උබලා කම්පියුටර් මේසේ ෆොටෝ එකක් දාපල්ලා

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    LoUiTz.jpg
     

    Knowledge hub

    Well-known member
  • Mar 16, 2022
    633
    865
    93
    ඇත්තටම financially useful software skill එකක් ඉගෙන ගන්න කොච්චර කල් යයිද part time?
     

    Attachments

    • IMG-20220719-WA0005.jpg
      IMG-20220719-WA0005.jpg
      143.8 KB · Views: 150
    • Like
    Reactions: Kolama

    xengine

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    මචන් උඹ මේ ටේබල් එක කස්ටම් හැදුවද , හදපු තැනකින් ගත්තද ? dimension එක්ක පොඩ්ඩක් විස්තර දාපන්කෝ
     

    Isuru19901227

    Well-known member
  • Dec 30, 2012
    691
    668
    93
    Monitor eka uda thiayne light ekakda ban?

    Danne nathi nisa ahanne. Eka computer ekakin wada dekak karanna puluwanda bun moniters dekak gahuwama? Ekama screen eka duplicate wenawa neweida me?

    Mata nam danna deyak na. Laptop eka thamai.
    Eka screen eka madi samahara awashta wala. Screen eka extend karala thiane duplicate namai.
    ------ Post added on Jul 19, 2022 at 10:07 AM
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    Danne nathi nisa ahanne. Eka computer ekakin wada dekak karanna puluwanda bun moniters dekak gahuwama? Ekama screen eka duplicate wenawa neweida me?

    Mata nam danna deyak na. Laptop eka thamai.

    screen eka extend karaganna puluwan bn.. ethakota mouse pointer eka eka screen ekakin anikata pannanna puluwan