sira kathawa ban,mun yanakota meka nathima karala thamai yanne.අවුරුදු 5 ඉවරවෙනකොට ජෙප්පොන්ට කරන්න රටක් තියේවිද?
පස්සලට තමයි කවදත් නේදඅපි එදත් රාජපස්සලට....අදත් රාජපක්සලට...හෙටත් රාජපක්ස්ලට....අපි 69![]()
Recruite pons me dawas wala boomithel wedunu gerandiya wage kalabala wela
------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM2. අනික මම නම් හිතුවේ නෑ ගෝට ව ඉස්සරහට දාලා බැසිල් හොරා කයි කියල
moda gotha kochchara durata balu welada kiyala balanna wahal baiyo thread dala hoyanawa
menna hethuwa, basila ta hora kanna bari una ekata @nicjosh83 nugath wesi kulappu wela.
------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM
menna hethuwa, basila ta hora kanna bari una ekata @nicjosh83 nugath wesi kulappu wela.
------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:27 AM
මෙන්න පොන්න හම්බයා බයවෙලා.ඔටු ගාලේදී valve එකට කෙල උනොත් ඔටුවෝ දුවයි පොන්ස්.
ඕක තමයි පොන්නයෝ හේතුව...... තොපිල වගේ කොන්ද පන නැති පොන්නයෝ කියල හිතුවද? තොට Media Unit වලින් සල්ලි ගෙව්වට අපිට එහෙම නෑ. ඒ හින්ද තෝ වගේ අපි බයත් නෑ.
තොට බදුර්දීන් සල්ලි ගෙවනවා කියන එක ප්රසිද්ද රහසක්.
------ Post added on Nov 4, 2021 at 4:31 AM
nikan bella mulinma ahu una wageda, paw pons thread dala nanawa kiyanne owata thamai
ow ithin tho kulappu wela thiyenne ekata thamai ponnayo, ubata eda idan ada wenakan nissanka senadipathi salli gewanne owata thamai, ithin hodata wede karapan
අවුරුදු 5 ඉවරවෙනකොට ජෙප්පොන්ට කරන්න රටක් තියේවිද?
බලාගෙන හම්බ පොන්ස්....valve එක යයි....
ඔටුවෝ දුවයි
kiyanna deyak nathuwa hira una nam sadda nathuwa palayan, nikan ridawagena adanne nathuwa,
uba hodata dannawa uba thread danne puka palaganna kiyala, ithin napan
තෝ ලියන ඒවා කියවන්නේ නෑ හම්බ ඌරෝ...සිංහලෙන් ලියපන්...පුක ඉරාගෙන අමාරුවෙන් කියවන්න කැසිල්ලක් නෑ...
තොගේ හිත රිදෙන්න මොකක් හරි කිව්වොත් අනිත් valve ටිකත් යයිද ?![]()
@nicjosh83 wesa balli me thread eketh nanawa loweth napu nathi namak