ඉන්දියාවෙන් බඩු ගනිපු උන් ඉන්නවද?

Kasun0

Active member
  • Apr 15, 2011
    435
    210
    43
    35
    prashne indiayawa nisa newe indian post eka.oka thama cheapest badu ewaddi.unge badu nathiwena scn, godak delay wena scn ehema thiyenawa.
    eth thawa courier services thiyenawa.ex DHL.ewalin nam prashnayak wenne na.habai gana wadie
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    ඒ රට හැදෙන රටක් නෙමේ.උන්ගේ සිස්ටම් එකම අවුල්.මිනිස්සුත් ඒ විදිහටම හැදිලා තියෙන්නේ.

    apoi ow ban katha karala wadak na. kujeetha ratak. apith indian karayo ekka sahena wada karanawa. gon uttala inne
     

    Chamath2015

    Member
    Aug 29, 2015
    4,745
    576
    0
    Moratuwa
    මුම්බායිවලම ඉන්නවා ලංකාව වගේ ජනගහනයක්. එතකොට මහාරස්ඨ වල ඉන්නවා ඒ වගේ 6 ගුණයකට කිට්ටු වෙන්න. ඉන්දියාවේ තියෙනවා මේ වගේ ප්‍රාන්තම 31ක්. හැම ප්‍රාන්තේම එක සමාන ලෙස ජනගහනයක් නෑ, නමුත් උන්ගේ බිලියන 1.5 කට කිට්ටු වෙන්න ජනගහනයක් ඉන්නවා, ඒ වගේම රට ලොකු නිසාත්, තාම පෝස්ට් යවන්න කෝච්චි යුස් කරන නිසාත්, අතරින් පතර සැක සහිත ඒවා චෙක් කරන නිසාත්, පිටරටවලට පෝස්ට් යවන කොට කස්ටම් එක හරහා යවන නිසාත් (උනුත් චෙක් කරනවා සැක සහිත ඒවා) සෑහෙන කාලයක් යනවා. ඉන්දියාව කියන්නේ තාම දියුණුවෙමින් පවතින රටක්, උන්ගේ රටේ සයිස් එකයි, ජනගහනයයි, සංවර්ධිත තත්වය ගත්තම පොස්ට් එකක් එන්න ලොකු කාලයක් යනවා, විශේෂයෙන්ම පිටරටවලට. ලංකාවේ තත්වයක් මේකම තමයි ලංකාවත් ඉන්දියාව වගේ ලොකු උනානම්.
     

    Melon8

    Well-known member
  • Dec 19, 2014
    2,104
    2,344
    113
    නෙදකින්, ඔන්න බලහන්කො වෙලාව.. මම මේ යකාට ටිකට් එක අරන් දෙනව දන්නවනම් ලන්කාවට ගෙනත් දෙන්න කියලා හැන්ඩ් කැරි කරලා. එහෙම උනානම් මම ලන්කාවේන් යුකේ ආයේ දානවා. මෙච්චර කල් යන්නේ නැ. දැන් ඉන්දියාවෙත් කවුරුත් නැ. කවදා එයිද කියන්න බැ මේ බඩු ටික. මහ චාටර්ම රටක් තමා.

    නෑ සමහරවිට ඕක එයි. මම කියන්නේ උන් සේවාවන් ගැන විශ්වාශය තියන් වැඩ කරන එක ඇඟට ගුන නෑ කියන එක.:no:
    උන්ගේ බඩු හොඳයි.චයින වලට වැඩිය ප්‍රඩක්ට් කොලිටි කල්පවැත්ම අතින් සමහර බඩු වලින් ඉහලින් ඉන්නව.
    චයින වැඩේ තියෙන්නේ උන්ගේ මාර්කටින් ඇන්ඩ් හැන්ඩ්ලින් හොඳයි.ප්‍රයිස් අඩුයි.වෙලාවට වැඩේ කෙරෙනවා කියලා විශ්වාශයක් තියාගන්ඩ පුලුවන්.
    ඒ අතින් ඉන්දියාව අමු චොර.:angry: