උබලා කෙල්ලෙක්ව block කරලා තියනවද ?
මට කෙල්ලෙක්ව තවදුරටත් ආශ්රය කරන්ඩ හිතෙන්නේ නැත්නම් block කරන එක සදරණද බන් . උබලා එහෙම කරලා තියනවද ?
මට කෙල්ලෙක්ව තවදුරටත් ආශ්රය කරන්ඩ හිතෙන්නේ නැත්නම් block කරන එක සදරණද බන් . උබලා එහෙම කරලා තියනවද ?
@hena7 ගහයි උබට එහෙම කරොත්.උබලා කෙල්ලෙක්ව block කරලා තියනවද ?
මට කෙල්ලෙක්ව තවදුරටත් ආශ්රය කරන්ඩ හිතෙන්නේ නැත්නම් block කරන එක සදරණද බන් . උබලා එහෙම කරලා තියනවද ?

ehema seen ekak nisa nemeyi.Ow ඕන තරම්, එකී වෙන එකෙක් එක්ක චැට් කරනවා නම් ow
traka panapu ekek nm maga arapan block karnna epaehema seen ekak nisa nemeyi.
දුසිමකට වැඩියිඋබලා කෙල්ලෙක්ව block කරලා තියනවද ?
මට කෙල්ලෙක්ව තවදුරටත් ආශ්රය කරන්ඩ හිතෙන්නේ නැත්නම් block කරන එක සදරණද බන් . උබලා එහෙම කරලා තියනවද ?

මම කැමති කොල්ලොන්ට කිව්වනම් අයෙ එන්නෑ...
ow eka parak fuck eka dunnama epa wenawaneඋබලා කෙල්ලෙක්ව block කරලා තියනවද ?
මට කෙල්ලෙක්ව තවදුරටත් ආශ්රය කරන්ඩ හිතෙන්නේ නැත්නම් block කරන එක සදරණද බන් . උබලා එහෙම කරලා තියනවද ?
කෙසෙල් කන්නෙ කටින් නේද බංඔවු ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න කාලේ එක කෙල්ලක් මට එව්වා ෆොටෝ එකක් ඒකිගේ පූසා අස්සට කෙසෙල් ගෙඩියක් ඔබාගෙන. මන් ඒකිව බ්ලොක් කරා. අපි මල් වගේ හැදුනු කොල්ලෝ.
ඔවු බන්, මට කළකිරීමක් ආව. ලඳු කැළෑවක් අස්සේ පූසෙක් කෙසෙල් කනකොට.කෙසෙල් කන්නෙ කටින් නේද බං
ඇයි දන්නෑ එහෙ ඔබා ගත්තෙ
ko... බොරු නේද කියන්නෙ. පූස මැරෙන්නැතා...ඔවු ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න කාලේ එක කෙල්ලක් මට එව්වා ෆොටෝ එකක් ඒකිගේ පූසා අස්සට කෙසෙල් ගෙඩියක් ඔබාගෙන. මන් ඒකිව බ්ලොක් කරා. අපි මල් වගේ හැදුනු කොල්ලෝ.