ඉන්දියාවට බඩු බනිස් වෙන්න යන්නේ සිංහලු

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    දෙයියනේ වර්තමාන ලෝක බලවතයි අනාගත ලෝක බලවතයි හැප්පෙනවා නේද

    චීනෙ වගේ හාල්මැස්සෝ පැත්තකට වෙලා හිටියොත් හොඳයි

    ආරේ යාර්
    දැන් චීනේ ඇමරිකාවට සපෝට් කරයි. ඉන්දියාවයි චීනෙයි තරහයිනේ. 🙂
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,976
    18,123
    113
    එහෙනං ඉන්දියාවට බැනල වැඩක් නැහැනෙ? :baffled:
    ඒ උනාට උන් තමයි ltte එක හැදුවේ. eelam ideology එකයි කොටියි කියන්නෙ එකක් නෙමෙයි. උන්ගෙ තව පොඩි පොඩි සංවිධාන තිබ්බ TELO වගේ ඒවා. කොටි ඔච්චර ලොකු උනේ ඉන්දියාවේ උන් නිසා
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    ඒ උනාට උන් තමයි ltte එක හැදුවේ. eelam ideology එකයි කොටියි කියන්නෙ එකක් නෙමෙයි. උන්ගෙ තව පොඩි පොඩි සංවිධාන තිබ්බ TELO වගේ ඒවා. කොටි ඔච්චර ලොකු උනේ ඉන්දියාවේ උන් නිසා
    එහෙනම් සුද්දොන්ටයි, ඉන්දියාවටයි දෙගොල්ලොන්ටම බනින්ඩ ඕනෙ :eek:
     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,955
    1
    6,822
    113
    රුසියාවෙන් වැඩියෙන්ම තෙල් ගන්නේ EU
    මම හිතන්නේ BRICS ඇරියස් Trump අල්ලනවා මෙතන. තෙල්ම විතරක් නෙවෙයි.
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    අපේ මෝඩයො දෙමළ මිනිස්සුන්ට පාට් එක දාපු නිසා තමයි ඔය දකුණු ඉන්දියාවෙ උන් දඟලන්නෙ...
    අපිට කන්ඩ නැති වෙලාවෙ කන්ඩ දුන්නෙ, බෙහෙත් ටික, තෙල් ටික දුන්නෙ ඉන්දියාව... අපිට ස්වාබාවික ව්‍යසන උන හැම වෙලාවෙම මුලින්ම දුවගෙන ආවෙ ඉන්දියාව කියලත් මතක තියාගනින්

    Meeyak kadanne atha lwakanna neme Bro
     

    GsmS

    Well-known member
  • Mar 8, 2012
    1,187
    744
    113
    Tiwi,NT
    අපේ පාටලී රණවක මැතිදුන් මේ ගැන දරන අදහස කුමක් විය හැකි ද :D
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    මේ වෙලාවේ හැටියට ඇමරිකන් බඩුවලට 0% tariffs ගහලා හරි තමිල් නාඩූ factory ටික මෙහේට ගන්න try කරන්න ඕනේ. අපිට වැඩිය ඕනේ නෑ. ලෝක බලවතෙක් වෙන්න ඕනේ නෑනේ ලංකාවට.

    ට්‍රම්ප් කොහොමත් ඉන්දියාවට කෙලවන්න යන්නෙ පාක්කොන්ට හෙල්ප් එකකුත් දෙනවා.

    චීනෙට උදව් කරන්න ගිහින් අද උන් බලවතෙක් උන වැරැද්දම ආයේ කරන එකක් නෑ ඉන්දියාවටත් ඕනෙවට වඩා උදව් කරන්න ගිහින්.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    ඒකට හේතුව කලින් කිව්ව වගේ සිංහල මිනිස්සු දෙමල මිනිස්සුන්ට සලකපු විදිය
    දෙමළුන්ට තමයි ඉස්සර ඉදලා වෙනම රටක් ඕනේ උනේ . සුද්දො හැම පහසුකමක්ම උන්ට දීලා සිංහල මිනිස්සු පාගන් හිටියේ නිළධාරීවාදයෙන්. කරපු දේවල් හරියි කියන්නෙ නෑ. හැබැයි අපි ඉස්සර නොවුන නම් උන් අපිට අරිනවා.
     
    • Like
    Reactions: RealityOfX

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    දෙමළුන්ට තමයි ඉස්සර ඉදලා වෙනම රටක් ඕනේ උනේ . සුද්දො හැම පහසුකමක්ම උන්ට දීලා සිංහල මිනිස්සු පාගන් හිටියේ නිළධාරීවාදයෙන්. කරපු දේවල් හරියි කියන්නෙ නෑ. හැබැයි අපි ඉස්සර නොවුන නම් උන් අපිට අරිනවා.
    ඒ කියන්නෙ ඉන්දියාවට වැඩිය අපිට ඇරියෙ සුද්දො?