Danuth e kadawal thiyanawa habai maligawa athule neweiගූ හතයි ඒ කාලෙ කඩ ලඟම ගහලා
Traffic තමා කේස් එක.habay ithin dan thiyena widiya poojaneeyay![]()
තාම නුවර කොටි ඉන්නවද?ඔවු ... පාර වැහුවෙ LTTE කේස් නිසානෙ
ගූ හතයි ඒ කාලෙ කඩ ලඟම ගහලා
මේක හාමුරුදුගොල්ලන්ගෙ වැඩක් බන්.aththatama adi arakshitha kalapa kiyagena minissunge nidahasa nathi karapu ekai deshapaluwo karala thiyenne...
ekath deshapalane kotasakමේක හාමුරුදුගොල්ලන්ගෙ වැඩක් බන්.
apey sundara gama nuwara![]()
![]()
ලස්සන thread හාන් නැතුව ගිහින් දේශපාලන thread එකක් දාගෙන තනියම කුණුහරප කියාගනින් අඩු කුලේ රොඩියාඋබල වගේ තනකොල කන පොන්නයො නැති උනානම් තවත් සුන්දරයි
sileta chande denta yanne?apey sundara gama nuwara![]()
![]()