ඕකුන් හැම එකාම ගූ ගහගන්න එක හොදයි !
හැම එකාගෙම හෙළුව පේන්න
ඉරාජ් කියන්නෙ uk ඉන්න කාලෙ පොඩි කොල්ලන්ට uk වල පුප පලලා මාට්ටු වෙන්න යද්දී මාරු වෙච්ච එකෙක්.
ඌ අනිත් අයගෙ පුප පලන්න කලින් උගේ පුප පලාගන්න වෙන්නෙ. මූ ලෝකෙ කොහේ ගියත් uk යන්න බෑ


UK Northumbria University එහෙම ගියා නම් හෙන connection තියෙන්න ඕන නේ !

ඒත් එහෙම එකක් පේන්න නෑ මෙච්චර කාලෙකට..... USA පැත්තේ නම් යනවා ඉරාජ්

Music Scene එකේ තැනකට එන්න පුළුවන් UK වල connection තියෙනවා නම් USA වලට වඩා !

ගොඩක් දේවල් London වල තමයි තියෙන්නේ... අනිත් රටවල් වගේ නෙමේ
BBC Asian Music Chart !...... ලංකාවේ Diaspora එක එහෙම 700,000 (2024) ඉන්නවා ! UK වල support එකට
උබ කියන දේ දන්නේ නැහැ ඒත් මොකක් හරි Case එකක් තියෙනවා වගේ
