උනන්දුවත් අන්තිමේ ලීක් කරගත්ත එහෙනං

lovethebomb

Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    ධර්මසේනද? උගෙ එලීට් අම්පයරින්ග් පට්ටමට බඩු බනිස් වෙයිද. වයසක බුවෙක් ඔයවගේ පැතටික් සෙක්ස් කේස් එකක් ඇදෙන තැනටම යනව කියන්නෙ ඉතින් දුක හිතෙන දෙයක්.
     
    • Sad
    Reactions: adithyag

    adithyag

    Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    ධර්මසේනද? උගෙ එලීට් අම්පයරින්ග් පට්ටමට බඩු බනිස් වෙයිද. වයසක බුවාලට ඔයවගේ පැතටික් සෙක්ස් කේස් එකක් ඇදෙනව කියන්නෙ දුක හිතෙන දෙයක්.
    එලයිට් පැනල් එකේ උන්ට තේ ගහන්න තහනම්ද?
     

    FalconX

    Well-known member
  • Sep 20, 2016
    1,028
    1,724
    113
    MT4
    1692709761644.png
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    ධර්මසේනද? උගෙ එලීට් අම්පයරින්ග් පට්ටමට බඩු බනිස් වෙයිද. වයසක බුවෙක් ඔයවගේ පැතටික් සෙක්ස් කේස් එකක් ඇදෙන තැනටම යනව කියන්නෙ ඉතින් දුක හිතෙන දෙයක්.
    Ow bn pattama awl karana deyak oluwa kalpana karala karapanko :(
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    එලයිට් පැනල් එකේ උන්ට තේ ගහන්න තහනම්ද?

    කිසිම වෘත්තියකයෙක්ට අතේ ගහන්න තහනමක් නෑ. ඒත් පෞද්ගලික නිදහස කියන හේතුව උඩ විතරක් ඉඳල ආයතන ප්‍රොෆෙෂනල් ඩිග්නිටි ගැන සැළකිලිමත් නොවී ඉන්නෙ නෑනෙ.
     
    Last edited:

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    එක ටෙලිග්‍රෑම් ගෘප් එකෙන් කරපු වෙනස් මුනක් දාල හදපු එකක් - කුමාර ධර්මසේන
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,204
    11,231
    113
    Forest
    mokek?

    ah dharmasena leak karanda? ithin moko ban :P uta lamayith innawa. Lamai rosa kale genawayi. Anika mona payyakda ban kollonge leak viral yanne kollo athare :eek:

    Sana wage inna oni. Uge eka leak unayin passe u wadiyenuth ekka media eke hitiya :P Reno thama hangune
     

    mr.h0ydr0

    Well-known member
  • Apr 6, 2021
    2,331
    1,892
    113
    mokek?


    ah dharmasena leak karanda? ithin moko ban :P uta lamayith innawa. Lamai rosa kale genawayi. Anika mona payyakda ban kollonge leak viral yanne kollo athare :eek:

    Sana wage inna oni. Uge eka leak unayin passe u wadiyenuth ekka media eke hitiya :P Reno thama hangune
    meka mama hithanne muta dunna game ekak wage.
    math oka wate yanne naththe kollek nsa