ප්රශ්නය අහල තියනවා වැරදි වගේ. Attract වෙන්නෙ love කරන්නද ඇඳට දාගන්නද? ඔය දෙකෙන් මොකක් ගැනද අහන්නෙ ?ටයිට් එකට ඩ්රෙස් එකක් ගහන් යද්දි තමා මටනම් ෆයර් වෙන්නේ..ස්කර්ට් එහෙම ගහන්නේ හොදට පුක පේන්න..අන්න ඒවා
ප්රශ්නය අහල තියනවා වැරදි වගේ. Attract වෙන්නෙ love කරන්නද ඇඳට දාගන්නද? ඔය දෙකෙන් මොකක් ගැනද අහන්නෙ ?ටයිට් එකට ඩ්රෙස් එකක් ගහන් යද්දි තමා මටනම් ෆයර් වෙන්නේ..ස්කර්ට් එහෙම ගහන්නේ හොදට පුක පේන්න..අන්න ඒවා
gandai daකෙල්ලො තියා කොල්ලෙක්වත් නෑ. මාත් එක්ක ගියා යාලුවෙක් ඌයි මායි විතරයි. මැෂින් වලට, බෙන්ච් වලට පොරකන්න ඕනෙත් නෑ.
ඒ ඉස්සරහ කඩයක් තියනවා, නිතරම මිනිස්සු යන එන පාරක් පට්ට ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ බන්. කෑල්ලක් ගියත් කමක් නෑ හිතෙනවා උන් දැක්කම. ස්මෙල් එක තමයි සෙට් නැත්තෙ.

මුස්ලිම් ගැහැණු පිරිමි දෙගොල්ලොම ලඟ අමුතු ස්මෙල් එකක් එනවා. ඔලුවත් රිදෙනවා ඒකට.gandai da![]()
ahh arabic suwadawalwenda athaiමුස්ලිම් ගැහැණු පිරිමි දෙගොල්ලොම ලඟ අමුතු ස්මෙල් එකක් එනවා. ඔලුවත් රිදෙනවා ඒකට.
දෙවිදියම ඕකේප්රශ්නය අහල තියනවා වැරදි වගේ. Attract වෙන්නෙ love කරන්නද ඇඳට දාගන්නද? ඔය දෙකෙන් මොකක් ගැනද අහන්නෙ ?
කුක්කු දෙක ලොකු නම් මට වෙන මොකුත් අදාළ නෑ.![]()
TPK Value එක...තන පුක කඳ ම්ම්ම්ම ලෙවල් එකේ තියේ නම් ලල් එක්ක හෑව්පාරකදි එහෙම දැක්කම..ඩ්රෙස් එක / බැක් එක / බූබිස් / ෆේස් ලයික් ඊටිසි
ලව් කරන්නම වෙන්න ඕනේ නෑ..සාමන්යෙන් උබේ ටොයින් වෙන්න..you know what i meant![]()
තන්දෙකපාරකදි එහෙම දැක්කම..ඩ්රෙස් එක / බැක් එක / බූබිස් / ෆේස් ලයික් ඊටිසි
ලව් කරන්නම වෙන්න ඕනේ නෑ..සාමන්යෙන් උබේ ටොයින් වෙන්න..you know what i meant![]()
තන්දෙක
කලව
ෆැෂන් සෙන්ස් එක.
උබට මේ හොද හිතින් කරන අවසාන අනතුරු ඇගවිම හොදේ. මාව ගාවගන්න එපා. තෝ එක්ක ගනුදෙනුවක් නැ තෝ මම මෙකේ කතා කරන දන්න එකෙකුත් නෙවෙයි.
ආයි කියන්නේ වද දෙන්න එපා. තෝ දන්නැ කරන්න පුලුවන් දේවල් හුණු බිජ්ජා. ආයි කියන්නැ. කියන දේ තේරෙන්නැත්තම් බලං හිටපං වෙන දේ. ඔයිට හපං එවුන් නවලා තමයි මෙතන ඉන්නේ. ශොට් එක හම්බවෙන්නේ හිතන්නැති විදිහට.
පලමු අන්තිම අවවාදය හොදේ.
ආයි මෙහෙම රිප්ලයිත් නැ.
කන්න හිතෙන සුවදක් තියේ නම් හුකනව ආයේ නැගිටගන් බැරිවෙන්න මේ වෙලාවෙත් දත්කූරැ කැවෙනවා හුත්ත....Panty eka suwadata