Quality මිනිස්සු නෑ ඉන්න එවුන් කතා කරන්නේ පුකේ කටෙන් නෙමෙයිOken godayannath puluwan.
Lankawe system algorithm eka podda podda therum ganna.
Wena ratawalath ohoma thamai bun.Quality මිනිස්සු නෑ ඉන්න එවුන් කතා කරන්නේ පුකේ කටෙන් නෙමෙයි
Monada mchn karana business ??ow degree eka ivaravenakamma hitiya jobak set karaganna ekath moda vedak.
mava business ekata danna thama loku dennata oni vune. anthimata eka vuna ithin
Monada mchn karana business ??
please be more elaborate....???
2008 ausi yanna hitiye.epa kivva lankawe hoda ceo contacts tiyenawa kivva top class job walata yanna.ita passe ekath ne mekath ne.

2008 Job hunting giya nam wayasaka porak ne![]()