උබලා කෙල්ලෙක්ට මුලින්ම Attract වෙන්න හේතු

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,000
    10,286
    113
    ටයිට් එකට ඩ්‍රෙස් එකක් ගහන් යද්දි තමා මටනම් ෆයර් වෙන්නේ..ස්කර්ට් එහෙම ගහන්නේ හොදට පුක පේන්න..අන්න ඒවා
    ප්‍රශ්නය අහල තියනවා වැරදි වගේ. Attract වෙන්නෙ love කරන්නද ඇඳට දාගන්නද? ඔය දෙකෙන් මොකක් ගැනද අහන්නෙ ?
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    කෙල්ලො තියා කොල්ලෙක්වත් නෑ. මාත් එක්ක ගියා යාලුවෙක් ඌයි මායි විතරයි. මැෂින් වලට, බෙන්ච් වලට පොරකන්න ඕනෙත් නෑ.
    ඒ ඉස්සරහ කඩයක් තියනවා, නිතරම මිනිස්සු යන එන පාරක් පට්ට ලස්සන කෙල්ලො ඉන්නෙ බන්. කෑල්ලක් ගියත් කමක් නෑ හිතෙනවා උන් දැක්කම. ස්මෙල් එක තමයි සෙට් නැත්තෙ.
    gandai da:no:
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,318
    10,631
    113
    ප්‍රශ්නය අහල තියනවා වැරදි වගේ. Attract වෙන්නෙ love කරන්නද ඇඳට දාගන්නද? ඔය දෙකෙන් මොකක් ගැනද අහන්නෙ ?
    දෙවිදියම ඕකේ
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    කුක්කු දෙක ලොකු නම් මට වෙන මොකුත් අදාළ නෑ. 🤷🏻‍♂️
    XRWCsfb.jpg
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    පාරකදි එහෙම දැක්කම..ඩ්‍රෙස් එක / බැක් එක / බූබිස් / ෆේස් ලයික් ඊටිසි😁

    ලව් කරන්නම වෙන්න ඕනේ නෑ..සාමන්‍යෙන් උබේ ටොයින් වෙන්න..you know what i meant 😋
    TPK Value එක...තන පුක කඳ ම්ම්ම්ම ලෙවල් එකේ තියේ නම් ලල් එක්ක හෑව්
     
    • Haha
    Reactions: KSPathirana

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,875
    113
    Homagama
    පාරකදි එහෙම දැක්කම..ඩ්‍රෙස් එක / බැක් එක / බූබිස් / ෆේස් ලයික් ඊටිසි😁

    ලව් කරන්නම වෙන්න ඕනේ නෑ..සාමන්‍යෙන් උබේ ටොයින් වෙන්න..you know what i meant 😋
    තන්දෙක
    කලව
    ෆැෂන් සෙන්ස් එක.
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    තන්දෙක
    කලව
    ෆැෂන් සෙන්ස් එක.
    උබට මේ හොද හිතින් කරන අවසාන අනතුරු ඇගවිම හොදේ. මාව ගාවගන්න එපා. තෝ එක්ක ගනුදෙනුවක් නැ තෝ මම මෙකේ කතා කරන දන්න එකෙකුත් නෙවෙයි.
    ආයි කියන්⁣නේ වද දෙන්න එපා. තෝ දන්නැ කරන්න පුලුවන් දේවල් හුණු බිජ්ජා. ආයි කියන්නැ. කියන දේ තේරෙන්නැත්තම් බලං හිටපං වෙන දේ. ඔයිට හපං එවුන් නවලා තමයි මෙතන ඉන්නේ. ශොට් එක හම්බවෙන්නේ හිතන්නැති විදිහ⁣ට.

    පලමු අන්තිම අවවාදය හොදේ.
    ආයි මෙහෙම රිප්ලයිත් නැ.