ඊස්ට්‍රජන් හෝමෝනය බෙහෙත් වශයෙන් ගන්න පුලුවන්ද?

newbie22

Well-known member
  • Jun 9, 2022
    1,499
    2,336
    113
    උඹ ගැන නෙමෙයි quote කරපු එකා ගැන කිව්වෙ.

    දැන් උබට මොකක්ද වෙන්න ඕන. Ay එහෙම වෙන්න ඕන?
    උට ඇර ගන්න ඕනි වෙලා තියෙන්නේ :lol:
     

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    උඹ ගැන නෙමෙයි quote කරපු එකා ගැන කිව්වෙ.

    දැන් උබට මොකක්ද වෙන්න ඕන. Ay එහෙම වෙන්න ඕන?
    මට වෙන්න ඕනේ ගෑනු හැගීම් වැඩි වෙලා. තන්, පුක ටිකක් ලොකු කර ගන්න.
     

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    පුසී විකුණල සල්ලි හොයන්න නේද හදන්නෙ
    පුසී හදා ගන්න ඕනේ නෑ බන්.

    එලම
    යකෝ සල්ලි වියදම් කරනවනම් ටෙස්ටෙස්ටරෝන් ගනින්කො වැඩි උනත් කමක් නෑනෙ.. උබ ඊස්ට්‍රජන් ගත්තත් ඒ වියදමම යනවා අනික මන් හිතන්නෙ ඕවා only available with a prescription. ඩොකෙක් ගාවට යමන් හරියට දන් නෑ සීන් එක..ඕවට ස්පෙශල් ඩොකාල ඇති අන්න ඒකෙක් චැනල් කරපන්.
    එලම බ්‍රෝ
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 12:04 PM

    උඹ ගැන නෙමෙයි quote කරපු එකා ගැන කිව්වෙ.

    දැන් උබට මොකක්ද වෙන්න ඕන. Ay එහෙම වෙන්න ඕන?
    ඔයා කෝමද ඔය දේවල් දන්නේ
    ------ Post added on Jul 23, 2024 at 12:05 PM
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    ඔයා කෝමද ඔය දේවල් දන්නේ
    my gf lived in LA, a native white American and she has these all kinda LGLCDTV gender fucked friends, and they know me and I know them. so we all communicate so I know what I know. including most fetish shit related to BDSM and whatever the fuck you name it, I know what I know.
    So answer that fucking question
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: peggingboys

    peggingboys

    Active member
  • Jun 11, 2023
    253
    74
    28
    my gf lived in LA, a native white American and she has these all kinda LGTV gender fucked friends, and they know me and I know them. so we all communicate so I know what I know. including most fetish shit related to BDSM and whatever the fuck you name it, I know what I know.
    So answer that fucking question
    Thankz bro