uba "C" akurath ekka tharahaida?kivil walata job nadda bn
uba "C" akurath ekka tharahaida?kivil walata job nadda bn
"C " walin nama patan ganna kellek uuta boot tiyalaauba "C" akurath ekka tharahaida?
Civil engineering mokada hethuwa, essara hodama field eka, kohoma hari tikak experience earn karala international company ekakata join wenna. Good luck.1. Iskole kale love kireema saha eka bokkenma kireema.
2. Civil engineering kireema.
Civil engineering mokada hethuwa, essara hodama field eka, kohoma hari tikak experience earn karala international company ekakata join wenna. Good luck.
Charter eka Aran USA PB ekata convert Karan remote working job karanna barida.mama dakka wena thread ekaka IT field eke kenek ehema karanawa. E website ekata gihin baluwama structural engineering jobs uth thibba US PB license illana. Europe ewath thibba1. Mama kamathi na.
2. Work-life balance na.
3. work-life balance tibunoth padi madi.
4. Some other reasons
International company ekaka lankawedi???
Ehemath idala tiyenawa mama.
Oya civil da?
Waradi decision gaththa ekata wada e decision passe reverse kirima ho ewain wena damage awama karanna gaththa steps thama wadagath
Charter eka Aran USA PB ekata convert Karan remote working job karanna barida.mama dakka wena thread ekaka IT field eke kenek ehema karanawa. E website ekata gihin baluwama structural engineering jobs uth thibba US PB license illana. Europe ewath thibba
------ Post added on Apr 13, 2021 at 9:08 AM
ඒ වගේම ඉක්මන් නොවුනොත් කෙල වෙන්න තියෙන ඉඩකුත් තියෙනවා. හැම වෙලාවේම ඕක අදාළ නෑ. මගේ ළඟ තිබ්බ කොයින් එකක් $3 ගානේ ගියා, කොයින්ස් 1000ක් තිබ්බා. තව වැඩිවෙයි කියලා හිතන් හිටියා. අන්තිමේ කොයින් 1000ම බැස්ස $30ට.ඕක වොරන් බෆට් කියනවා .
මිනිහත් මුල් කාලෙදි ශෙයාර්ස් වගයක් අරගෙන පොඩ්ඩක් වැඩි වෙච්ච හැටිය වික්කලු.
පස්සෙ ඒ ශෙයාර්ස් වල ප්රයිස් එක පට්ටට වැඩි උනාලු .
මිනිහා එතනින් ලෙසන් එකක් ඉගෙන ගෙන.
ඉන්වෙස්ට්මන්ට් වලදි ඉවසීම වැදගත් කියන දේ.
ඉවසන තරමට ප්රතිඵල වැඩී .
එකෙක් බිට්කොයින් ගැන දැනගෙනත් ගණන් අඩුම කාලේ ගත්තේ නෑ කියල පසුතැවෙනවා, එකෙක් බිට්කොයින් 50 දෙන්න අහද්දී ගත්තේ නෑ කියලා අඬනවා, උඹ මෙතන බිට්කොයින් ඩොලර් 20 ගානේ අරගෙන 4000ගානේ විකුනපු එක ගැන දුක් වෙනවා.බිට්කොයින් ඩොලර් 20 කාලෙ අරගෙන ඩොලර් 4000දි වික්ක එක
ubath physical scn neda carephysical science unath ehemayi.echchara quality na.oyage soul purpose eka mathz igenagena mathematician kenek wenna wage deyak nan physical science hondyi.nattan physical science wlta wada hoda fields tynwa thawa job market ekata demand thiyana job market ek pattan baluwama
ado why bnමේක නම් සිරාම කතාව. නිකන් සොච්චමකට කාලේ කකා ඉන්න හොඳයි. ජීවිතේ ඉස්සරහට යන්න කිසි වැදගත් කමක් නෑ .
uba tuwaris scn ece neda htyeit igenaganima
contentment is temporaryThis thread might have been be more interesting if we've been asked for both anguish & contentment
ado nookkomatama kalin una eka language ekak hariyata igena ganin
thota sinhalath be english be
ගම්තු
Dekision
mna wage job da bn ewwalankawe mathematician la wenama innawada ? stat krna unta nn laksha ganan wlinmayi patan ganne.unta nn supiri a umata special ganne poddayi.tharagaya wadi.chemistry hodayi thawa.
mata nm a celawuna eca mara affect unaමට කෙලවෙන්න කියල වුන හැමදේම වුනේ මගෙ හොඳම වාසනාවට.
ඒ විදියට මට කෙලවුනේ නැත්නම් ඒ දවස් වල අද මන් ඉන්න තැන මට නොලැබෙන්න තිබුනා.
සෑහෙන රිස්ක් අරන් තියෙනව ජීවිතය සම්බන්දයෙන්, ජීවිතේ ඉදිරිය සම්බන්දයෙන්.. හරියට ගවර්මන්ට් කැම්පස් තේරිලා ඒකට නොයා ඉන්නවා වගේ.
kampus patan ganne c acuren nisauba "C" akurath ekka tharahaida?
academic වලින් ගත්තොත වර්ක්ලෝඩ් එක හොදටම වැඩී.මම බයෝ කලේ.කැම්පස් එකේ පරිසරයත් හෙන කර්කශකයි අවුරුද්දේ වැඩි කාලයක්.සැටිස්ෆැක්ශන් එක අතින් ගත්තොත 60%ක් විතර තමයි.ubath physical scn neda care
uba satisfied nadda ecen
ubata anuwa mcac cara nm da hnda vet da
ado why bn
occoma ewwa awul da gov
uba gov da
uba tuwaris scn ece neda htye
contentment is temporary
anguish is permanent
ado no
mna wage job da bn ewwa
mcadda role eca
mna wage ewageda job thyenne
mata nm a celawuna eca mara affect una
kampus patan ganne c acuren nisa
------ Post added on Apr 13, 2021 at 10:00 AM
Yes, tikak mahasi wela experience earn karaganna, salary eka gena first five years worry wenna epa. Hodata mahasiwela puluwan hema experience ekakma ganna, even mason, bar bender, fixer, estimation for a work, even required manpower for a job, study, you will get opportunity and if you can handle the work, you can go beyond the other country people, will get the respect from others, give up, try hard you will win. Good luck for the future.1. Mama kamathi na.
2. Work-life balance na.
3. work-life balance tibunoth padi madi.
4. Some other reasons
International company ekaka lankawedi???
Ehemath idala tiyenawa mama.
Oya civil da?
P*ka thamayi, kisima wadakata nathi jeewithayak. Awurudu 40 wenakota helth and family dekama awula hugak civil unge.Yes, tikak mahasi wela experience earn karaganna, salary eka gena first five years worry wenna epa. Hodata mahasiwela puluwan hema experience ekakma ganna, even mason, bar bender, fixer, estimation for a work, even required manpower for a job, study, you will get opportunity and if you can handle the work, you can go beyond the other country people, will get the respect from others, give up, try hard you will win. Good luck for the future.
Yes, tikak mahasi wela experience earn karaganna, salary eka gena first five years worry wenna epa. Hodata mahasiwela puluwan hema experience ekakma ganna, even mason, bar bender, fixer, estimation for a work, even required manpower for a job, study, you will get opportunity and if you can handle the work, you can go beyond the other country people, will get the respect from others, give up, try hard you will win. Good luck for the future.
අදටත් තියන් හිටිය නං ලක්ශපතියෙක් නෙහ් බංඑකෙක් බිට්කොයින් ගැන දැනගෙනත් ගණන් අඩුම කාලේ ගත්තේ නෑ කියල පසුතැවෙනවා, එකෙක් බිට්කොයින් 50 දෙන්න අහද්දී ගත්තේ නෑ කියලා අඬනවා, උඹ මෙතන බිට්කොයින් ඩොලර් 20 ගානේ අරගෙන 4000ගානේ විකුනපු එක ගැන දුක් වෙනවා.
මිනිස්සු කවදද පසුතැවෙන එක ගැන නතර කරන්නේ?![]()
එහෙම නෙමෙයි, උඹ හිතන්න ඕන 20 ගානේ අරන් 4000 ගානේ අරන් විකුනපු එක ගැන. 99.9%ක් ම බිට්කොයින් හරි මොක හරි කරන්නේ උඹ කරපු දේම තමා. ගානක් ආව ගමන් විකුණලා හිත නිදහස් කරගන්න එක. නැත්තන් උඹට වෙන්නේ ඕක බල බල වැඩිවෙනවාද, අඩුවෙනවද කිය කිය රත් වෙවී ඉන්න, හැබැයි උඹ තාමත් නිදහස් වෙලා නෑ. තිබ්බ නම් මෙච්චරක් ගන්න තිබ්බනේ කියල පශ්චාත්තාප වෙනවා. කෘතග්ජන මිනිස්සුන්ගේ හැටි..අදටත් තියන් හිටිය නං ලක්ශපතියෙක් නෙහ් බං
අඩෝ....ඒකනම් උබ ලොකුවටම කෙලවගෙන. මම අවුරුදු 8ක් gov ඉදල හොදට හිතල අයින් වෙලා private ජොබ් එකකට ආව. මම life එකේ ගත්ත පට්ටම decision එක. (අන්ට්ත් ඔක්කොම ගොන් වැඩප්රයිවට් ජොබෙන් අයින් වී ගවර්මන්ට් ජොබට පැමිනීම...![]()
![]()
![]()