bump
daala thiyena image eke hetiyata nam caregiver wage job eka..
මේකේ ඉන්න අය ඊශ්රායල් රැකියා ගැන අහල ඇති කියල හිතනවා.
යන්න කැමති, යන ය ඕන තරම් ඉන්නවා දැන්. මේකෙත් ඉන්නවනම් ඊශ්රායල් යන්න කැමති කට්ටිය PM එකක් දාන්න.
හැබැයි පුතෝ කඩ්ඩ ටිකක් පොලිෂ් වෙන්න ඕනේ.
අවුරුදු 23 ට වැඩි කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්නවනම් කියන්න.
![]()
උබ හිතුවද මෙතන ගොන්නු ඉන්නව කියලා...
මගේ 3 දෙනෙක් එහෙ ඉන්නවා... එක්කෙනෙක් මේ ලගදි ලංකාවට ආවේ...
ලක්ස 8-10ක් යනවා යන්න.. ඒත් විදෙස් සේවා එකේ අනුමත ගාස්තුව ලක්ස 3යි....
බලුවැඩ කරන්න එපා... සාදාරන ගානක් අයකරල පුලුවන් නම් යවපන්...
ගියොත් නම් ජීවිතේ ගොඩ දාගන්න පුලුවන්... මට යන්න චාන්ස් එක තියනවා...
ඒත් වයිෆ් කැමති නෑ බන්....
uba balapanko lankawe tiya kohewath laksha 3 ta yanna puluwanda kiyala. ane ban ubata bari nam hitahan. nikan gon katha kiyanna epa. yawanna puluwan nam mamath asai e ganata yawanna. . .
uba nimakata anith agency walin ganan ahala katha karapan macho. .