උපාදි කඩ ලොන්තයන්ගේ ජාතකය දිගහැරුම

Antare 2.8

Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    කැට හොල්ලන්න ගිය හින්දද campus එකෙයි university කියන එකෙයි වෙනස දැනගන්න බැරි උනේ.. ගොනා උනාට උම්බෑ කියන්න හොද නැහැ. අහු වෙනවා.
    අනේ පකෝ ලංකාවේ සාමානය බස් වහරේ පාවිච්චි වෙන්නේ කැම්පස් කියලා.තො කිය කිය යනවද යුනිවර්සිටි ගියා ගගා? ගොං හුකන්න.
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Fade and wawula

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,901
    15,718
    113
    Ursa Major
    Power Troll GIF by Eledraws (Eleonore Bem)
     
    • Dislike
    Reactions: Antare 2.8

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    මන් ඒ රටට සේවය කරන්නේ යන්නේ නැතුව උන්ට බනින්න නෙමේ
    උඹ සේවයට ගියාම උන්ගේ රටේ ම එකෙකුට චාන්ස් එක නැති වෙනවනෙ ඉතින්. ඊටපස්සේ එහෙ ෆෝරම් වල ඉන්න උනුත් ත්රෙඩ් දාල උබට කුණුහරපෙන් බනී පිනට ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.
     
    @Geshi95 වැඩ නැද්ද යකො මේ කුණු ගොඩවල් අවුස්සලා තියන්නේ 👹
    බලපන් දැන් දවස් ගාණක් අඩයි ආයේ
    The body decays but the fun remains.. 😆
     

    wawula

    Well-known member
  • Aug 3, 2017
    3,679
    4,355
    113
    අනේ පකෝ ලංකාවේ සාමානය බස් වහරේ පාවිච්චි වෙන්නේ කැම්පස් කියලා.තො කිය කිය යනවද යුනිවර්සිටි ගියා ගගා? ගොං හුකන්න.

    හා හා සද්දේ වහල ඔය දෙකේ තේරුම හොයාගනින්. ශික් ගොම ගද
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    ආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ😹.
    ඔව් ඔව් රුහුණෙ පිසිකල් කරපු අන්තරේ එකෙක් කියපු ගමන් තොට නං සෙට් වෙයි international university of BDSM එකෙන් ෆුල් ස්කොල් එකක් වැටමාර බැස්සීම පිලිබද පශ්චාත් උපාධියකට 🤣
     

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    හා හා සද්දේ වහල ඔය දෙකේ තේරුම හොයාගනින්. ශික් ගොම ගද
    අනේ මන් දන්නේ නෑනේ කියලා දීපන්කෝ
    මම අට පාස් මට මේ කැම්පස් ත්‍රෙඩ් එකට ඔලුව දාන්න පුලුවන්ද
    උබල වගේ උන් හිටගන ඉදියත් පොලොවට බරක්
    උඹ සේවයට ගියාම උන්ගේ රටේ ම එකෙකුට චාන්ස් එක නැති වෙනවනෙ ඉතින්. ඊටපස්සේ එහෙ ෆෝරම් වල ඉන්න උනුත් ත්රෙඩ් දාල උබට කුණුහරපෙන් බනී පිනට ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.
    නෑ මාත් ඒ රටේ ප්‍රවැසියෙක් එතකොට
    The body decays but the fun remains.. 😆
    google translate ගොන් වේසි
    රජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඔව් පකෝ
     
    • Haha
    Reactions: Geshi95 and wawula

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    ඔව් ඔව් රුහුණෙ පිසිකල් කරපු අන්තරේ එකෙක් කියපු ගමන් තොට නං සෙට් වෙයි international university of BDSM එකෙන් ෆුල් ස්කොල් එකක් වැටමාර බැස්සීම පිලිබද පශ්චාත් උපාධියකට 🤣
    ගවර්මන්ට් එකක ආර්ට් ඩිග්‍රියක් කරලා first class එකක් ගත්තොත් ඒත් ස්කොල් එකක් ගන්න පුලුවබ් පකෝ
    @Antare 2.8 mata therenne nathi nisa ahanne, dan umba rajaye campus gihin igena gena kaalaguna salakimak washayen me ratata wadak karanna adahasak nadda?
    කලගුන සැලකුවා බන් ඒකනේ විබාග හොදට පාස් වෙලා ගවර්මන්ට් එකකට ආවේ.

    තමුසෙට ස්කෝල් දෙන්නේ කිරියෙ බයිට් වෙන හැටියටද? පාඩමක් කරගනින් පම්කෝ මේකේ අඩන වෙලාවේ.
    මට first class sure.
     
    හා හා සද්දේ වහල ඔය දෙකේ තේරුම හොයාගනින්. ශික් ගොම ගද
    මෙයාට ඕවා තේරෙන්නෙ නෑ.. ඔන්න උදව්වක් විදියට මම හොයලා දෙන්නම්.
    The "campus" is the school buildings and surrounding area.
    හරිනෙ ඉතින්.. 😂😂
    IMG_6664.jpeg
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    නෑ මාත් ඒ රටේ ප්‍රවැසියෙක් එතකොට
    උඹ එහෙම හිතන් හිටියට ඒ රටේ forum වල ඉන්න නූගත් අඩුකුලේ එවුන් උබට ඉරිසියාවට බනිනව ම නෙ ස්කෝල් අරන් ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.