පචයක් වෙන්නේ කොහොමද ඔය පැහැදිලිවම කියන්නේ වැඩි කරන්න යෝජනා කරලා තියෙනවා කියලානේAne Manda Oi Patali yath Gommanpila wage wenna hadanne Pacha gahala
Wadi Unata U kiyana widihata wadi wenne na
Anika Unit aduwen ganna unta mehema wadi karana ekak na khomath loku difference ekak enne nathi nisa