මොකද්ද විකුර්තිය....ජාතිවාදී නැත්තන් හොඳයි.
එකෙ ප්රශ්නයක් නැහැ.
ජාතිවාදය අවුස්ස අවුස්සා ඉස්සර ඉඳං දේශපාලන වාසි ගන්න හැදුවේ
මෙවා කතන්දර wikurthi කර කර උලුප්ප ලා පෙන්නන්න හදන උන්ට නම් රණවිරුවා ගැන සත pahak කැක්කුමක් නැහැ.
Poltician ලා රණවිරුවන් ව වාසියට use කරපු එක තමයි හැමදාම කරේ
නෑ නෑ ඩයස්ලගේ වහල්ලුමේ ඩයස්ගේ මල්ලි ද?
Munwa andala billian ganak invest karanawa kiyalaඩයස්පෝරා එක කැරිම සල්ලියක් දීලා ඇත්තෙ මුන්ට. ත්රස්තවාදීන්ට ත්රස්තවාදීන් කියන්න කොඳ පන නැති පොන්නයෝ ටිකක්.
මේ පොන්නයෝ ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ බන්. මුන් ඔය කියන කතාවලට oragsm වෙච්ච ngo කුක්කො ඉන්නවා ඕන තරම්. උන් තමා FBවල ඕකගෙ කතාව සුද්ද කරන්නෙ.අනිත් ඔක්කොම පැත්තක දාපන්,
ගෙදර පැදුරේ අම්මගෙ තුරුලේ නිදාගන ඉන්න පොඩි කොල්ලොන්ව උස්සන් ගිහින් උන්ගේ අතට guns දුන්න බල්ලොන්වත් වත් සමරන්නද මුන් මේ කියන්නේ ?
සින්හල කොල්ලො පැත්තක දැම්මත්, රට වෙනුවෙන් මැරුන් කාපු දෙමල කොල්ලොත් හිටියනේ හමුදාවේ. එතකොට ඒ මිනිස්සුන්ට මොනවද හිතෙන්නේ කියපන්.
ජෙප්පන් ගෙන් උබ තාමත් හිතනවා ද වැඩක් කරගන්න පුළුවන් වෙයි කියලාජාතිවාදී නැත්තන් හොඳයි.
එකෙ ප්රශ්නයක් නැහැ.
ජාතිවාදය අවුස්ස අවුස්සා ඉස්සර ඉඳං දේශපාලන වාසි ගන්න හැදුවේ
මෙවා කතන්දර wikurthi කර කර උලුප්ප ලා පෙන්නන්න හදන උන්ට නම් රණවිරුවා ගැන සත pahak කැක්කුමක් නැහැ.
Poltician ලා රණවිරුවන් ව වාසියට use කරපු එක තමයි හැමදාම කරේ
මේ වැඩක් නැති කතා share කර කර හැමනෙන එක හින්දා උබලත් දේශපාලුවන් ට use වෙනවා.
ඊට වඩා jepponge වැරදි ගැන කියලා උන්ගෙන් වැඩක් ගන්න balapalla විවේචනය කරලා හරියට.
හැමෝම මුන්ව පත් කරගත්තේ වැඩක් ගන්න නේ