උබලා කන නිසා මටත් කන්න හිතුනා

EKGuest

Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    අද බූංදි 250g ක් අරන් කෑව. :cool:

    බූන්දිවලට ආසයි ඒත් 250g නම් කන්න බෑ එකපාරකට

    මට අහම්බෙන් වගේ හම්බුනා🤣

    නාරං බික් විතරක් නෙමෙයි, අයිසිං මල් තියෙන ජෙම් බිස්කටුයි, බුල්ටොයි, මී බෙටියි, තල කැරලියි.
    මගේ ඇස් අදහගන්න බැරි වුනා🤣

    Original නාරන් බික් 1988 විතර මොන්ටිසෝරි යන කාලේ කෑවයින් පස්සෙ ආයෙ කන්න හම්බවෙලා නෑ.

    Matath bath one. Nathnam raata badagini wela ninda yanne ne

    මටත් ඔහොමයි බත් ඇරෙන්න වෙන මොනවා කෑවත් හරියට බඩගින්න නිවෙන්නෙ නෑ.
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,372
    26,904
    113
    Kandy
    ඔව්, රසේ වෙනස නං දැනුන. එක කෑමකවත් ඉස්සර රසතිබුනේ නෑ. ඒත් ඉතින් ඇහැට දැක්කත් සතුටුයි.

    ඇඹුල් කෙසෙල් ටිකක් කන්න හරි ආසයි කාලෙකින් සෙට්වුනේ නෑ😔
    @tupac97

    මට නම් බත් ඕනේ බන් කලාතුරකින් මේ වගේ මගුල් කන්නේ
    Korea inna kollekta ewanna kiwanam ewai machan hoda qulity ewwa tikak
    ------ Post added on Jan 27, 2023 at 9:52 PM

    Colombo kohe hari shop ekak tyelu korean item tyena mata hariyata mataka ne youtube hari kohe hari net eke dakke
    ------ Post added on Jan 27, 2023 at 9:52 PM
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    @tupac97


    Korea inna kollekta ewanna kiwanam ewai machan hoda qulity ewwa tikak
    ------ Post added on Jan 27, 2023 at 9:52 PM

    Colombo kohe hari shop ekak tyelu korean item tyena mata hariyata mataka ne youtube hari kohe hari net eke dakke
    ------ Post added on Jan 27, 2023 at 9:52 PM
    මට වැඩිය සෙට් නෑ බන් මේ කෑම.
    ආයේ 6 මාසෙක්ටවත් කන්නේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Honey Bunch

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    One galle face eke tyena kaden 2500k dila ramen ekk kewa melo rahak ne bn. Noodle eka boil krla isso tikakui, leeks kola tkakui kapala dala tibbe :baffled:
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,641
    7,709
    113
    උබ රටද ඉන්නේ?
    මෙහේ කෑම බීම ගිණි ගණන් බන් දැන් කන්න බොන්න බෑ:no:
    නොමැරී ඉන්න ඕන නිසා යන්තන් මොනාහරි ගිලිනවා:(
    ඔයානන් ඉතින් මැනික් බිස්නස්නෙ කරන්නෙ සල්ලි අව්ලක් නෑනෙ ඒ හින්ද
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    ඔයානන් ඉතින් මැනික් බිස්නස්නෙ කරන්නෙ සල්ලි අව්ලක් නෑනෙ ඒ හින්ද
    මටනම් ඉතින් එච්චරම අවුලක් නෑ
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    ඔබට ස්පැගටි දෙවි පිහිටයි, රාමේන් දෙවි ආරක්ෂාවයි 🙏
    ඔබට ලූසියස් දෙවි පිහිටයි, වොල්ඩමෝට් දෙවි ආරක්ශාවයි🙏
     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,929
    113
    Gampaha
    නූඩ්ල්ස් පැකට් එකකට ඔච්චර වියදම් කරන්න බෑ.....
    හොඳ හෝටලේකින් පැලෙන්න කන්න පුලුවන් සල්ලිනෙ....
     
    • Love
    Reactions: NRTG