very important, thx bro
naleen rox Well-known member Jun 2, 2011 3,339 853 113 Ceylon Oct 30, 2011 #21 very important, thx bro
DesignerZ Member Nov 28, 2010 569 106 0 http://designerzlk.webs.com Oct 30, 2011 #22 me dewalnam karanna amarui ban USB Virus valin berenna hodama wade USB Eka open karanakota right click karala explore (Double click karoth lede) walin yana eka... mokada virus file run wenna Autorun.inf eken nisa...
me dewalnam karanna amarui ban USB Virus valin berenna hodama wade USB Eka open karanakota right click karala explore (Double click karoth lede) walin yana eka... mokada virus file run wenna Autorun.inf eken nisa...
F flamingrulz Member Oct 27, 2011 9 0 0 Oct 30, 2011 #25 Mcn ela ahhhhh niyama thread eka.... wll done thawath dapan mewage threads.. patta ahhh
hansa1018 Member Sep 9, 2008 13,509 1,621 0 Colombo Oct 30, 2011 #27 elaazz................. thnx........