එතකොට ඒ රටේ එවුනුත් මේ වගෙම උඹට බනීවි නෙ බන්. අපේ බදු මුදල් නාස්ති කරනව අපේ රටේ එකෙකුගේ අවස්ථව උදුර ගත්ත කියල.ආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ.
එතකොට ඒ රටේ එවුනුත් මේ වගෙම උඹට බනීවි නෙ බන්. අපේ බදු මුදල් නාස්ති කරනව අපේ රටේ එකෙකුගේ අවස්ථව උදුර ගත්ත කියල.ආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ.
අඩන්නේ නෑ උබලා පුක දීලා කරපුවා දැන් පල දීලා තියෙන්නේ අපේ වයස් වල උන්ට.උබලා නම් ජොබ් කරනවා අපිට තමා කෙල වෙන්නේ.අපිට අන්තිමේට අඩු පඩියට ලගින්න වෙනවා.ඉතින් මොකෝ මේ උබ අඬන්නේ
මර නම් ශුවර් නෑ උබ මොරටු ගියා කියන එක.උබ කඩකාරයෙක් නේද?මට කියපන් කෝ රැකියා විරහිත උපාදි දාරි සංගමේ ඇයි රජයේ උන් විතරක් ඉන්නේ කියලා.![]()
මරාගන්න නෙමේ පකෝ රස්සා ගැන කියන්නේ.අයියෝ බන් රජයේ ප්රයිවට් කියල මරාගත්තේ ඉස්සර නෙ. උබ තාම 2011 ජීවත් වෙන නාකි පොරක් ද![]()
උබලා පුක දීලා කරපුවා තමා මේ.කලින් මේ වගේ නුල් දාලා ඇරගන්න එකෙක්ට හිටියේ එරොසන්
හ්ම් හ්ම් ඔය තියෙන්නෙ තියෙන තරම![]()
නුවරයි දකුණයි කොළඹයි රන්ඩුවෙන ත්රෙඩ් වලට අනිත් වියලි කලාපෙ ගෝතයෝ ගන්නෑ. දකුණෙත් මාතරින් එහා උන්ව ගන්නෑ. දුප් යන්න ගිහින් කොනට වෙලා ඉඳපං. Know your place![]()
Ehenm monada ponnaya kiyawanne.thana dannawa lu kari ponnaya eth danne na ponnaya.
ලොල් මෝඩ උකන්න know your place කියන්නෙ තැන දන්නව කියන එකද මීමො. කිරියෙ එකව්න්ට් හදනකොට බේසික් iq ටෙස්ට් එකක් දෙන්න ඕන මේවගේ මරි මෝඩයෝ එන එක නවත්තන්න.
දැන් වගේම තමා ඔය වේසි කොහෙන් හරි කොපි කරන් ඇවිත් මේකේ paste කරනවා.
Yeah I copied this comment from somewhere.If you don’t mind please let our chat continue in English. When you replied I will copy the reply wherever then paste it here. Alright?
මොනාද බන් මේ ඉංග්රීසි කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තේ.translate ද? දන්නේ නැත්තනම් සිංහලෙන් කියපන් වේසි.
ඕවගේ ලැගලා ඕවා තමා කරන්න වෙන්නේ කොහොමත්@PHBhagya මෙන්න මුත් උපාදි කඩවලින් උපදී ගත්තු එකෙක්.
දැන් වඩු වැඩ කර කර ඉන්නව.
මෙහෙ වර. මේවට දීපන් උත්තර..
නෑ ඒ රටේම සෙට්ල් වෙනවා.එතකොට මාත් එගෙල්ලොන්ගේ පුරවැසියෙක්.එතකොට ඒ රටේ එවුනුත් මේ වගෙම උඹට බනීවි නෙ බන්. අපේ බදු මුදල් නාස්ති කරනව අපේ රටේ එකෙකුගේ අවස්ථව උදුර ගත්ත කියල.![]()
ඉතින් ගවර්මන්ට් උන්ට වඩා පයිවට් උන් හොද ඇති. නැත්නම් government උන් ඉද්දීමරාගන්න නෙමේ පකෝ රස්සා ගැන කියන්නේ.
ඔව් පබ්ලික් එකකට යන්නේස්කොල් එකක් දාලා යන්නේ එහේ ගාවමන්ට් කැම්පස් වෙන්න ඇතිනේ![]()
නෑ ඒ රටේම සෙට්ල් වෙනවා.එතකොට මාත් එගෙල්ලොන්ගේ පුරවැසියෙක්.
උඹ සෙට්ල් වෙන්න යද්දි උනුත් මේ වගේ ම උඹට බනීවි බන් අපේ ම ස්කෝල් එකකින් පිනට ඉගෙනගෙන දන් සිටිසන් වෙලා අපේ උන්ට ම මූ කෙලිනව කියලනෑ ඒ රටේම සෙට්ල් වෙනවා.එතකොට මාත් එගෙල්ලොන්ගේ පුරවැසියෙක්.
අයියෝ බං මුලින්ම ඔය ඉගෙන ගන්න එක ඉවර කරගෙන හිටපන්අඩන්නේ නෑ උබලා පුක දීලා කරපුවා දැන් පල දීලා තියෙන්නේ අපේ වයස් වල උන්ට.උබලා නම් ජොබ් කරනවා අපිට තමා කෙල වෙන්නේ.අපිට අන්තිමේට අඩු පඩියට ලගින්න වෙනවා.
මර නම් ශුවර් නෑ උබ මොරටු ගියා කියන එක.උබ කඩකාරයෙක් නේද?
මරාගන්න නෙමේ පකෝ රස්සා ගැන කියන්නේ.
උබලා පුක දීලා කරපුවා තමා මේ.
උපාදි කඩ වලත් ඕන තරම් ඉන්නවා.sliit පොන්නයෝ එහෙම බාගෙට බගයක් ගෙදරලු.මට කියපන් කෝ රැකියා විරහිත උපාදි දාරි සංගමේ ඇයි රජයේ උන් විතරක් ඉන්නේ කියලා.![]()
උපාදි කඩ වලත් ඕන තරම් ඉන්නවා.sliit පොන්නයෝ එහෙම බාගෙට බගයක් ගෙදරලු.
අන්තරේ නෙමේ.. අන්තරේ නම විකුණන් කන එක්කෙනෙක්.ubalage mulu jiwitheme antare neda hmm hoday
මන් නම් අන්තරේ නෙමේ අන්තරේට සපෝර්ට් කලාට.කෝ ඉතින් වේසි මන් ගැන දන්නේ නෑනේ කියෙව්වට.
බූරුවා උන් අඩු පඩියට යන නිසා උන්ව ගන්නේඉතින් ගවර්මන්ට් උන්ට වඩා පයිවට් උන් හොද ඇති. නැත්නම් government උන් ඉද්දී
පයිවට් උන්ට ජොබ් දෙනව යැ.
මෙ ඉන්නේ a/l dail nibm පොන්නයා.තෝව මෙන්ශන් කරන්න අමතක උනා.
මන් ඒ රටට සේවය කරන්නේ යන්නේ නැතුව උන්ට බනින්න නෙමේඋඹ සෙට්ල් වෙන්න යද්දි උනුත් මේ වගේ ම උඹට බනීවි බන් අපේ ම ස්කෝල් එකකින් පිනට ඉගෙනගෙන දන් සිටිසන් වෙලා අපේ උන්ට ම මූ කෙලිනව කියල
සුද්දට පුක දෙන්න ලුමන් ඒ රටට සේවය කරන්නේ යන්නේ නැතුව උන්ට බනින්න නෙමේ
අනිත් එක තමා ප්රයිවට් කඩ කාරයෝ ටික උන් කැම්පස් කැම්පස් ගානවා.කොහෙද පකෝ තොපිට කැම්පස් කියලා කියන්න අයිතිය දුන්නේ.රජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්.
අන්තරෙ විතරයි බන් අපේ ප්රශ්න පාලකයන්ට කියන්න ඉන්නේ.සමහර මෝඩ හුකන්නෝ හිතන් ඉන්නේ ගවර්මන්ට් යන හැම එකාම අන්තරේ කියලා.මේ මෝඩ පකයි දන්නේ නෑ අන්තරේ නියෝජනය කරන්නේ මුලු රාජය විශ්වවිද්යාල සිසුන්ව කියලා.ubalage mulu jiwitheme antare neda hmm hoday