ගේම් ගහන්නෙ desktop එකෙන්. අනික එක office lap එක.
පූළුවන්. 2ට වැඩිය උනත්Ethakota eka computer eken wada dekak karanna puluwanda bun? Man hithan hitiye computes dekak one kiyala moniters dekata.
Dan meke widihata eka browser ekakin elakiri ena athare wena browser ekaka thawa wadak karanna puluwan. Ehema ne?
Aus?View attachment 178648
Me and wife maaruwen maaruwata working from home.. Wife hitagenada wada karanne ahanna epa, podi eka putuwa aran gihin![]()
Monitor එක ASUS TUF GAMING VG27AQL1A 2K
https://www.nanotek.lk/product/1019
keyboard එක නම් නිකන් armaggeddon normal එකක් බන්.
mouse එක නම් Logitech G502.wow.
damro wagenam unge adu ganan mesh chair arenna ganna epa thawa tikak kondata kela wei. salli thiyenawanm steelcase, herman miller, haworth wage brand ekakin ganna.පිංවතුනි කොන්දට කෙල වෙලා යහන්ගත වෙලා ඉන්නෙ මේ ටිකේ.
කෙලවීමට හේතුව නම් වසර කීපයකට පෙර අසීමිත මනුස්සකමේ නාමයෙන් බර ඉසිලීමක් තමයි.
දැන් බේත් කරමින් පවතී. හොද වූවාට පසු ඉරියවි නිසි ලෙස පවත්වාගනු වස් හොද ආසනයක් රෙකම්න්ඩ් කරන ලෙස ඉල්ලා සිටිමි.
වෙන නූලක් දැමීම වස් අපරාදයක් සේ හැගූනු බැවින් කෝලම් මහතාගේ නූලෙහිම පල කරන ලදී.
කෝලම් මහතාට තුති
කවද හරි ඔය විදිහට gaming setup එකක් හදාගන්නෝනෙ ගෑනිටයි මටයි.View attachment 178648
Me and wife maaruwen maaruwata working from home.. Wife hitagenada wada karanne ahanna epa, podi eka putuwa aran gihin![]()
Oya yata tiyena Kakul Massage krana eka ettatma hodaida bn? Mokdda oken wenne

ඩ්රොප්සිපින් ද ..![]()
උන් මැරෙනවද බන් මේකට?

Monitors 6i PC 3 and Laptop ekai![]()
පිංවතුනි කොන්දට කෙල වෙලා යහන්ගත වෙලා ඉන්නෙ මේ ටිකේ.
කෙලවීමට හේතුව නම් වසර කීපයකට පෙර අසීමිත මනුස්සකමේ නාමයෙන් බර ඉසිලීමක් තමයි.
දැන් බේත් කරමින් පවතී. හොද වූවාට පසු ඉරියවි නිසි ලෙස පවත්වාගනු වස් හොද ආසනයක් රෙකම්න්ඩ් කරන ලෙස ඉල්ලා සිටිමි.
වෙන නූලක් දැමීම වස් අපරාදයක් සේ හැගූනු බැවින් කෝලම් මහතාගේ නූලෙහිම පල කරන ලදී.
කෝලම් මහතාට තුති
නාසා එක ඉතින් මගේ ගෙදර වගෙ තමයි මහත්තයො.NASA?![]()
දැන් ෆොටෝ දාන්න ලැජ්ජයි, තියෙන ඒව ලිස්ට් එක කියන්නද?කම්පියුටර්ස් එක්ක අලුත් ෆොටෝ එකක් දාපන්.
ෆොටෝ එක පේන්නෙ නෑ බං.
Eka link ekak click karahan
