උදව්වක් පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම්

chamal89

Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    උදව්වක් පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම්

    එලකිරි එකේ වෙනින් රටවල් වල ඉන්න අය ඉන්නවනෙ... අනේ පුලුවන් කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට වෙනින් රටක ජොබ් එකක් හොයාගන්න උදව් කරන්න
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    machan ithin mona wage field ekakada wada karanna one ehema wisthara thawa daapan.kattiya help ekak dei :)
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    Wistara athuwa (Education/country/ Field...etc) daapan ban.

    machan ithin mona wage field ekakada wada karanna one ehema wisthara thawa daapan.kattiya help ekak dei :)

    ඔනෙ රටකට අවුලක නෑ බන්
    සිටි ඇන්ඩ් ගිල්ස් ඇඩ්වාන්ස් ඩිප්ලෝම ඉන් කන්ස්ට්‍රක්ශන් කම්ප්ලීට් කරල තියන්ව
    සිටි ඇන්ඩ් ගිලිඩ්ස් ඩිප්ලෝම ඉන් කොන්ටිටි සර්වින් කම්ප්ලිට් කරල තියන්ව
    සිටි ඇන්ඩ් ගිල්ඩ්ස් ෆස්ට් ක්ලාස් ඩිප්ලෝමා එකක් තියන්ව ඉංග්ලිශ් වලට
    මීට අමතරව අවුරුදු 07ක් වර්කින් එක්ස්පීරියන්ස් තියන්ව
    මේ ඔක්කොටම අමතර ඩී.ජේ කරන්න පුලුවන් අදටත් පාර්ටි වල ප්ලේ කරනව සහ ඒ කට ඩී.ජේ ඇකඩමි එකෙන් සෙටිෆිකට් එකක් තියන්ව

    ඊට අමතරම නිසල් ගංගොඩගේ ගාව
    ප්‍රඩියුසිං, ස්ටූඩියෝ හැඩලින්, පී.ඒ වගේ ඒවාකරල තියන්ව

    මොනාම හරි ජොබ් එකක් කමක් නෑ අප්ප.. ඔය ෆීල්ඩ් වලම වෙන්න ඕනෙ නෑ
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    රට යන්න එප සහො උබෙ වැඩෙ කරන් ඉඩපන්කො මෙහෙ. තාත්තත් නැහි එකෙ අම්මලව බලගන්නත් එපයි.
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    රට යන්න එප සහො උබෙ වැඩෙ කරන් ඉඩපන්කො මෙහෙ. තාත්තත් නැහි එකෙ අම්මලව බලගන්නත් එපයි.
    මෙහෙ කරන්න වැඩ අඩුයි සහෝ දැන් ආන්ඩු පෙරලුනත් එක්ක බිස්නස් ටිකක් අවුල්.. අනික ටික කාලයක් රටින් පිට ඉන්න කියල කියන්නෙත් අම්මලම තම බන්.. මෙහෙම ගියොත් මමවත් දන්නෙ නෑ බන් මම කොහෙන් නවතීද කියල
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මෙහෙ කරන්න වැඩ අඩුයි සහෝ දැන් ආන්ඩු පෙරලුනත් එක්ක බිස්නස් ටිකක් අවුල්.. අනික ටික කාලයක් රටින් පිට ඉන්න කියල කියන්නෙත් අම්මලම තම බන්.. මෙහෙම ගියොත් මමවත් දන්නෙ නෑ බන් මම කොහෙන් නවතීද කියල

    ochara talent ekak tiyagena rata yanna epa bun

    construction field eke jobs natnam bun wena mona field ekeda jobs tiyene

    geyak hadana baas kenek contructor kenek hoya ganna tiyena amaruwa api ne bun danne

    site ekak hadala portfolio ekak dala wada karapanko lankawe
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    ochara talent ekak tiyagena rata yanna epa bun

    construction field eke jobs natnam bun wena mona field ekeda jobs tiyene

    geyak hadana baas kenek contructor kenek hoya ganna tiyena amaruwa api ne bun danne

    site ekak hadala portfolio ekak dala wada karapanko lankawe

    මම කලේ මගෙම කන්ස්ට්‍රක්ශන් ෆර්ම් එකක් මචන් . මෑන් පවර් එකත් කලා.. දැන් වැඩ නෑ මචන්ල.. තියන වැඩ ටිකට කන්ස්ට්‍රක්ශන් ෆර්ම්සෑහෙන්න ගානක් ඉනව...ඒවහේම මෑන් පෑවර් වලට මිනිස්සු හොයාගන්න නෑ...ගොඩක් අය රට ගිහින් එකයි සීන් එක
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මම කලේ මගෙම කන්ස්ට්‍රක්ශන් ෆර්ම් එකක් මචන් . මෑන් පවර් එකත් කලා.. දැන් වැඩ නෑ මචන්ල.. තියන වැඩ ටිකට කන්ස්ට්‍රක්ශන් ෆර්ම්සෑහෙන්න ගානක් ඉනව...ඒවහේම මෑන් පෑවර් වලට මිනිස්සු හොයාගන්න නෑ...ගොඩක් අය රට ගිහින් එකයි සීන් එක

    mokak hari loku company ekakata set wela sub ganin ko bun

    direct set wenawa adui bun sub walin set kara ganin
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    mokak hari loku company ekakata set wela sub ganin ko bun

    direct set wenawa adui bun sub walin set kara ganin

    sub karala thama thiyana tikath kela wela giye .. local company salli gewana bara adui ban masa 04k 05 k gannawa