ඊස්ට්‍රජන් හෝමෝනය බෙහෙත් වශයෙන් ගන්න පුලුවන්ද?

peggingboys

Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    Bijja Kota wenawa. Anthimata eka thamai clit eka wenne.
    Ita pallen opening eka hadenawa tika tika.
    Hariyata hadunama kollekta dila hila widaganna oni.
    Aye Kukku Loku wenawa.
    Opadupa kiyawanna hithenawa.
    Kate sadde wadi wenawa.
    Driving bari wenawa.

    Owa thamai wenne.

    Ai ban ubala ohoma?
    Boru bn. Okkoma wen ne
     

    dananjaya696

    Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    @J Starlin මුගෙන් අහල බලහන් මූත් ඕව ගන්නවා. දැන් ටික ටික අරක අඩුවෙලා ගිහින් හවසට හවසට සිරිකොතට රිංගලා පුක පලාගන එනවලු. :yes:
     
    • Like
    Reactions: peggingboys

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    Yako boruwata thamai damme.
    Yakoo

    @J Starlin මුගෙන් අහල බලහන් මූත් ඕව ගන්නවා. දැන් ටික ටික අරක අඩුවෙලා ගිහින් හවසට හවසට සිරිකොතට රිංගලා පුක පලාගන එනවලු. :yes:
    Hm
    ------ Post added on Jul 21, 2024 at 11:44 PM
     
    • Like
    Reactions: supun_sg

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    පස්ස ලොකු වෙනවද? ඉන්ජෙක්ශන් තියෙන්නේ? පෙති නැත්ද?
    ow loku wenawa fat store wena than ganunge than walata samana wenawa.
    pethi wada naha
    passa nikan fat dala loku wenawa wage nemei nromally kello gym walata gihin hip thrust gahanawa. ea exercises thiyenna one nattan chora max
     
    • Like
    Reactions: peggingboys

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    ow loku wenawa fat store wena than ganunge than walata samana wenawa.
    pethi wada naha
    passa nikan fat dala loku wenawa wage nemei nromally kello gym walata gihin hip thrust gahanawa. ea exercises thiyenna one nattan chora max
    Ehemda? Injection vitrai tiyenneneda

    ehama gaththa kiyalaa wadiwenne nAa. imotionaly oversensitive (not wrong way ) wenawaa and body fat redistribute wenawaa. hair and skin walata balapaanawaa. wena mukuthma wenne naa
    Passa, than ehema loku wenwsa?
    ------ Post added on Jul 22, 2024 at 12:11 AM
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,352
    113
    ඒක අවුලක් නෑ. මට ඕනේ ගෑනු හැගීම් වැඩි කරගන්න
    ඒක උපතින් ම වැඩි නැත්නම් හෝමෝන අරන් වැඩි කර ගන්න බෑ. මෙඩිකල් ට්‍රාන්සිෂන් තියෙන්නෙ එක එකාගෙ ෆෙටිෂ් වලට නෙමෙයි බොල 🤦‍♂️පස්සෙ ආපහු හිටපු විදිය වෙන්න ඕන වෙනව ඔහොම එවුන් ඕව කරා ම. උබෙයි ට්‍රාන්ස් ගෑනියෙක්ගෙයි ලොකු වෙනසක් තියෙනවා.
    ඕවයින් ගෑනු පිරිමි බව වෙනස් කරන්න බෑ. උපතින් ම වෙනස් අයට බාහිරට පේන විදිය වෙනස් කරනවා විතරයි.
     
    Last edited:

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    ඒක උපතින් ම වැඩි නැත්නම් හෝමෝන අරන් වැඩි කර ගන්න බෑ. මෙඩිකල් ට්‍රාන්සිෂන් තියෙන්නෙ එක එකාගෙ ෆෙටිෂ් වලට නෙමෙයි බොල 🤦‍♂️පස්සෙ ආපහු හිටපු විදිය වෙන්න ඕන වෙනව ඔහොම එවුන් ඕව කරා ම. උබෙයි ට්‍රාන්ස් ගෑනියෙක්ගෙයි ලොකු වෙනසක් තියෙනවා.
    ඕවයින් ගෑනු පිරිමි බව වෙනස් කරන්න බෑ. උපතින් ම වෙනස් අයට බාහිරට පේන විදිය වෙනස් කරනවා විතරයි.
    Bahirwa wenas wenna one
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    1721618218259.png
     
    • Like
    Reactions: peggingboys

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    යකෝ සල්ලි වියදම් කරනවනම් ටෙස්ටෙස්ටරෝන් ගනින්කො වැඩි උනත් කමක් නෑනෙ.. උබ ඊස්ට්‍රජන් ගත්තත් ඒ වියදමම යනවා අනික මන් හිතන්නෙ ඕවා only available with a prescription. ඩොකෙක් ගාවට යමන් හරියට දන් නෑ සීන් එක..ඕවට ස්පෙශල් ඩොකාල ඇති අන්න ඒකෙක් චැනල් කරපන්.
     
    • Like
    Reactions: peggingboys

    cvally007

    Well-known member
  • Sep 29, 2008
    1,681
    407
    83
    45
    Gampaha District
    හෝමෝනයනම් තියෙනව ඒත් උඹ බලාපොරොත්තු වන දේ වෙන එකක් නෑ... Estrofem /Fremerin තියෙනව පාර්ට්ස් අයින් කල උන්ට ඒව උඹට හරියයිද දන්නෑ.
     
    • Like
    Reactions: peggingboys