@NRTG මේ ඉන්නේ තව එකෙක් NIBM යන.
මු කියනව තව අවුරුදු දෙකකින් මු ජාතික රෝහලේ Doctor ලු.
මු කියනව තව අවුරුදු දෙකකින් මු ජාතික රෝහලේ Doctor ලු.
උඹල ඉල්ලන ගණන් වල තරමට කොම්පැනි වලට වටින්නේ නැතුව ඇති.බූරුවා උන් අඩු පඩියට යන නිසා උන්ව ගන්නේ
අනේ පකෝ ලංකාවේ සාමානය බස් වහරේ පාවිච්චි වෙන්නේ කැම්පස් කියලා.තො කිය කිය යනවද යුනිවර්සිටි ගියා ගගා? ගොං හුකන්න.කැට හොල්ලන්න ගිය හින්දද campus එකෙයි university කියන එකෙයි වෙනස දැනගන්න බැරි උනේ.. ගොනා උනාට උම්බෑ කියන්න හොද නැහැ. අහු වෙනවා.
ඉස්සෙල්ලා අරන් ඉදපන්කෝ a3Den kiyapn AL liyana hamoma A3 gaththoth yanna capus thiyanawada kiypn
අනිත් ගෝතයත් ආවා
උඹ සේවයට ගියාම උන්ගේ රටේ ම එකෙකුට චාන්ස් එක නැති වෙනවනෙ ඉතින්. ඊටපස්සේ එහෙ ෆෝරම් වල ඉන්න උනුත් ත්රෙඩ් දාල උබට කුණුහරපෙන් බනී පිනට ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.මන් ඒ රටට සේවය කරන්නේ යන්නේ නැතුව උන්ට බනින්න නෙමේ
The body decays but the fun remains..
අනේ පකෝ ලංකාවේ සාමානය බස් වහරේ පාවිච්චි වෙන්නේ කැම්පස් කියලා.තො කිය කිය යනවද යුනිවර්සිටි ගියා ගගා? ගොං හුකන්න.
ඔව් ඔව් රුහුණෙ පිසිකල් කරපු අන්තරේ එකෙක් කියපු ගමන් තොට නං සෙට් වෙයි international university of BDSM එකෙන් ෆුල් ස්කොල් එකක් වැටමාර බැස්සීම පිලිබද පශ්චාත් උපාධියකටආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ.
අනේ මන් දන්නේ නෑනේ කියලා දීපන්කෝහා හා සද්දේ වහල ඔය දෙකේ තේරුම හොයාගනින්. ශික් ගොම ගද
උබල වගේ උන් හිටගන ඉදියත් පොලොවට බරක්මම අට පාස් මට මේ කැම්පස් ත්රෙඩ් එකට ඔලුව දාන්න පුලුවන්ද
නෑ මාත් ඒ රටේ ප්රවැසියෙක් එතකොටඋඹ සේවයට ගියාම උන්ගේ රටේ ම එකෙකුට චාන්ස් එක නැති වෙනවනෙ ඉතින්. ඊටපස්සේ එහෙ ෆෝරම් වල ඉන්න උනුත් ත්රෙඩ් දාල උබට කුණුහරපෙන් බනී පිනට ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.
google translate ගොන් වේසිThe body decays but the fun remains..![]()
ඔව් පකෝරජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ගවර්මන්ට් එකක ආර්ට් ඩිග්රියක් කරලා first class එකක් ගත්තොත් ඒත් ස්කොල් එකක් ගන්න පුලුවබ් පකෝඔව් ඔව් රුහුණෙ පිසිකල් කරපු අන්තරේ එකෙක් කියපු ගමන් තොට නං සෙට් වෙයි international university of BDSM එකෙන් ෆුල් ස්කොල් එකක් වැටමාර බැස්සීම පිලිබද පශ්චාත් උපාධියකට![]()
කලගුන සැලකුවා බන් ඒකනේ විබාග හොදට පාස් වෙලා ගවර්මන්ට් එකකට ආවේ.@Antare 2.8 mata therenne nathi nisa ahanne, dan umba rajaye campus gihin igena gena kaalaguna salakimak washayen me ratata wadak karanna adahasak nadda?
මට first class sure.තමුසෙට ස්කෝල් දෙන්නේ කිරියෙ බයිට් වෙන හැටියටද? පාඩමක් කරගනින් පම්කෝ මේකේ අඩන වෙලාවේ.
මෙයාට ඕවා තේරෙන්නෙ නෑ.. ඔන්න උදව්වක් විදියට මම හොයලා දෙන්නම්.හා හා සද්දේ වහල ඔය දෙකේ තේරුම හොයාගනින්. ශික් ගොම ගද
උඹ එහෙම හිතන් හිටියට ඒ රටේ forum වල ඉන්න නූගත් අඩුකුලේ එවුන් උබට ඉරිසියාවට බනිනව ම නෙ ස්කෝල් අරන් ඇවිත් උන්ගේ රස්සවලට කෙළිය කියල.නෑ මාත් ඒ රටේ ප්රවැසියෙක් එතකොට