Dexter Morgan in real lifeඋදේට Forensic රෑට Oxy විකුණනවා.
Dexter Morgan in real lifeඋදේට Forensic රෑට Oxy විකුණනවා.
athe mattuubada me gupiya, ton 5ka withara ganiyekta bn msg karala thiyenne![]()
![]()
sales hodai daElite seller, Codecanyon, I sell custom wp themes there.
hodata tint karapu Civilian Bus ekak dennada aduwata? seat peliyakata eka gane load kala haki. AC went walata camera set karalama dennamඩොල්ෆින් වැන් එක දෙනවා බීච් සයිඩ් කපල් වලට, හොර කෑම් එක සෙට් කරලා එතනත් පොඩ් ගානක් හොයනවා, කපල් එකට යන්න දීලා මන්කොල්ල කන සීන් එකක් සෙට් කරනවා අපි පොලිසියෙන් කියලා. දවසට හොඳ ගානක්![]()
අඩියක් ගහන්න සල්ලි මදි උනාම) ඌම කලෙක්ශන් එකට සල්ලි දාන මට්ටමටම පච වෙලාhodata tint karapu Civilian Bus ekak dennada aduwata? seat peliyakata eka gane load kala haki. AC went walata camera set karalama dennam
උඹ කිව්වම මතක් උනේ. උපන්දා ඉඳල රඟපු, ස්කෝලෙ ලඟ තියෙන වැල්ලෙ කසාද ගෑණිත් එක්ක යද්දි දෙන්නෙක් එකතු වෙලා සුද්දයක් දෙන්න ආවනෙ බං මේ පාර ගමේ ගිය වෙලාවෙ. මට ඌ කියපුවට බඩ අල්ලන් හිනා මං මොකුත් කිව්වෙ නෑ හිනා උනා විතරයි. අන්තිමට උන් දෙන්නටම නෝන්ඩි හිතිලාද කොහෙද උන්ම ගියා. ඇත්තටම උන් කීයක් හරි ඉල්ලුව නම් දෙනව. අපි දැක්කලු කරපු වැඩේ, එහෙම හැසිරෙන එක හරිද අහනව. එහේ පොඩ්ඩක් උඩ තැනක ඩයල් එකක නමක් (ඌත් මං ගිය ස්කෝලෙ, දැන් ඩුබායි) කියල ඌ කියල තියෙලු එලියෙන් ඇවිල්ල මෙහෙම කරන්න දෙන්න එපාය කියල. පොලිසියට කිව්වොත් මොකද වෙන්න අහනව, තව කෝල් එකක් ගන්නද අහනව. මට ඉතින් ඌ අහපු විදියට හිනා ගියා ගුලි කාලා වගේ උත්තර දෙන්න තියා බය වෙන්නවත් ටයිම් එකක් දුන්නෙ නෑ ස්ක්රිප්ට් එකක් වගේ කියාගෙන කියාගෙන ගිහින් මූණ බලන් ඉඳලා ගියා. අනේ මංදා බන් දැන් හැදෙන උන්ට සුද්දයක් කලෙක්ශන් එකක් වත් දාන්න තේරුමක් නෑ. මොකුත් බැරි නම් ජාතික කොඩි ස්ටිකර් එකක් අරන් පලකො කපල් ගාවට. (ලැජ්ජ නෑ කලෙක්ශන් නම් අපිත් දාලා තියෙඅඩියක් ගහන්න සල්ලි මදි උනාම)
hodata tint karapu Civilian Bus ekak dennada aduwata? seat peliyakata eka gane load kala haki. AC went walata camera set karalama dennam
උඹ කිව්වම මතක් උනේ. උපන්දා ඉඳල රඟපු, ස්කෝලෙ ලඟ තියෙන වැල්ලෙ කසාද ගෑණිත් එක්ක යද්දි දෙන්නෙක් එකතු වෙලා සුද්දයක් දෙන්න ආවනෙ බං මේ පාර ගමේ ගිය වෙලාවෙ. මට ඌ කියපුවට බඩ අල්ලන් හිනා මං මොකුත් කිව්වෙ නෑ හිනා උනා විතරයි. අන්තිමට උන් දෙන්නටම නෝන්ඩි හිතිලාද කොහෙද උන්ම ගියා. ඇත්තටම උන් කීයක් හරි ඉල්ලුව නම් දෙනව. අපි දැක්කලු කරපු වැඩේ, එහෙම හැසිරෙන එක හරිද අහනව. එහේ පොඩ්ඩක් උඩ තැනක ඩයල් එකක නමක් (ඌත් මං ගිය ස්කෝලෙ, දැන් ඩුබායි) කියල ඌ කියල තියෙලු එලියෙන් ඇවිල්ල මෙහෙම කරන්න දෙන්න එපාය කියල. පොලිසියට කිව්වොත් මොකද වෙන්න අහනව, තව කෝල් එකක් ගන්නද අහනව. මට ඉතින් ඌ අහපු විදියට හිනා ගියා ගුලි කාලා වගේ උත්තර දෙන්න තියා බය වෙන්නවත් ටයිම් එකක් දුන්නෙ නෑ ස්ක්රිප්ට් එකක් වගේ කියාගෙන කියාගෙන ගිහින් මූණ බලන් ඉඳලා ගියා. අනේ මංදා බන් දැන් හැදෙන උන්ට සුද්දයක් කලෙක්ශන් එකක් වත් දාන්න තේරුමක් නෑ. මොකුත් බැරි නම් ජාතික කොඩි ස්ටිකර් එකක් අරන් පලකො කපල් ගාවට. (ලැජ්ජ නෑ කලෙක්ශන් නම් අපිත් දාලා තියෙඅඩියක් ගහන්න සල්ලි මදි උනාම)
hodata tint karapu Civilian Bus ekak dennada aduwata? seat peliyakata eka gane load kala haki. AC went walata camera set karalama dennam
උඹ කිව්වම මතක් උනේ. උපන්දා ඉඳල රඟපු, ස්කෝලෙ ලඟ තියෙන වැල්ලෙ කසාද ගෑණිත් එක්ක යද්දි දෙන්නෙක් එකතු වෙලා සුද්දයක් දෙන්න ආවනෙ බං මේ පාර ගමේ ගිය වෙලාවෙ. මට ඌ කියපුවට බඩ අල්ලන් හිනා මං මොකුත් කිව්වෙ නෑ හිනා උනා විතරයි. අන්තිමට උන් දෙන්නටම නෝන්ඩි හිතිලාද කොහෙද උන්ම ගියා. ඇත්තටම උන් කීයක් හරි ඉල්ලුව නම් දෙනව. අපි දැක්කලු කරපු වැඩේ, එහෙම හැසිරෙන එක හරිද අහනව. එහේ පොඩ්ඩක් උඩ තැනක ඩයල් එකක නමක් (ඌත් මං ගිය ස්කෝලෙ, දැන් ඩුබායි) කියල ඌ කියල තියෙලු එලියෙන් ඇවිල්ල මෙහෙම කරන්න දෙන්න එපාය කියල. පොලිසියට කිව්වොත් මොකද වෙන්න අහනව, තව කෝල් එකක් ගන්නද අහනව. මට ඉතින් ඌ අහපු විදියට හිනා ගියා ගුලි කාලා වගේ උත්තර දෙන්න තියා බය වෙන්නවත් ටයිම් එකක් දුන්නෙ නෑ ස්ක්රිප්ට් එකක් වගේ කියාගෙන කියාගෙන ගිහින් මූණ බලන් ඉඳලා ගියා. අනේ මංදා බන් දැන් හැදෙන උන්ට සුද්දයක් කලෙක්ශන් එකක් වත් දාන්න තේරුමක් නෑ. මොකුත් බැරි නම් ජාතික කොඩි ස්ටිකර් එකක් අරන් පලකො කපල් ගාවට. (ලැජ්ජ නෑ කලෙක්ශන් නම් අපිත් දාලා තියෙඅඩියක් ගහන්න සල්ලි මදි උනාම)