Maru. Mokada ara Lithium battery tiak thiayn karane?gedara
View attachment 178673
rented place (telescope eka setup karapu welawaka gatta ekak)
View attachment 178674


Basunahe kenak ta kiwa nam hada gana thiba neda. Oya plat walin kalpawathma kohomada. Kalayak yaddi dirai da?
Maru. Mokada ara Lithium polymer battery tiak thiayn karane?![]()
Basunahe kenak ta kiwa nam hada gana thiba neda. Oya plat walin kalpawathma kohomada. Kalayak yaddi dirai da?
මචන් උබ music compose කරනවද? game එකකට background music එකක් හදාගන්න ඕන
iskuthi bro... mama haduwe ...Maru. Ara kakula thiyana eka shok bro. Mama bankuwak thiayn inne.![]()

ow.... kumbi, kerapoththo nam merenawa.... huno ehema merenawada kiyala nam dekala naa...hebei unoth meseta ena eka adu wenawa... mam hebei use kare oya @Kolama dalaa thibba eka nemei...උන් මැරෙනවද බන් මේකට?
Extend karanna puluwann bnDanne nathi nisa ahanne. Eka computer ekakin wada dekak karanna puluwanda bun moniters dekak gahuwama? Ekama screen eka duplicate wenawa neweida me?
Mata nam danna deyak na. Laptop eka thamai.
eka dekkama sehena athitekata giya suddh

Monitor eka uda thiayne light ekakda ban?
Eka screen eka madi samahara awashta wala. Screen eka extend karala thiane duplicate namai.
------ Post added on Jul 19, 2022 at 10:07 AM