eka othana para nemei, me para ita kalin wahuwe, wawa gawin mahiyangana parata watena para thamai 98 wahuweකොටි 1998 මාලිගාවට ගැහැව්වට පස්සෙ වාහන වැව රවුමෙන් යන්ඩ ගත්තෙ.
පූජණීය තැනක් හින්ද වාහන සද්දෙයි දුමයි අඩු නිසා දැන් තියෙන විදිය හොඳයි.
මුල ටික ඒ පාර තමා දිගන පැත්තට යන, අන්තිම හරියෙ ටික අඳුරගන්ඩ අමාරුයි..මේක 70~80's වල වීඩියෝ එකක් වෙන්ඩ ඇති.eka othana para nemei, me para ita kalin wahuwe, wawa gawin mahiyangana parata watena para thamai 98 wahuwe
nuwara ranil seeyata tamaisileta chande denta yanne?
ganta, yanta, kanta, bonta, enta, kiyanta, naanta, dan ta basawa aduwela ehethnuwara ranil seeyata tamai![]()
ලස්සන thread හාන් නැතුව ගිහින් දේශපාලන thread එකක් දාගෙන තනියම කුණුහරප කියාගනින් අඩු කුලේ රොඩියා![]()
ahahahaha රොඩියා කිව්වම රිදුනා නේ උඹටඋබේ අම්මට හුකල ඉවර උනාම ගිහින් ත්රෙඩ් එකක් දාන්නම්, පොනිල්ගෙ පුක ලොවන බත්ගම පද්දා![]()
![]()
, උඹලා වගේ අඩුවොන්ට reply කරන එකත් අවනම්බුවක් 
ahahahaha රොඩියා කිව්වම රිදුනා නේ උඹටමන් හිතුව හරි කතාවෙන් කියන්න පුලුවන් අඩුකුලේ එකෙක් කියලා
, උඹලා වගේ අඩුවොන්ට reply කරන එකත් අවනම්බුවක්
![]()
එතෙක් මෙතෙක් කිරිය තුල රිද්දගත්තු ලොකුම අවස්ථාවක්අඩුකුලේ උබලගෙ අම්මල ඉස්සර අපි පාරෙ එද්දි කානුවට බැහැල ඉඩ දුන්නෙ පොන්නයෝ..![]()
වෙලාවක් තියෙන වෙලේක ගිහින් අහගනින් පදු වේසිගෙන්..
![]()
පදු වේසිගෙ පුතා පොනිලගෙ කටට අරන් බූරුවට පුක අල්ලන්, බූරුව වගේ තවත් පද්දෙක් දිනයි කියල හැමනෙන්නෙ ඒකනෙ![]()
![]()
එතෙක් මෙතෙක් කිරිය තුල රිද්දගත්තු ලොකුම අවස්ථාවක්රොඩී කම සුපිරියටම එලියට ආව අද මුගේ
![]()
Api katha krddi ohoma t kiyawenawa thamaganta, yanta, kanta, bonta, enta, kiyanta, naanta, dan ta basawa aduwela eheth