කොටුවේ පලවෙනි හරස් විදියේ තිබ්බ. Titus එක ලඟ. මම ලඟදි ආපහු එකක් ගන්න යද්දී දැන් import ban එක නිසා China වලින් එන්නේ නෑ කීවා.අර මේසෙ යට තියෙන ගැජට් එක කොහෙන්ද ගත්තෙ?
කොටුවේ පලවෙනි හරස් විදියේ තිබ්බ. Titus එක ලඟ. මම ලඟදි ආපහු එකක් ගන්න යද්දී දැන් import ban එක නිසා China වලින් එන්නේ නෑ කීවා.අර මේසෙ යට තියෙන ගැජට් එක කොහෙන්ද ගත්තෙ?
daraz eke tibbaකොටුවේ පලවෙනි හරස් විදියේ තිබ්බ. Titus එක ලඟ. මම ලඟදි ආපහු එකක් ගන්න යද්දී දැන් import ban එක නිසා China වලින් එන්නේ නෑ කීවා.![]()
![]()
![]()
nice nice.[MEDIA[/MEDIA]
patta ban desk eka. aluth logi mx mechanical keyboard ekath ganna.it's ඇස්වහ කටවහ time

patta ban desk eka. aluth logi mx mechanical keyboard ekath ganna.

දැන් ඉඩත් මදි... ඒ කාලෙ දිග එකක් හදාගනන උවමනාවක් තබ්බා එත් වැඩේ පස්ස ගැහුනා..දැන් ගනන් වල හැටියට නම් මේක හොදයි කියල හිතෙනවා.. 
Hutto PUBG gahanawada? ID ewapan.
![]()
E docking station eka nam supiri banView attachment 178628
mada podi pettiya awilla, docking station ekak. Office eken deepu ekak. Supiri bandey.
https://us.targus.com/collections/d...4k-docking-station-with-100w-power-dock190usz
matath wena desk ekak hadaganna ona. dan gana thamai prashne.desk එක නම් පරන පොඩි ලඩ්ඩක්..දැන් ඉඩත් මදි... ඒ කාලෙ දිග එකක් හදාගනන උවමනාවක් තබ්බා එත් වැඩේ පස්ස ගැහුනා..දැන් ගනන් වල හැටියට නම් මේක හොදයි කියල හිතෙනවා..
මේ keyboard eka mata gift ekak widihata hamba wechcha ekak bn.. wadiya use karanne na.. office wada karaddi ehema lape keyboard eka thama use wenne.. eth reta personal dewal baladdi karaddi thama poddak use karanne..
------ Post added on Jul 19, 2022 at 1:01 AM
dan kaluwarai udeta ewannam.කෝ දාපං දාපං කට්ටියව expose කරන rig එක![]()
Supiri
Meka machan kelinma lapata power deela charge karana wada/connectivity okkoma thani cable eken karanwa. ehemehe geniyanna amarui, but staionary wada karanna supiri.
මේ තියෙන්නෙ මගෙ මේසෙ.
![]()