එටිසලාට් cliq වල ෆ්‍රී data දෙන්නේ නැද්ද ?

san2d3

Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    එටිසලාට් cliq වල ෆ්‍රී data දෙන්නේ නැද්ද ?

    අද dialog ස්පීඩ් අව්ල් නිසා එටිසලට් සිම් එකක් අරන් cliq දැම්ම.දැම්මම අවා රූට් කරපු නිසා ෆ්‍රී data දෙන්නේ නැ කියල.දැන් unroot කරාම ඒ msg එක නැනේ බන්. :angry: (සල්ලි දීල යන්න සිම් එක ගත්තේ.එත් ෆ්‍රී දෙනවනම් අපරාදෙනේ. :P)