මොකෝ බන් උඹලා කරන්නේ ? බලන්න හොඳ ෆිල්ම්ස් ටිකක් හරි ටීවී සීරියස් ටිකක් කියපල්ලකෝ බන්.. කම්මැලී..

response time eka vadi karanna - indian karayo thama godak karanne.matath awa 5 k vageඇයි බන් ෆිවර් එකේ එක එකා පිටින් මැසේජ් එවන්නෙ අරම වැඩ තියෙනව මෙහෙම වැඩ තියෙනවා කියල ඕඩර් දන්නෙ නැතුව???
ea kiyanne mokakda bun??" mama patan aran maasayayiresponse time eka vadi karanna - indian karayo thama godak karanne.matath awa 5 k vage
sigarat ganna thanak nadda frenදවස් දෙකම වැඩ. දැනුත් වරායේ
ube inbox ekata msg ekak awahama .uba eka balnanne nathnam ube response time wadi venava,ehema vadi vena ayata orders enne na,msg ekak dammama response time eka wadi nisaea kiyanne mokakda bun??" mama patan aran maasayayi
උබට ඕනනම් ගෙනත් දෙන්නම් නැවෙන් හම්බුනොත්.sigarat ganna thanak nadda fren
යකෝ එතකොට ඕඩර්ස් එන එකකුත් නෑube inbox ekata msg ekak awahama .uba eka balnanne nathnam ube response time wadi venava,ehema vadi vena ayata orders enne na,msg ekak dammama response time eka wadi nisa