ඉන්දියාව ගැන මම කියපු නිවුස් දැන් මම ඇස් දෙකෙන් දකිනවා........

arrow445

Well-known member
  • Aug 14, 2018
    702
    759
    93
    ඉන්දියාව ගැන මම කියපු නිවුස් දැන් මම ඇස් දෙකෙන් දකිනවා........
    දැන් වෙලාව අලුයම 1යි විනාඩි 20 යි.
    මේ කළුබෝවිල රෝහලේ කොවිඩ් වාට්ටුව.
    වාට්ටුවේ එක් ඇඳක රෝගීන් ⁣දෙදෙනෙකු හෝ තුන්දෙනෙක්.
    ඔවුන් අසාධ්‍ය රෝගීන්.
    වාට්ටුවේ බිම ඇඳන් යට තවත් පිරිසක් ඔක්සිජන් ලබා ගනිමින් ජීවිතය බේරගන්න සටන් කරනවා.
    අඩි තියා ඇවිදින්න බය හිතෙන තරමටම බිම රෝගීන්.
    ඉතිරි සියලු ආසාදිතයින් ( සියය ඉක්මවූ පිරිසක් ) එළිමහනේ බංකු, පුටු මත හෝ ගස් පාමුල.
    තවත් පිරිසක් වැලි පොළවේ ඇතිරිල්ලක් හෝ නොමැතිව.
    මේ පාන්දරත්, ඇඩ්මිෂන් පෝලිම ගොඩක් දිගයි.
    අපහසුවෙන් සොයාගත් පුටුවක් මත අම්මා තබා මා ගල් බැම්මක් උඩට වී ඇයට උපස්ථාන කරනවා.
    සීතලේ මදුරුවන් තලමින්, මේ හැමෝම කොරෝනා එක්ක සටන් කරනවා.
    මගේ ඇස් ඉදිරිපිටම පැය කිහිපයක් තුළ දෙදෙනෙකු මිය ගියා.
    ඇතමුන් ක්ලාන්ත වී ඇද වැටෙනවා.
    කාර්ය මණ්ඩලය සීමිතයි.
    ඔවුන් දේවකාරිය තරමටම රාජකාරිය ඉටු කරන්නේ වෙහෙස නොබලා.
    මගේ අම්මා මේ විදිහට කොරෝනා එක්ක සටන් කරද්දි තාත්තා දින ගණනාවක් ඔක්සිජන් මැෂිමකට ජීවිතය දීලා බලන් ඉන්නවා.
    මේ ජීවිතය ඇතුළේ මීට වඩා විඳින්න දුකක් නෑ.
    මීට වඩා අසරණකමකුත් නෑ.
    හෙට මමත් ආසාදිතයෙකු වෙයි.
    මට කියන්න තියෙන්නෙ එකම දෙයයි.
    කොරෝනා සුළුවෙන් තකන්න එපා.
    පුළුවන් තරම් පරිස්සම් වෙන්න.
    පවුලේ හැමෝම පරිස්සම් කරගන්න.
    ඉන්දියාව ගැන මම කියපු නිවුස් අද මම මගේ රටේදි ඇස් දෙකෙන් දකිනවා.
    පරිස්සම් වෙන්න.. හොඳටම පරිස්සම් වෙන්න....
    ~ තිලක්ෂණී මධුවන්ති ~



    1628142054353.png
    1628142080266.png
    1628142094016.png
     

    kkddkanna

    Active member
  • Jul 19, 2007
    366
    214
    43
    Mchanla me situation akata hospital director waga kiyanna ona.mage wife wada karanna oya hospital aka.

    Hospital director hospital aka facility wadi karanna na. patientla 200 kata vitara inna nursela 3k inna shift akata. doctores la leddu balanna ward aka atulata yanna na.minore staff un support karanna na. Un ward clean karanna dawasata deparak yanawa accharai. Nurs taniyama oxygen celider aragena leddunta daana ona. Samahara leddu wheelchaire aka udama marila. machan man me gana helth ministry akata damma but no reply from them. patta dukai machan minissu gana. Jeewithe bera ganna puluwan minissu maranawa. hospital director kiyanawa lu puluwan vidiyata karanna marena aya gan hithanna epa kiyala. minissu marenna kisima treatment akke natuwa. puluwan nam meka sinhalen type karal danna
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    Mchanla me situation akata hospital director waga kiyanna ona.mage wife wada karanna oya hospital aka.

    Hospital director hospital aka facility wadi karanna na. patientla 200 kata vitara inna nursela 3k inna shift akata. doctores la leddu balanna ward aka atulata yanna na.minore staff un support karanna na. Un ward clean karanna dawasata deparak yanawa accharai. Nurs taniyama oxygen celider aragena leddunta daana ona. Samahara leddu wheelchaire aka udama marila. machan man me gana helth ministry akata damma but no reply from them. patta dukai machan minissu gana. Jeewithe bera ganna puluwan minissu maranawa. hospital director kiyanawa lu puluwan vidiyata karanna marena aya gan hithanna epa kiyala. minissu marenna kisima treatment akke natuwa. puluwan nam meka sinhalen type karal danna
    බොරු දාන්න එපා. මේ ගැන පොලිසියට පැමිණිලි කරනවා.
     

    kkddkanna

    Active member
  • Jul 19, 2007
    366
    214
    43
    Dapan machan. man baya na. dana aka tamaii hoda. ehtakota dana ganna puluwan mokada wenna kiyala.

    Oka intermediate ward aka minissu tama eliya gas yata inna. okata covide positive una heart patentla pawa danawa. a miniisu wheelchaire uda da hari care akke na. danna nath nam ahaganna intermediate ward ake baath denna na mokada ward akakta transfer karanakam. but dan wela tiyanna transfer karanna ward na itn a minissu hari care akke natuwa a ward aka.
     

    chaturanga836

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    3,362
    1,325
    113
    Malabe
    අප්‍රේල් වල කිසිම වගක් නැතුව ඇවිදපු, දැන් ට්‍රිප් යන්න හිතාන ඉන්න උන්ට මේවා පෙන්නන්න.
     
    • Like
    Reactions: tha123