ne bn 2007 a/ls out wela ausi yanna hitiye.ekale hsbc join una.ammala kivva yanna epa lankawe hoda company wala ceo contacts tiyenawa degree ivara wela dala dennan kiyala.ita passe rata yana eka amataka una.ceo hoyannath ne.man 2008 ausi yanna uni application hitan dala tibbe
30+ ne eth. Marrying age