ඌබර් ඊට්ස් දුවලා දවසට 10,000ක් හෙව්වා 😊

Max_r

Well-known member
  • May 10, 2007
    13,221
    1
    16,093
    113
    eth kana katta wedi ban, dawasama iwarai neh. adu gane hoda nindak wath ganna bane
    online limit ekk තියෙ බන්,
    ඔටො ඇප් එක ඔන්ලයින් අයින් වෙනො, ඩ්‍රයිව් ටයිම් වලට ලිමිට් එකක් තියෙ දවසට

    After 12 hours, drivers must be offline for 6 consecutive hours before driving again. If you go offline at any point, that time will not be counted toward the 12-hour limit.
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    Apith office Job karanna ude 7ta wat gedarin eliyata bahinawane. Kohomat gedara eddi raa 7 wela. Paya 12k api job eka wenuwen yodawala. Meken bagayak wat hambenne na normal skill ekak tiyena kenekta
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO and sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Apith office Job karanna ude 7ta wat gedarin eliyata bahinawane. Kohomat gedara eddi raa 7 wela. Paya 12k api job eka wenuwen yodawala. Meken bagayak wat hambenne na normal skill ekak tiyena kenekta
    job hariyanne na wagee nee brooooo
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    ඒයැයිලට නේද වැස්සේ දුවද්දී කැස්සක් වත් හැදෙන්න එපා කියල හැලී ලිව්වේ
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO