උදව්වක් ඕනේ.හොද I.T Course එකක් හොයාගන්න ඕනේ
part time කරන්න හොද IT course එකක් කියන්නකෝ. මම මම දැනට කැම්පස් physical (double maths + computer science) කරන්නෙ. දැන් 2nd year. එකත් එක්ක කරන්න හොද course එකක් ඕනේ. networking හරි programming හරි කරන්න තමා කැමති .
දැනට හිතන් ඉන්නේ NIBM Computer Networking එක.
part time කරන්න හොද IT course එකක් කියන්නකෝ. මම මම දැනට කැම්පස් physical (double maths + computer science) කරන්නෙ. දැන් 2nd year. එකත් එක්ක කරන්න හොද course එකක් ඕනේ. networking හරි programming හරි කරන්න තමා කැමති .
දැනට හිතන් ඉන්නේ NIBM Computer Networking එක.


