උඹලා හිතෙන විදියට ඇයි මූ මෙහෙම කරන්නෙ?🤔🤔

ඇයි මූ මෙහෙම කරන්නෙ?

  • සල්ලි ඉතුරු කරන්න

    Votes: 19 27.1%
  • ලංකාවෙ සංස්කෘතිය එක්ක මුන් තරහයි

    Votes: 23 32.9%
  • ගෙදර ගෑනිව පෙන්නන වෙන නිසා

    Votes: 46 65.7%

  • Total voters
    70

sinhawanshaya

Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    අනිවා නෑ මචන්. උඹල පිලිගත්තත් නැතත් ලංකාව non-buddist රටක් කරන්න පට්ට සීන් එකක් යනවා යටින්. ඔය ගොඩක් වෙලාවට සංහිදියාව ගාගෙන එන්නෙ උන් තමා.

    උඹ දැකලා තියෙනවද එකෙක්වත් openly වෙන ආගමක/ජාතියක දෙයක් criticize කරන්වා? නෑනේ. ඒත් ඔක්කොම ගල් ටික එන්න බුද්දාගම පැත්තට.

    මූන් කරන්නෙත් එක්කො knowing or unknowingly ඒ පැත්තට් support කරන එක
    Non buddhist ratak කරලා තියෙනවා නෙ වාසි. තායිලන්තෙ ලොකු බෞද්ද රටක්, හැබයි බෞද්දයො බඩු ගහන්න යන්නෙත් එහෙ තමයි. ලොකෙන්ම ලොකුම බඩු රට
     

    pradeepsu

    Well-known member
  • Nov 4, 2019
    961
    1,063
    93
    අනිවා නෑ මචන්. උඹල පිලිගත්තත් නැතත් ලංකාව non-buddist රටක් කරන්න පට්ට සීන් එකක් යනවා යටින්. ඔය ගොඩක් වෙලාවට සංහිදියාව ගාගෙන එන්නෙ උන් තමා.

    උඹ දැකලා තියෙනවද එකෙක්වත් openly වෙන ආගමක/ජාතියක දෙයක් criticize කරන්වා? නෑනේ. ඒත් ඔක්කොම ගල් ටික එන්න බුද්දාගම පැත්තට.

    මූන් කරන්නෙත් එක්කො knowing or unknowingly ඒ පැත්තට් support කරන එක
    Agreed !
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    Non buddhist ratak කරලා තියෙනවා නෙ වාසි. තායිලන්තෙ ලොකු බෞද්ද රටක්, හැබයි බෞද්දයො බඩු ගහන්න යන්නෙත් එහෙ තමයි. ලොකෙන්ම ලොකුම බඩු රට
    ඉතින් සිකුරාදා පුක උඩ දාගෙන අල්ලා පල්ලා පුවක් බඩිල්ලා ගාන තම්බි ඩුබායි ගිහින් බඩු ගහන්නෙ. ඕවා ඔක්කොම එකයි, ඒත් උඹලට පෙන්නෙ බුද්දාගම පැත්ත විතරනෙ 🤭 🤭
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    අනිවා නෑ මචන්. උඹල පිලිගත්තත් නැතත් ලංකාව non-buddist රටක් කරන්න පට්ට සීන් එකක් යනවා යටින්. ඔය ගොඩක් වෙලාවට සංහිදියාව ගාගෙන එන්නෙ උන් තමා.

    උඹ දැකලා තියෙනවද එකෙක්වත් openly වෙන ආගමක/ජාතියක දෙයක් criticize කරන්වා? නෑනේ. ඒත් ඔක්කොම ගල් ටික එන්න බුද්දාගම පැත්තට.

    මූන් කරන්නෙත් එක්කො knowing or unknowingly ඒ පැත්තට් support කරන එක

    ඇයි හරිනිගේ woke agenda ටික.. ඒවත් යනවා අස්සෙන් ගානට..
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    ඉතින් සිකුරාදා පුක උඩ දාගෙන අල්ලා පල්ලා පුවක් බඩිල්ලා ගාන තම්බි ඩුබායි ගිහින් බඩු ගහන්නෙ. ඕවා ඔක්කොම එකයි, ඒත් උඹලට පෙන්නෙ බුද්දාගම පැත්ත විතරනෙ 🤭 🤭
    Thambi dusarithe inne bohoma aduwen
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    Thambi dusarithe inne bohoma aduwen
    ඇත්තද බන් මහ මොහොමඩ් පොඩි කෙල්ලන්ට ආසයි කියන්නෙ 🤭 🤭

    ගෑනුන්ට පීරියඩ් කාලේද උඹලා එලුවන්ට හුකන්නෙ? 🤭🤭
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,324
    24,531
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    ඇත්තද බන් මහ මොහොමඩ් පොඩි කෙල්ලන්ට ආසයි කියන්නෙ 🤭 🤭

    ගෑනුන්ට පීරියඩ් කාලේද උඹලා එලුවන්ට හුකන්නෙ? 🤭🤭
    ඔහොම එක පාර අහන්න එපා බන්. නානා පැනල යනව. :LOL:
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf