සුදු ඇඳගෙන හැම පෝයටම බහ අහපු උන් තමා බ්රෝ සුපිරියටම කලේ. ආගම මුලට දාල වැඩක් කරන එකෙක් ෂුවර් කරන්න එපාමේ මනුස්සය ගෙදරින් එලියට යද්දි කඨින චීවරේට වැඳල යන්නෙ. මං හිතන්නෑ බොරුවක් කරයි කියල. හොඳට කල්පනා කරල වගකීමෙන් තමා මිනිස්සුන්ට ඕව ප්රොමෝට් කරන්නෙ.

සුදු ඇඳගෙන හැම පෝයටම බහ අහපු උන් තමා බ්රෝ සුපිරියටම කලේ. ආගම මුලට දාල වැඩක් කරන එකෙක් ෂුවර් කරන්න එපාමේ මනුස්සය ගෙදරින් එලියට යද්දි කඨින චීවරේට වැඳල යන්නෙ. මං හිතන්නෑ බොරුවක් කරයි කියල. හොඳට කල්පනා කරල වගකීමෙන් තමා මිනිස්සුන්ට ඕව ප්රොමෝට් කරන්නෙ.

සුදු ඇඳගෙන හැම පෝයටම බහ අහපු උන් තමා බ්රෝ සුපිරියටම කලේ. ආගම මුලට දාල වැඩක් කරන එකෙක් ෂුවර් කරන්න එපා![]()
ඕක එච්චර quality පොරක් නෙමේදිර්ඝකාලිනව මේක යථාර්තවාදිද? සම්තින්ග් ෆිෂි ගතියකුත් දැනෙනවා.
![]()
He probably has signed an iron clad agreement protecting him from legal trouble.
විජේරාමේ ගල්හේන පාරේපොරගෙ ගෙවල් වල ඇඩ්රස් එහෙම දැනගෙන ඉන්වෙස්ට් කරපන්. හදිස්සියෙ හරි ගෙවල් වට කරල දාපු සල්ලි ඉල්ලන්න වුනොත්.
Boc double investment kiyala ekak thiyenawa after 4years double denawa investment eka double ekiyanne 9 lakhs dammoth 18 lakhs ayeth e 18 lakhs 4yrs walin 36 lakhs.e kiyanne darme ayya awurudu 8 kin gewana guaranteed income ekata wada laksha 13.5 wadiye kohomada darme ayyage dusra ball eka.umbalage salli Aran bank eke dammath porata patta profit.Nodanna un ethin dakka gaman Sha maune gala danawa oya Agri business very risky.owaye thiyena expected income eka gewanna un bandilath na.Dana investment ekata watina guarantee ekak denneth na.Mewa ethin meke Enna unta kiyala denawata habaye apita Gahanna one siyalla dath booruwo ne wadiyen enne.දිර්ඝකාලිනව මේක යථාර්තවාදිද? සම්තින්ග් ෆිෂි ගතියකුත් දැනෙනවා.
![]()
Boc double investment kiyala ekak thiyenawa after 4years double denawa investment eka double ekiyanne 9 lakhs dammoth 18 lakhs ayeth e 18 lakhs 4yrs walin 36 lakhs.e kiyanne darme ayya awurudu 8 kin gewana guaranteed income ekata wada laksha 13.5 wadiye kohomada darme ayyage dusra ball eka.umbalage salli Aran bank eke dammath porata patta profit.Nodanna un ethin dakka gaman Sha maune gala danawa oya Agri business very risky.owaye thiyena expected income eka gewanna un bandilath na.Dana investment ekata watina guarantee ekak denneth na.Mewa ethin meke Enna unta kiyala denawata habaye apita Gahanna one siyalla dath booruwo ne wadiyen enne.![]()
Liyapadinchi una ETI eka mathakaineතැන්පතු ගන්නවනම් මහ බැංකුවෙ ලියාපදිංචි වෙන්න ඕනෙ නේද? මෙතන තියනව ලියාපදිංචි මූල්ය ආයතන ටික
https://www.cbsl.gov.lk/si/බලයලත්-මූල්ය-ආයතන
Thamange mathaya adahasa kiwwa kiyala ehema Nadu Danna ba ban apahasayak Karanna one Nadu Danna.me wage company ehema Nadu dala ellan kanneth na.constitution 3rd chapter article no 10 balapan.e nisa on point baya nathuwa Katha karapanමේවා වල වෙන දේවල් ඉතින් ආයිත් වාද කරන්න දෙයක් නැ. නමුත් ඕවා කෙලින්ම පතැරලා මුන්ගෙන් නඩු කන්නත් බැ. ඉතින් මෙහෙම වෙන්න පුලුවන්ද කියලා තමා දාන්න වෙන්නෙ
Bank ekaka dammama 4yrs walin kohomath double nee banදිර්ඝකාලිනව මේක යථාර්තවාදිද? සම්තින්ග් ෆිෂි ගතියකුත් දැනෙනවා.
![]()
කිර්තිනාමයට හානිවන බව කියලා ඕනානම් නඩු දාන්න පුලුවන්.ඒකට ඔය කන්ස්ටිටියුෂන් එක අදාල නැ. වරදකාරයා වනවද නොනවනවාද කියන එක තිරණය වෙන්නේ උසාවියෙන්.ඒකටයි ඔය වගන්තිය අදාල. අනික ඕක විතරක් වැඩක් නැ, නඩු දාන්නේ කෝඩ් එකේ තියන වගන්ති අනුව.Thamange mathaya adahasa kiwwa kiyala ehema Nadu Danna ba ban apahasayak Karanna one Nadu Danna.me wage company ehema Nadu dala ellan kanneth na.constitution 3rd chapter article no 10 balapan.e nisa on point baya nathuwa Katha karapan![]()