I hate those fucking asshole Indians... :growl::growl::growl::growl:
Era.123 Well-known member Jul 28, 2010 1,873 567 113 on Earth Apr 6, 2011 #21 I hate those fucking asshole Indians...
milroy319 Member Nov 8, 2008 887 53 0 Private Hell Apr 6, 2011 #22 owa sirama balu wada...ah waraduna ballowath ohoma wada karan na
Miami-Vice Well-known member Apr 19, 2010 22,586 14,526 113 Apr 6, 2011 #25 මට නං ඒ poster එකේ ලොකු අවුලක් පේන්නෙ නැහැ... ඕකට වඩා චාටර් posters තිබුනනේ... තමන්ගෙ රටේ players ල උඩින් තියන්න තමයි ඕනම fan කෙනෙක් බලන්නෙ
මට නං ඒ poster එකේ ලොකු අවුලක් පේන්නෙ නැහැ... ඕකට වඩා චාටර් posters තිබුනනේ... තමන්ගෙ රටේ players ල උඩින් තියන්න තමයි ඕනම fan කෙනෙක් බලන්නෙ
Topology Member Feb 24, 2011 2,395 225 0 Out of Elakiri. Apr 6, 2011 #27 lassanata hadala thiyenava. mokakda me??
Dtpro Active member Aug 31, 2010 714 17 28 MAHAgedara Apr 6, 2011 #28 buura said: උන්ට අයේ කවදාවත් World Cup මැච් එකක් දින්න බැරිවෙන්න ඔනි Click to expand...
Jack Ripper Member Mar 18, 2010 447 51 0 47 Underground Apr 6, 2011 #29 indians are always m*ther f*ckers
NanuNana Member Jan 29, 2010 654 68 0 Apr 6, 2011 #30 They seems to be Forgetting what happened to " Sita Devi" ....
RMH Banned Apr 28, 2009 379 62 0 World Wide Web Apr 6, 2011 #33 UN mehema hadanawanam api mehema hadala gamuko
prabu123 Well-known member Jul 14, 2010 2,730 457 83 හොදම තැන Apr 6, 2011 #35 ඉන්දියාව භංග වෙිවා .......
subspace Active member Oct 24, 2010 519 218 43 Denver Apr 6, 2011 #36 දුක හිතෙනවා තමා බන්. ගණන් ගන්න එපා. මොකෙක් හරි ගොබ්බයෙක්ගේ වැඩක්නේ. අපි අපේ තත්වේ තියාගෙන ඉම්මු.
Rovin Well-known member Aug 27, 2008 56,440 2,081 113 ෴*On Earth*෴ Apr 6, 2011 #37 wesama jaathiyak ne indiyan un
Banned Well-known member Dec 19, 2009 2,625 328 83 Here I am.... Apr 6, 2011 #38 මෙන්න.. ලංකාවේ හරක්ගේ වැඩ... උඩ බලන් කෙල ගහගන්නවා.... උන් අපේ ටීම් එක හැල්ලු කරනවා. කාලකන්නි දේශපාලනයක් හින්දා... අපේ උන්... අපේ උන්වම විහිලුවට ලක් කරනවා. http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1099825
මෙන්න.. ලංකාවේ හරක්ගේ වැඩ... උඩ බලන් කෙල ගහගන්නවා.... උන් අපේ ටීම් එක හැල්ලු කරනවා. කාලකන්නි දේශපාලනයක් හින්දා... අපේ උන්... අපේ උන්වම විහිලුවට ලක් කරනවා. http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1099825
Jack Ripper Member Mar 18, 2010 447 51 0 47 Underground Apr 6, 2011 #39 inranasingha said: Click to expand... sira pahara meka num machan.
D Destiny Found Member Feb 17, 2011 729 123 0 Apr 6, 2011 #40 මේක කොහොමද බන් අපහසයක් වෙන්නෙ. රාවනා කියන්නෙ කොච්චර දක්ශ රජ කෙනෙක්ද