මචං, මට ගෙදර ඉදලා හිටලා පොඩි වැඩ කරගන්න potable hot air gun එකක් ගන්න ඕනේ. ඔය පොටෝ එකේ පේන එක වගේ එකක් හොදටම ඇති., Soldering station ඕනේ නෑ. ඔයාලා පාවිච්චි කරන මොඩල් මොනවාද බන් ? කල්පැවැත්ම , performance එහෙම කොහොමද ? කොහෙන්ද ගත්තේ ?
පරණ උනත් මගෙ ඇන්ජිම තාම තිතට දුවයිදැන් උබලා ඇන්ටිලා පස්සේ යන්නේ නැත්ද මචං? උඹ ඉස්සර ඇන්ටි කෙනෙක් රන් කරා නේද? දැන් මොකෝ කරන්නේ?
ඊයා අප්පිරියා නැත්ද බං ඇන්ටිලා ඩෙට් කරන්න? අනික අම්මා එහෙම දැනගත්තොත්. මම නම් බිත්තියේ තියෙන හිලකට ඇරලා ඉන්නවා අන්ටිලාට නම් අරින්නේ නැහැපරණ උනත් මගෙ ඇන්ජිම තාම තිතට දුවයි
හැට පැන්නත් වදුරා හලෝ යන්නේ උඩින් තමයි
16 කියන්නේ soldering station එකක් වෙන්න ඕනේ. මම අහන්නේ portable air gun එකක්මං ගත්තා daraz එකෙන්. කලින් 16 යිම් දැන් 26 යි.
ඊයා අප්පිරියා නැත්ද බං ඇන්ටිලා ඩෙට් කරන්න? අනික අම්මා එහෙම දැනගත්තොත්. මම නම් බිත්තියේ තියෙන හිලකට ඇරලා ඉන්නවා අන්ටිලාට නම් අරින්නේ නැහැ
තාම උඹ ඇන්ටිලා පස්සෙද යන්නේ? කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගනින්කෝ. දැන් ලංකාවේ කෙල්ලෝ හරි advance කියලා මම අහලා තියෙන්නේ. බදින්න කලින් සෙක්ස් කරන්නත් දෙනවලු නේද? මම ගිය පාර ලංකාවට ආවම වෙනසක් තේරුනා. තරුණ වයසේ කෙල්ලෝ ඇස් ගහනවා. දිව දානවා. ගොඩක් ෆ්ලර්ටි.Life begins the moment you realize you don't have to prove shit to anyone, even to your parents !
6400 bn daraz16 කියන්නේ soldering station එකක් වෙන්න ඕනේ. මම අහන්නේ portable air gun එකක්
TX,
Pitakotuwe adui oita wda.TX,
මචන් මම කියන්නේ මීටත් simple එකක්, ඔය පොටෝ එකේ තියනවා වගේ. ගොඩක් වෙලාවට පිටකොටුවේ 3000/- විතර තියෙන්න ඕනේ නේද?
Pitakotuwe adui oita wda.
Oyatath wada simple nm ඉටිපන්දමක් thamai bn.
බිත්තියේ හිලක් අල්ලන් ඉන්ඩඊයා අප්පිරියා නැත්ද බං ඇන්ටිලා ඩෙට් කරන්න? අනික අම්මා එහෙම දැනගත්තොත්. මම නම් බිත්තියේ තියෙන හිලකට ඇරලා ඉන්නවා අන්ටිලාට නම් අරින්නේ නැහැ
Itibapndamak pattukarala katin pimboth harida ban?Pitakotuwe adui oita wda.
Oyatath wada simple nm ඉටිපන්දමක් thamai bn.