සිරාවට බන්....හොඳයි ඉතින් කොල්ලො මෙහෙම ගේමක් ගහන එකනම්![]()
ඒ උනාට් උබ වගේ උන් ගොඩ දාන්න නම් බැකෝ එකක්වත් ගේන්න වෙයිදැක්කනේ අනුර ආවම මිල්කෝ එක විතරක් නෙමෙයි උබර් ඒකත් ගොඩ දැම්මා... <3

නිදහස තියෙනවා ඉතින්..කැමතිනම් දිව්වා නැත්තං නිකන් හිටියා..කාටවත් යටත් නෑeth kana katta wedi ban, dawasama iwarai neh. adu gane hoda nindak wath ganna bane
online limit ekk තියෙ බන්,eth kana katta wedi ban, dawasama iwarai neh. adu gane hoda nindak wath ganna bane
job hariyanne na wagee nee broooooApith office Job karanna ude 7ta wat gedarin eliyata bahinawane. Kohomat gedara eddi raa 7 wela. Paya 12k api job eka wenuwen yodawala. Meken bagayak wat hambenne na normal skill ekak tiyena kenekta