ඉරිසියාව නෙමෙයි බං මහ අපරාදයක් කියලා හිතෙ
ඊයේ 2ට විතර අපේ අම්මට ගෑස්රයිටිස් වැඩි වෙලා බෙහෙත්වලටත් අඩුවෙන්නේ නැතිව කන්නේ බොන්න බැරිව දිගටම වමනේ යන නිසා අපේ බලකිරීමට බෙහෙත් ගන්න කියලා neville fernando හොස්පිටල් එක්ක ගියා (අපේ අම්මා සාමානයෙන් හොස්පිටල් ඇඩ්මීට් වෙන්න කැමතිනෑ රජයේ රෝහල්වල අපිරිසිදුකම සහ අපේ අම්මා ටිකක් මුරණ්ඩු ගති පැවතුම් තියන නිසා හොස්පිටල් යන්න කැමතිකරගත්තේ neville fernando හොස්පිටල් යනවා ඒක පිරිසිදුවට තියනවා කියලා) ඒක තාම ප්රයිවෙට් හොස්පිටල් එකක් මේ අගෝස්තු 1 වෙනිදා ඉදන් රජයේ පුර්ණ නොම්ලේ වෛද්යය පහසුකම් ලබාදෙන රෝහලක් වෙනවා ඇත්තටම හොද සැපපහසුකම් තියන සුපිරිම රෝහලක් අනෙක් පයිවෙට් හොස්පිටල් වලට වඩා පහසුකම් සුපිරියි ආයේ දෙකක් නෑ රජයේ රෝහලකට ගියානම් අම්මට ඇඩ්මීට් කරගෙන ඊලග දවසේ උදේ වෙනකම් බෙහෙතුත් නැතිව ඇදකුත් නැතිව ඉන්න වෙන්නේ ඒත් මෙකේ අම්මගේ සුගර් ලෙවල් චෙක් කරලා අම්මා කලින් ගත්ත බෙහෙත් බලලා ඇලජි තියනවද අහලා දන්නෑ කිවුවම ඇගිල්ලටයි අතටයි හාට්බීට් ඇන්ඩ් බ්ලඩ් පෙෂර් ඉන්ඩිකේටර් මැෂින් (නම නොදනිමි)එකක් සෙට් කරලා ගෑස්රයිටිස් වලටයි වමනෙට එනවටයි ඉන්ජෙක්ෂන් 2ක් ගහලා පැය බාගයක් මොනිටර් කරලා බොන්න බෙහෙත් ලියලා දුන්නා පැයක් යන්න ඉස්සල්ලා ඩිස්චාර්ජ් කරා බිල උනේ රු 2230ක් ද කොහෙද ඒත් තිබුන පහසුකම් ඒගානට කොහෙත්ම පාඩු නෑ බෙහෙත් අරන් එනකොට හිතුනේ අනේ මේ ලස්සන සුපිරි රෝහල අගොස්තු 1 වෙනිදා ඉදන් පුර්ණ රජයේ රෝහලක් උනාම අපේම මිනිස්සු මේක නාස්තිකරලා විනාශ කරලා දායිනේද කියලා හරිම කනගාටුවක් දැනුනේ මගේ අදහස නම් මේ රෝහල ජයවර්දනපුර රෝහල වගේ සහන මිලට බෙහෙත් ලබාදෙන හොස්පිටල් එකක් හරි හර්ද රෝගින් වැනි සුවිශේෂ රෝග තියන අයට නොමිලේ බෙහෙත් ලබාදෙන හොස්පිටල් එකක් කරානම් හොදයි කියලා නැත්නම් කොල්ලයි බල්ලයි ඔක්කෙේම මේ රෝහලත් අනෙක් රෝහල් වගේ ජරාවාස වෙන එක වලක්වන්න බෑ
මේක ලිවුවේ ඇත්තටම හිතට ආපු දුක නිසා මචංලා මට කිසිම රෝහල එක්කවත් සම්බන්දයක්වත් දේෂපාලන අදහසක් වත් මත ලියපු එකක් නෙමෙයි මට මේකෙන් කියන්නේ අහින්සක අසරන රෝගින්ට මේ සැප පහසුකම් අකැපයි කියලත් නෙමෙයි අපේ රටේ ඉන්නවා යන තැන ඉන්න තැන කාබාසිනියා කරන තුච්ච ආත්මාර්තකාමී මිනිස්සු කොටසක් ඒගොල්ලන්ගෙන් මේ රෝහල බේරගන්න කියලයි ඔයාලගේ අදහසත් මේකේ දාන්න මට බැන්නට අවුලක් නෑ මේ ඉරිසියාවට ලියපු දෙයක් නෙමෙයි
ඊයේ 2ට විතර අපේ අම්මට ගෑස්රයිටිස් වැඩි වෙලා බෙහෙත්වලටත් අඩුවෙන්නේ නැතිව කන්නේ බොන්න බැරිව දිගටම වමනේ යන නිසා අපේ බලකිරීමට බෙහෙත් ගන්න කියලා neville fernando හොස්පිටල් එක්ක ගියා (අපේ අම්මා සාමානයෙන් හොස්පිටල් ඇඩ්මීට් වෙන්න කැමතිනෑ රජයේ රෝහල්වල අපිරිසිදුකම සහ අපේ අම්මා ටිකක් මුරණ්ඩු ගති පැවතුම් තියන නිසා හොස්පිටල් යන්න කැමතිකරගත්තේ neville fernando හොස්පිටල් යනවා ඒක පිරිසිදුවට තියනවා කියලා) ඒක තාම ප්රයිවෙට් හොස්පිටල් එකක් මේ අගෝස්තු 1 වෙනිදා ඉදන් රජයේ පුර්ණ නොම්ලේ වෛද්යය පහසුකම් ලබාදෙන රෝහලක් වෙනවා ඇත්තටම හොද සැපපහසුකම් තියන සුපිරිම රෝහලක් අනෙක් පයිවෙට් හොස්පිටල් වලට වඩා පහසුකම් සුපිරියි ආයේ දෙකක් නෑ රජයේ රෝහලකට ගියානම් අම්මට ඇඩ්මීට් කරගෙන ඊලග දවසේ උදේ වෙනකම් බෙහෙතුත් නැතිව ඇදකුත් නැතිව ඉන්න වෙන්නේ ඒත් මෙකේ අම්මගේ සුගර් ලෙවල් චෙක් කරලා අම්මා කලින් ගත්ත බෙහෙත් බලලා ඇලජි තියනවද අහලා දන්නෑ කිවුවම ඇගිල්ලටයි අතටයි හාට්බීට් ඇන්ඩ් බ්ලඩ් පෙෂර් ඉන්ඩිකේටර් මැෂින් (නම නොදනිමි)එකක් සෙට් කරලා ගෑස්රයිටිස් වලටයි වමනෙට එනවටයි ඉන්ජෙක්ෂන් 2ක් ගහලා පැය බාගයක් මොනිටර් කරලා බොන්න බෙහෙත් ලියලා දුන්නා පැයක් යන්න ඉස්සල්ලා ඩිස්චාර්ජ් කරා බිල උනේ රු 2230ක් ද කොහෙද ඒත් තිබුන පහසුකම් ඒගානට කොහෙත්ම පාඩු නෑ බෙහෙත් අරන් එනකොට හිතුනේ අනේ මේ ලස්සන සුපිරි රෝහල අගොස්තු 1 වෙනිදා ඉදන් පුර්ණ රජයේ රෝහලක් උනාම අපේම මිනිස්සු මේක නාස්තිකරලා විනාශ කරලා දායිනේද කියලා හරිම කනගාටුවක් දැනුනේ මගේ අදහස නම් මේ රෝහල ජයවර්දනපුර රෝහල වගේ සහන මිලට බෙහෙත් ලබාදෙන හොස්පිටල් එකක් හරි හර්ද රෝගින් වැනි සුවිශේෂ රෝග තියන අයට නොමිලේ බෙහෙත් ලබාදෙන හොස්පිටල් එකක් කරානම් හොදයි කියලා නැත්නම් කොල්ලයි බල්ලයි ඔක්කෙේම මේ රෝහලත් අනෙක් රෝහල් වගේ ජරාවාස වෙන එක වලක්වන්න බෑ
මේක ලිවුවේ ඇත්තටම හිතට ආපු දුක නිසා මචංලා මට කිසිම රෝහල එක්කවත් සම්බන්දයක්වත් දේෂපාලන අදහසක් වත් මත ලියපු එකක් නෙමෙයි මට මේකෙන් කියන්නේ අහින්සක අසරන රෝගින්ට මේ සැප පහසුකම් අකැපයි කියලත් නෙමෙයි අපේ රටේ ඉන්නවා යන තැන ඉන්න තැන කාබාසිනියා කරන තුච්ච ආත්මාර්තකාමී මිනිස්සු කොටසක් ඒගොල්ලන්ගෙන් මේ රෝහල බේරගන්න කියලයි ඔයාලගේ අදහසත් මේකේ දාන්න මට බැන්නට අවුලක් නෑ මේ ඉරිසියාවට ලියපු දෙයක් නෙමෙයි




