අපේ පරන office එකේ operations මැනේජර් කෙනෙක් හිටියා. ගෑනිගේ වැඩේ operational ප්රශ්න විසදන එක. ඒ කාලේ cleaning service එකක් තිබ්බ. උන්න් පට්ට සිර. හොදට වැඩ කරනවා, කිසි complain එකක් නෑ, පිරිසිදුව ඉන්නවා, කියපු ගමන් කරනවා, කඩිසරයි. මැනේජර් ගෑනිට කරන්න දෙයක් නෑ ඉතින්. ඒකි ඉන්නවද නැද්ද කියලවත් අපි දන්නේ නෑ.
But එක දවසක් එකේ ගෑනියෙක් එක පාර මට කිව්ව, sir අද තමා අපේ අන්තිම දවස කියල. මාව උඩ ගියා. මම ඇහුවා ඇයි කියලා. කිව්ව දන්නේ නැ sir කියලා.
ඊට පස්සේ වෙන සෙට් එකක් අරන් ආව. පට්ට චොරයි. complain වැඩි. වැඩත් අවුල්. But මැනේජර් ගෑනි එහේ දුවනව, මෙහෙ දුවනවා, උන්ට බනිනව etc
දැන් මාව confuse. යකෝ සිරාවට හිටපු උන්ව එලවලා පිස්සො ටිකක් අරන් ඇයි මේ ගෑනි නෑවෙ කියලා.
ඉතින් මම එකිට රිපොර්ට් කරන ඩයල් එකකින් ඇහුවා , ඇයි බන් මේ හොදට තියෙන එකක් ගූ කරගත්තේ කියලා. ඌ තමා පට්ට කතාව කිව්වේ.
ඌ මට කියනව, "මචන් ප්රශ්න නැති කොට කොහොමද මැනෙජ්මන්ට් එක දන්නේ අපේ මැඩම්ගෙන් වැඩක් තියෙනවද නැද්ද කියලා?"
පාඩම තමා --> සමහර කොට්ටාශ ඉන්නවද නැද්ද කියලා තේරෙන්න ප්රශ්න තියෙන්න ඕනා. ඒ නිසා ප්රශ්න විසදෙන්නේත් නෑ, ප්රශ්න වැඩියෙන් එනවත් එක්ක.
But එක දවසක් එකේ ගෑනියෙක් එක පාර මට කිව්ව, sir අද තමා අපේ අන්තිම දවස කියල. මාව උඩ ගියා. මම ඇහුවා ඇයි කියලා. කිව්ව දන්නේ නැ sir කියලා.
ඊට පස්සේ වෙන සෙට් එකක් අරන් ආව. පට්ට චොරයි. complain වැඩි. වැඩත් අවුල්. But මැනේජර් ගෑනි එහේ දුවනව, මෙහෙ දුවනවා, උන්ට බනිනව etc
දැන් මාව confuse. යකෝ සිරාවට හිටපු උන්ව එලවලා පිස්සො ටිකක් අරන් ඇයි මේ ගෑනි නෑවෙ කියලා.
ඉතින් මම එකිට රිපොර්ට් කරන ඩයල් එකකින් ඇහුවා , ඇයි බන් මේ හොදට තියෙන එකක් ගූ කරගත්තේ කියලා. ඌ තමා පට්ට කතාව කිව්වේ.
ඌ මට කියනව, "මචන් ප්රශ්න නැති කොට කොහොමද මැනෙජ්මන්ට් එක දන්නේ අපේ මැඩම්ගෙන් වැඩක් තියෙනවද නැද්ද කියලා?"
පාඩම තමා --> සමහර කොට්ටාශ ඉන්නවද නැද්ද කියලා තේරෙන්න ප්රශ්න තියෙන්න ඕනා. ඒ නිසා ප්රශ්න විසදෙන්නේත් නෑ, ප්රශ්න වැඩියෙන් එනවත් එක්ක.


