්නා එනවා ගොඩයෝ කියන්න. අපේ වාහන වල ටයර් 4 වටිනවා තෝගේ ඔය ඉන්දියන් මලකඩ ගොඩට වඩා.
අනේ නිකන් පලයන් යකෝ යන්ඩ, ත්රිවිලුත් දන්නව මම සෙන්සරුත් දන්නව, තොපිනෙ මොකුත් නොදැන කියවන්ඩ ඇවිල්ල නිකාන් පල් වෙන්නෙ,
ඔව් ඉතින් උඹ ත්රීවිල්කාරයෙක් ගෙන් අහල දැනගන්න දෙයක් තමයි නෙ වාහන එන්ජින් ගැන
කඩේ යන වෙලාවෙ ඉංග්රීසි ටිකක් ඉගෙන ගෙන antilag system කියන්නෙ මොනවද කියල හොයල බලපන්.
අනේ නිකන් පලයන් යකෝ යන්ඩ, ත්රිවිලුත් දන්නව මම සෙන්සරුත් දන්නව, තොපිනෙ මොකුත් නොදැන කියවන්ඩ ඇවිල්ල නිකාන් පල් වෙන්නෙ,
------ Post added on Mar 27, 2022 at 10:28 AM
ආණ්ඩුව මේ නාන විදියට උබට පිසික්ස් හරි කෙමෙස්ට්රි හරි නොබෙල් තෑග්ග ගන්න පුලුවන් ලගදිම දිගටම කරගෙන පලයන්අම්මෝ සල්ලිකාරයො ගොඩ, ඒ උනාට සිනි කිලෝ එකටත් නහයෙන් අඩනව , පල්සර් පදින අපි හොදයිනෙ
අනේ නිකන් පලයන් යකෝ යන්ඩ, ත්රිවිලුත් දන්නව මම සෙන්සරුත් දන්නව, තොපිනෙ මොකුත් නොදැන කියවන්ඩ ඇවිල්ල නිකාන් පල් වෙන්නෙ,
------ Post added on Mar 27, 2022 at 10:28 AM
කවුරුත් කියන්ඩ දෙයක් නැ පොන්ස්, තොපි වගේ o/l ෆේල් නැ මමටූ ස්ටොක් තමා බැක්පයර් වෙන්නෙ අලුට් ටීවිල් පෝස්ටොක් ඒව බැක්පයර් වෙන්නෑ කිව්වෙ ත්රීවිල් අයියෙක් නේහ්?![]()
කවුරුත් කියන්ඩ දෙයක් නැ පොන්ස්, තොපි වගේ o/l ෆේල් නැ මම
තුයෙන උන් ගුගල් කරන් පච වෙන්නෙ ඔය..OL ඉංග්රීසි තියෙනව නං උඹ මෙහෙම බලු වෙනවයැ![]()
oo ee kaale threewheel handiye ais gagaha ne hitiyeAiye oya o/l fail neda?

උබ හැමදාම OL ගැන තමයි කියන්නේ. AL ගැන කතාවත් කරන්නේ නෑ .කවුරුත් කියන්ඩ දෙයක් නැ පොන්ස්, තොපි වගේ o/l ෆේල් නැ මම