උදේ බලද්දි 2.7TB plex ශෙයා එක මිසින්. ඇඩිල ඉන්නෙ-IT හෙල්ප්

Cole Phelps

Well-known member
  • Apr 9, 2025
    1,345
    2,215
    113
    California
    devianrt eke samahara uploaders la me widihata folder icon create karala thiyenne bro. man ehema ewa balala ganne.
    thanks bn, ehenam hariyanne naha
    mage library ekak thiyenawa over 200 thiyena
    one by one select karala apply karanna giyoth epa wenawa, ekai ahuwe
    anyway ubata quantity eka adu nisa lesi, eka lassanai :love:
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    na o karala na,

    drive eke stats okkoma thyenwa

    un kiyalama denne mewa enterprise environment ekaka awurudu 3k non stop duwapu ewa kamathinam ganna nathnma ganna epa kiyala.

    data wipe karala withrayi,

    12-14 TB SATA hdd mining walata ganne mokatada kiyapnko sirwatama danne na.

    SSD nam gannwa kiyala ahala thiyenwa



    ekata time na mcn
    download karan thiya gaththa ona welwata search karala gaththa

    private trackers la maintain karanna time na,
    innwa nam commitment ekak denna ona ne,
    ------ Post added on May 30, 2025 at 11:49 PM
    Do u know how block chian work!
    koheda oya NFT / Block chain ledges store karala thiyenne?
    HDD wala, decentralized storage location wala!

    ETH mainnet 1TB
    SOL 400TB
    me block chain main net , without user data!

    Arweave's network storage capacity is massive, estimated at around 22 Exabytes,
    Sia network is currently at 6.23 Petabytes (PB) according to the Sia website.

    BitTorrent - only god knows
    what is cheapest Storage devices : Magnetic HDD!​

     
    • Love
    Reactions: itguy77

    losh_92

    Well-known member
  • Aug 17, 2019
    1,171
    1,469
    113
    Kandy
    na o karala na,

    drive eke stats okkoma thyenwa

    un kiyalama denne mewa enterprise environment ekaka awurudu 3k non stop duwapu ewa kamathinam ganna nathnma ganna epa kiyala.

    data wipe karala withrayi,

    12-14 TB SATA hdd mining walata ganne mokatada kiyapnko sirwatama danne na.

    SSD nam gannwa kiyala ahala thiyenwa



    ekata time na mcn
    download karan thiya gaththa ona welwata search karala gaththa

    private trackers la maintain karanna time na,
    innwa nam commitment ekak denna ona ne,
    ------ Post added on May 30, 2025 at 11:49 PM
    ow machan eka aththa. man dan collect karanne na. documentaries walinuth Planet earth trilogy and one strange rock witharak thiyagena anithwa delete kara and man vs wild thiyagththa balanna oni nisa. welwata epa wenwa collect karana ekath rewatch wenne nane owa. seedbox ekak aran 10TB witra upload karahama shape ithin.

    thanks bn, ehenam hariyanne naha
    mage library ekak thiyenawa over 200 thiyena
    one by one select karala apply karanna giyoth epa wenawa, ekai ahuwe
    anyway ubata quantity eka adu nisa lesi, eka lassanai :love:
    ehenam amarui machan. hama ekema me widihe icons na me shape eke.
    ------ Post added on May 31, 2025 at 12:00 AM
     
    • Love
    Reactions: itguy77

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    ow machan eka aththa. man dan collect karanne na. documentaries walinuth Planet earth trilogy and one strange rock witharak thiyagena anithwa delete kara and man vs wild thiyagththa balanna oni nisa. welwata epa wenwa collect karana ekath rewatch wenne nane owa. seedbox ekak aran 10TB witra upload karahama shape ithin.


    ehenam amarui machan. hama ekema me widihe icons na me shape eke.
    ------ Post added on May 31, 2025 at 12:00 AM

    mama gawa thiyan inna dewal 90% thama balala na bn :sorry:

    marenna kalin 60-70% k wath balanna puluwan wunoth hodayiu.

    Do u know how block chian work!
    koheda oya NFT / Block chain ledges store karala thiyenne?
    HDD wala, decentralized storage location wala!

    ETH mainnet 1TB
    SOL 400TB
    me block chain main net , without user data!

    Arweave's network storage capacity is massive, estimated at around 22 Exabytes,
    Sia network is currently at 6.23 Petabytes (PB) according to the Sia website.

    BitTorrent - only god knows​

    what is cheapest Storage devices : Magnetic HDD!​


    thank you mchn ahthtama
    sahena deyak thiyenwa methana search karala hoyala balanna watina, :love:
    ------ Post added on May 31, 2025 at 12:12 AM
     

    KaS18

    Active member
  • Mar 31, 2014
    147
    70
    28
    සොරි ගායිස්. මම ෆුල් සිද්දිය කිව්වෙ නෑනෙ.
    මට මූවි ෆයිල්ස් ලැබෙන්නෙ ඇලස්කා වල ඉන්න ඩයල් එකකගෙන්. මට ලින්ක් හොයන්න ඕන නෑ කිසිම සයිට් එකකින්. මට තියෙන්නෙ සතියකට සැරයක් වගෙ මම කැමති බ්ලූ රේ රිප් එකක් තිබුනොත් උගෙ ftp එකෙන් බාගන්න. 5GB වගෙ ෆයිල් එකක් කෙලින්ම බලන්න බෑනෙ. ඒකට තමා මම ඔය සරල ෆයිල් ශෙයා සෙටප් එක අටවගත්තෙ. මේ පහල තියෙන්නෙ උගෙ එක NAS එකක්. ඕවර් 100 TB. මම දන්නෑ හරියටම ඌ මොනවද කරන්නෙ කියල. ක්‍රිප්ටො මයිනින් කරන එකෙක් වහෙ මම දැක්කෙ. දැන් ඉතින් ඌටත් බනින්නෙපා බොරු වැඩ කරනව කියල. මොකොද උබ ඔය කියන සයිට් එක රන් කරන්නෙ උන්ද දන්නෑ 😂
    Ehema bana site eka mokakda machn link ekakda
     
    • Like
    Reactions: samindi

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    ado apitath link eka dapanko
    Mewa neme ban mewa gahanne na PC ekata. therumak na e wade ochchara wiyadam karala.

    mata danatamath SATA Port adapter card ekak gahala thiyenwa sata port wadi karaganna,

    man kiwwe menna me used hdd gana.

    https://vi.aliexpress.com/item/1005...71!ct!LK!2305446737!!1!0&gatewayAdapt=glo2vnm
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    man nan dan monawat tyganne na
    comedy tika arenna

    serama downloading and watching

    r/DataHoarder disagree with you :cool:
    if i have to, i'd pay https://real-debrid.com/ over any streaming service

    beside, having a homelab another kind of fun:)



    ow mat dan mekata swtich wenawa tika dawasakin, cheap af for 6month plan

    anik eka dan torrenting kammali ban
    ------ Post added on Nov 12, 2025 at 11:07 PM
     

    kingdon

    Active member
  • Nov 20, 2024
    101
    76
    28
    Colombo
    මේ කතාව ඇත්ත.
    හේතු කීපයක් තියනව. එක මූවි එකක් ආයි බලන වෙලාවල් තියනවා. මේ ලගදි බැලන්න ගත්ත ආයි 24 සීරිස්. මම ඇවිල්ල අලුත් වෝක් ෆිල්ම් දිරවන්නෙම නැති එකෙක්. I got Netflix also 😃
    Why not use free streaming services.
     
    • Like
    Reactions: samindi

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,619
    113
    Oceania
    Why not use free streaming services.
    Free? where ? What is free ?
    Free website compressed shit?

    Or
    Netflix, amazon, hulu, hbo, paramount plus, disney+, apple Tv+

    You need to pay nearly 200$ keep all these streaming active. Do you own the shows. Nooo. They can pull it anytime they like.

    So I made my personal streaming service way before.
    Hdr10 +/dolby 10bit. Uncompressed 4k
     

    kingdon

    Active member
  • Nov 20, 2024
    101
    76
    28
    Colombo
    Free? where ? What is free ?
    Free website compressed shit?

    Or
    Netflix, amazon, hulu, hbo, paramount plus, disney+, apple Tv+

    You need to pay nearly 200$ keep all these streaming active. Do you own the shows. Nooo. They can pull it anytime they like.

    So I made my personal streaming service way before.
    Hdr10 +/dolby 10bit. Uncompressed 4k
    Okay maybe not uncompressed 4k but 1080p good quality. You can safely watch for free 😊
    Fmhy
     
    • Like
    • Love
    Reactions: itguy77 and samindi