ඊළඟ පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ දී රාජ්‍ය බලය JVP ට ලබාදිය යුතුයි?

ඊළඟ පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ දී රාජ්‍ය බලය JVP ට ලබාදිය යුතුයි?


  • Total voters
    187
  • Poll closed .

Robinhood wage ekek

Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    Nick Young Reaction GIF
     
    • Like
    Reactions: nicjosh83

    MySelf99

    Well-known member
  • Jun 3, 2018
    630
    493
    63
    අපි එදත් රාජපස්සලට....අදත් රාජපක්සලට...හෙටත් රාජපක්ස්ලට....අපි 69💪💪💪💪
     
    • Love
    • Haha
    Reactions: shenat and Cypress

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113

    මම නම් කියන්නේ දීල බලන්න ඕනේ කියල.

    1. කිසිස්ම strategy එකක් නැතුව වෙන සමහර වැඩ බලන් ඉන්න අමාරුයි
    2. අනික මම නම් හිතුවේ නෑ ගෝට ව ඉස්සරහට දාලා බැසිල් හොරා කයි කියල
     
    • Haha
    Reactions: Identity

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    moda gotha kochchara durata balu welada kiyala balanna wahal baiyo thread dala hoyanawa

    Recruite pons me dawas wala boomithel wedunu gerandiya wage kalabala wela

    menna hethuwa, basila ta hora kanna bari una ekata @nicjosh83 nugath wesi kulappu wela.
    2. අනික මම නම් හිතුවේ නෑ ගෝට ව ඉස්සරහට දාලා බැසිල් හොරා කයි කියල
    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    moda gotha kochchara durata balu welada kiyala balanna wahal baiyo thread dala hoyanawa



    menna hethuwa, basila ta hora kanna bari una ekata @nicjosh83 nugath wesi kulappu wela.

    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM

    මෙන්න පොන්න හම්බයා බයවෙලා.ඔටු ගාලේදී valve එකට කෙල උනොත් ඔටුවෝ දුවයි පොන්ස්. 🤭

    menna hethuwa, basila ta hora kanna bari una ekata @nicjosh83 nugath wesi kulappu wela.

    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM

    ඕක තමයි පොන්නයෝ හේතුව...... තොපිල වගේ කොන්ද පන නැති පොන්නයෝ කියල හිතුවද? තොට Media Unit වලින් සල්ලි ගෙව්වට අපිට එහෙම නෑ. ඒ හින්ද තෝ වගේ අපි බයත් නෑ.

    තොට බදුර්දීන් සල්ලි ගෙවනවා කියන එක ප්‍රසිද්ද රහසක්. 🤭
    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:31 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මෙන්න පොන්න හම්බයා බයවෙලා.ඔටු ගාලේදී valve එකට කෙල උනොත් ඔටුවෝ දුවයි පොන්ස්. 🤭



    ඕක තමයි පොන්නයෝ හේතුව...... තොපිල වගේ කොන්ද පන නැති පොන්නයෝ කියල හිතුවද? තොට Media Unit වලින් සල්ලි ගෙව්වට අපිට එහෙම නෑ. ඒ හින්ද තෝ වගේ අපි බයත් නෑ.

    තොට බදුර්දීන් සල්ලි ගෙවනවා කියන එක ප්‍රසිද්ද රහසක්. 🤭
    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:31 AM

    nikan bella mulinma ahu una wageda, paw pons thread dala nanawa kiyanne owata thamai

    ow ithin tho kulappu wela thiyenne ekata thamai ponnayo, ubata eda idan ada wenakan nissanka senadipathi salli gewanne owata thamai, ithin hodata wede karapan
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    nikan bella mulinma ahu una wageda, paw pons thread dala nanawa kiyanne owata thamai

    ow ithin tho kulappu wela thiyenne ekata thamai ponnayo, ubata eda idan ada wenakan nissanka senadipathi salli gewanne owata thamai, ithin hodata wede karapan

    බලාගෙන හම්බ පොන්ස්....valve එක යයි 🤭....

    ඔටුවෝ දුවයි 🤭

    අවුරුදු 5 ඉවරවෙනකොට ජෙප්පොන්ට කරන්න රටක් තියේවිද?

    දැන්ම ඉඳන් නිදහසට හේතු හදාගන්නවා වගේ.... හම්බුනාට පස්සේ අඬපන්කෝ බලන්න....

    අර සෝමවංශ කිව්වා කතාව ඇත්තද මන්ද? ඇමතිකම් හම්බුනාට පස්සේ ජෙප්පෝ හිටියේ stress වෙලා කරගන්න බැරුව කියල.
    ------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:57 AM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    බලාගෙන හම්බ පොන්ස්....valve එක යයි 🤭....

    ඔටුවෝ දුවයි 🤭


    kiyanna deyak nathuwa hira una nam sadda nathuwa palayan, nikan ridawagena adanne nathuwa,
    uba hodata dannawa uba thread danne puka palaganna kiyala, ithin napan
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    kiyanna deyak nathuwa hira una nam sadda nathuwa palayan, nikan ridawagena adanne nathuwa,
    uba hodata dannawa uba thread danne puka palaganna kiyala, ithin napan

    තෝ ලියන ඒවා කියවන්නේ නෑ හම්බ ඌරෝ...සිංහලෙන් ලියපන්...පුක ඉරාගෙන අමාරුවෙන් කියවන්න කැසිල්ලක් නෑ...

    තොගේ හිත රිදෙන්න මොකක් හරි කිව්වොත් අනිත් valve ටිකත් යයිද ? 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තෝ ලියන ඒවා කියවන්නේ නෑ හම්බ ඌරෝ...සිංහලෙන් ලියපන්...පුක ඉරාගෙන අමාරුවෙන් කියවන්න කැසිල්ලක් නෑ...

    තොගේ හිත රිදෙන්න මොකක් හරි කිව්වොත් අනිත් valve ටිකත් යයිද ? 🤭

    pla pons yanna, tho dan athi wenna gu nala kiriya purama nondi wela iwarai,
    thoge nathi una card hadanna be