උඹල කෝමද බං කන්නෙ - මටනං වස අප්පිරියයි

EnIgma001

Well-known member
  • Mar 24, 2011
    12,992
    18,662
    113
    34
    Hell
    හෑමදාම චිකන් කනවා කියන්නේ සල්ලිකාරයෝ කියලා ඉස්සර කතාවක් තිබුනා🤣🤣

    පිස්සුවක් නේ. ඕක අපේ එවුන් පුරැදු කරගත්ත දේවල්
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    uba nam sirawata ubata one widihata life eka enjoy karana porak .. heta malath ubata nam dukak nethuwa marenna puluwan.
    heta malath dukak nam na thamai.
    eath mehchara workout karagena maintain karanne heta marenna balagena nemei.. inna kalayak fun eka ganna ona hindane..

    labila thiyenne 1 life ekaine, eeka thamunta ona widihata inna try karanna ona, mona excuses kiwwath wadak naane, aparaade kaalakanni wela waste karaganne, aye chance ekak noyenna puluwan
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Mandalorian and ela

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Ohoma baya karanawada ban. Reta kanna hitapu kema ekath amathaka kara. Ada sambolai bathui kanawa :(
    sambola kanna epa, (pol epa) biththarai bathalai (sweet potatoes) kaapan :P ala thunak or 2k ekka egg white 2k or 3k.
    eetapasse poddak walk ekak, jogging ekak, squats tikak gahanna life style eke habbits tikak hadaganin.
    ea podda witharak karath athi loku wenasak wenna, kela wena eka anik paththata gihin podda podda recover wenawa.

    anik kana ewa normal kaapan thel tikak adu karala, dawalta onama nam basumathi cup ekak replace karapan lunch ekata, ekath lokuwata awulak na ara tika karath loku wenasak wenawa. thawa extra goda yanna ona nam lunch eka hadaganna. eetapasse ithin ubata anga shape wenakota asa hithunoth thawa push karanna puluwan. but healthy life ekakata ara habbits tiken godak dura giyahaki.

    habai kela unaain passe wadak naane
     
    Last edited:

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,167
    198,745
    113
    Colombo, Sri Lanka
    UUrage kanne naha neda machan.
    harakage neda boku kanne ?
    කනවා මචන් ඔය මුළක් ගින්න තියන අයට එහෙම හරි හොඳයිලු. ශරීරයට සිතල කෑමක් කියලා තමයි කියන්නේ. මමත් කාලා තියෙනවා :P
     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,004
    12,375
    113
    Behind u :p
    inna tike kala bila indapan utto

    kimbata diwa daana hondai, thel kaalak kanna appiriyai :rofl:
    thopi ranil ge daruwo da ?
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    හමත් එක්ක බැදපු කකුල් මස්

    ඌරු මස් වල තෙල් කෑලි

    උඹල කෝමද බං මේව කන්නෙ :sorry:
    අප්පෝ උබ මීගමුවේ කියන්න එපා බන් මෙහෙ එව්වෝ උබට බෝම්බ ගහනවා ෂුවර්..............
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    deer eat GIF