මේකයි සීන් එක පවු කියලා පැත්තකට වෙලා ඉදියම උපාදි කඩ පොන්නයෝ මට රුහුනේ පිසිකල් පොන්නයලු.ඒකයි හමන්නලා ගන්න මේකේ ජාතකේ දිග අරින්න ගන්නේ.
තොපි බැල්ලිගෙ පුතාලා අවුරුදු 13 ක් ස්කෝලෙ ගිහින් a/l fail වෙලා උපාදි කඩ වල ලැග්ගට අපි පලි නෑ.දෙමව්පියන්ගේ සල්ලි , මිනිස්සුන්ගේ බදු සල්ලි කාලා විබාග තියනකොට බෝක්කු උඩ ලැගන් ඉදලා ෆේල් උනාට අපි පලි නෑ.අපි ඒ වියදම් කරපු සල්ලි වලට වැඩක් කරගත්ත නිසා අපි කාටවත් ණය නෑ.
මන් 2021 වගේ උපාදි කඩ නිසා ලංකාවේ ජොබ් වලට කෙල වෙන එක ගැන කිව්වා.ඒ දවස් වල පොන්නයෝ ආවා රෙද්ද උස්සන් මට බනින්න.ප්රයිවට් පොන්නයෝ වුතරක් නෙමේ ගවර්මන්ට් ගියපු දෙතුන් දෙනෙකුත් මට බැන්නා ( @හෙළයෙක් , @Siri ayya), @dilann. මන් කොහොමත් it field එකේ නෙමේ නිසා ඕන හුත්තක් කරගනින් කියලා ඉදියා.ඔන්න අද it field එකට වෙලා තියන වැඩේ iit එකෙන් අවුරුද්දට 6000ක් , SLIIT එකෙන් අවුරුද්දට 15000ක් ,nsbm එකෙන් අවුරුද්දට 12000ක් එලියට එනවා සහතිකේ අරන් සල්ලි වලට.අඩු පඩි වලට ජොබ් වලට ගිහින් ගවර්මන්ට් උන්ට යන්න ජොබ් නෑ ඊලගට.දැන් it field එක ගන්න දෙයක් නෑ.
අනිත් එක තමා ප්රයිවට් කඩ කාරයෝ ටික උන් කැම්පස් කැම්පස් ගානවා.කොහෙද පකෝ තොපිට කැම්පස් කියලා කියන්න අයිතිය දුන්නේ.රජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්.
මේ මොනාද බන් මේ sliit උපාදි කඩ පොන්නයා කියන්නේ? කැම්පස් එකකට යාගන්න බැරුව දුක කියන තවත් එක් පොන්නයෙක් විතරයි පකෝ තෝ.අනිත් එවුන්ට ඉරිසියා කරන්න එපා වේසිගේ පුතලා.ප්රයිවට්
.මොන බල්ලද යකෝ ඕවා ගනන් ගන්නේ
.degree
.ආර්ට් කරපු උන්ටත් it degree මොන විහිලුද බන් මේ
.
බල්ලෙක්වට්ග් ගනන් ගන්නෑ සල්ලි දීලා කොලේ අරන් පොන්නයෝ ටික එනවා අනිත් උන්ට ටෝක් දෙන්න.තව ඉන්නවා මේකේ lat හෝද හෝද වෙන රටවල degree කරපු පොන්නයෝ දෙතුන් දෙනෙක්.ඕකුනුත් පුදුම ඉරිසියාවකින් ඉන්නේ බැල්ලිගේ පුතාලා.
තව වේසිගේ පුතාලා ටිකක් ඉන්නවා බාහිර උපාදි කරන.අන්තරේ බාහිර උපාදි ගේද්දි විරුද්ද උන එක හේතුවක් තමා අපේ කැමපස් වල නම යූස් කරන එක.දැන් බලපන් මේ @Geshi95 කියන වද වේසි.මොරටුවෙලු degree කලේ.මොකක්ද ඇහුවම bit ලු.මොන විහිලුද බන් මේ?
උපාදි කඩ ගූ ලොල්ලෝ ප්රයිවට් හොදයි ගගාඅ ගිහින් මාස්ටර් එක කරන්න බලන්නේ ගවර්මන්ට් එකක.පවු බන් මුන් නම් සිරාවට.තොපිට ස්කොලර් එකක්වට්ග් හම්බවෙනවද පකෝ?
තොපේ ලමයින්ටවත් හරියට උගන්න පල්ලා ගවර්මන්ට් එකකට යන්න.පවු නැත්නම් තොපි වගේ කාලකන්නි වෙයි උනුත්.
ලැජ්ජ වෙන්නත් එක්ක මෙන්ශන් කරපල්ලා උපාදි කඩ ලොල්ලෝ ටිකවයි bit පොන්නයෝ ටිකවයි.
@Mr UNKNOWN
@Solo Rider
@Sen-lu
@Geshi95
@Cypress
@Draco Malfoy
@Walter White
@kolavari
@kevin_levin
@tarson
@Edward Kenway
@RandomGuy
තොපි බැල්ලිගෙ පුතාලා අවුරුදු 13 ක් ස්කෝලෙ ගිහින් a/l fail වෙලා උපාදි කඩ වල ලැග්ගට අපි පලි නෑ.දෙමව්පියන්ගේ සල්ලි , මිනිස්සුන්ගේ බදු සල්ලි කාලා විබාග තියනකොට බෝක්කු උඩ ලැගන් ඉදලා ෆේල් උනාට අපි පලි නෑ.අපි ඒ වියදම් කරපු සල්ලි වලට වැඩක් කරගත්ත නිසා අපි කාටවත් ණය නෑ.
මන් 2021 වගේ උපාදි කඩ නිසා ලංකාවේ ජොබ් වලට කෙල වෙන එක ගැන කිව්වා.ඒ දවස් වල පොන්නයෝ ආවා රෙද්ද උස්සන් මට බනින්න.ප්රයිවට් පොන්නයෝ වුතරක් නෙමේ ගවර්මන්ට් ගියපු දෙතුන් දෙනෙකුත් මට බැන්නා ( @හෙළයෙක් , @Siri ayya), @dilann. මන් කොහොමත් it field එකේ නෙමේ නිසා ඕන හුත්තක් කරගනින් කියලා ඉදියා.ඔන්න අද it field එකට වෙලා තියන වැඩේ iit එකෙන් අවුරුද්දට 6000ක් , SLIIT එකෙන් අවුරුද්දට 15000ක් ,nsbm එකෙන් අවුරුද්දට 12000ක් එලියට එනවා සහතිකේ අරන් සල්ලි වලට.අඩු පඩි වලට ජොබ් වලට ගිහින් ගවර්මන්ට් උන්ට යන්න ජොබ් නෑ ඊලගට.දැන් it field එක ගන්න දෙයක් නෑ.
අනිත් එක තමා ප්රයිවට් කඩ කාරයෝ ටික උන් කැම්පස් කැම්පස් ගානවා.කොහෙද පකෝ තොපිට කැම්පස් කියලා කියන්න අයිතිය දුන්නේ.රජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්.
CSS:Ruhuna physical ඉදකින් හුත්තෝ රුහුණෙ පිසිකල් පොන්නයෙක් කියලා දන්නවනං රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ දැන් කාලෙ ලෝවර් මිඩ්ල් ක්ලාස් උන්වත් යන්නෑ පකෝ රජයෙ ඩොටේ ගුබ්බෑයම් වල පිසිකල් කටු වලට උක දෙන්න. යමක් කමක් තියන මොලයක් තියන ඒලෙවල් සයන්ස් කරපු ලමයින්ගෙ දෙමව්පියො දැන් කෙලින්ම ෆස්ට් ශයි එකෙන් engineering/ medicine / IT/ CS සිලෙක්ට් නැත්තං කෙලින්ම ශයි දෙකතුන කරව කරවා හැමිනවනෙ නැතුව කෙලින්ම ප්රයිවට් IT degree එකකට දානවා පොන්නයො.
මේ මොනාද බන් මේ sliit උපාදි කඩ පොන්නයා කියන්නේ? කැම්පස් එකකට යාගන්න බැරුව දුක කියන තවත් එක් පොන්නයෙක් විතරයි පකෝ තෝ.අනිත් එවුන්ට ඉරිසියා කරන්න එපා වේසිගේ පුතලා.ප්රයිවට්
බල්ලෙක්වට්ග් ගනන් ගන්නෑ සල්ලි දීලා කොලේ අරන් පොන්නයෝ ටික එනවා අනිත් උන්ට ටෝක් දෙන්න.තව ඉන්නවා මේකේ lat හෝද හෝද වෙන රටවල degree කරපු පොන්නයෝ දෙතුන් දෙනෙක්.ඕකුනුත් පුදුම ඉරිසියාවකින් ඉන්නේ බැල්ලිගේ පුතාලා.
තව වේසිගේ පුතාලා ටිකක් ඉන්නවා බාහිර උපාදි කරන.අන්තරේ බාහිර උපාදි ගේද්දි විරුද්ද උන එක හේතුවක් තමා අපේ කැමපස් වල නම යූස් කරන එක.දැන් බලපන් මේ @Geshi95 කියන වද වේසි.මොරටුවෙලු degree කලේ.මොකක්ද ඇහුවම bit ලු.මොන විහිලුද බන් මේ?
උපාදි කඩ ගූ ලොල්ලෝ ප්රයිවට් හොදයි ගගාඅ ගිහින් මාස්ටර් එක කරන්න බලන්නේ ගවර්මන්ට් එකක.පවු බන් මුන් නම් සිරාවට.තොපිට ස්කොලර් එකක්වට්ග් හම්බවෙනවද පකෝ?
තොපේ ලමයින්ටවත් හරියට උගන්න පල්ලා ගවර්මන්ට් එකකට යන්න.පවු නැත්නම් තොපි වගේ කාලකන්නි වෙයි උනුත්.
ලැජ්ජ වෙන්නත් එක්ක මෙන්ශන් කරපල්ලා උපාදි කඩ ලොල්ලෝ ටිකවයි bit පොන්නයෝ ටිකවයි.
@Mr UNKNOWN
@Solo Rider
@Sen-lu
@Geshi95
@Cypress
@Draco Malfoy
@Walter White
@kolavari
@kevin_levin
@tarson
@Edward Kenway
@RandomGuy
Last edited:
