Mobitel data SCAM - මොබිටෙල් ඩේටා වංචාව (සාක්‍ෂි සහිතව)

dot.Net

Well-known member
  • Nov 16, 2017
    629
    476
    63
    මුලින්ම මේ විස්තර දාල ඉන්නම්කො,

    Complaint #1-2931923392
    Phone #071777123*

    කලින් පාර මාර්තු වල කර්ෆිව් දැම්මම ගෙදර ඉඳන් ජොබ් එක කරන්න, මම මගේ POSTPAID Mobitel sim එකට, අර කියන 65GB (Work from Home) Package එක active කරනවා.
    විනාඩි 5 - 10 ක් ගියාට කිසිම sms එකක් ආවෙත් නැහැ, selftcare app එකෙන් බැලුවට එකෙත් නැහැ.
    ඉතිං මං පැය ගානක් ඉඳලා customer care එකෙන් ඇහුවම කෙල්ලෙක් නැලවී නැලවී කිව්වා එහෙම රික්වෙස් එකක් ඇවිල්ල නැහැ කියල.

    ඉතින් මන් ආපහු 140GB (Work from Home) Package එක active කරනවා මේ පාර. ඔන්න ඒක නම් ටක් ගාල active උනා.

    ඊට පස්සේ ඉතිං මන් සාමාන්‍ය විදියට පාවිච්චි කරලා billing cycle එක end වෙන්න ලං වෙලා data balance එක බලද්දී 205 GB ඉතුරුයි කියල පෙන්නනවා.
    පාවිච්චිය 1GB වලටත් වඩා අඩුයි.
    වැඩිපුර MB එකකට සත 30 ගානේද කොහෙද මුන් කපාගන්න නිසා කෝකටත් කස්ටමර් කෙයා කතා කරා.

    උන්ගේ සිස්ටම් එකෙත් 205 GB ඉතුරුයි කියල පෙන්නනවලු.
    මගේ සෙල්ෆ් කෙයාර් app එකෙත් ඒකම පෙන්නන්නේ.
    SMS එකකින් චෙක් කරත් ඒකම පෙන්නන්නේ.

    උන් ඒකට කම්ප්ලේන් දැම්මද නැද්ද මං දන්නේ නැහැ. එත් බිල ආවම තමා රත් උනේ.

    8rTC6S.jpg


    මුලින් ඇක්ටිව් උනේ නැහැ කියපු 65 GB package එකටයිත් charge කරලා.
    ඊළඟට active උන 140 GB එකටත් ආපහු charge කරලා. (මේ පැකේජ් එක මං හිතලම අවශ්‍යතාව මත active කරපු එක)
    ඔක්කොම හරි, අන්තිමට පාවිච්චි කරපු data ප්‍රමාණයට (පැකේජ් මොකුත් active නැහැ කියල සලකා) GPRS charges වලින් බිල හදලා.

    කස්ටමර් කෙයාර් ගත්තා, කම්ප්ලේන් එකක් දැම්ම සම්පුර්ණ විස්තරේ කියලා.
    ඊට දවස් දෙකකට පස්සේ බලද්දී connection එක disconnect කරලා billing amount exceed වෙලා කියලා.

    ආපහු කතා කරාම උන් active කරා, මොකද සම්පුර්ණ වරද mobitel එක අතේ නිසා. සහ කෝල් කරපු හැම වතාවෙම පිළිගත්තා ඒ දවස්වල system bug එකක් තිබුනා කියලා.
    ආපහු පාවිච්චි කරද්දී මට තේරුණා මේ මාසෙත් 205 GB අඩු වෙන්නෙම නැහැ කියල. ආපහු කතා කරලා followup කරා 4 පාරක්ම.
    ඒ දවස් වල resources මදි, ඒ නිසා චෙක් කරලා විසඳුමක් දෙන්න කල් යනවා, එතකන් sim එක auto deactivate වෙන හැම පාරම ආපහු active කරලා දෙන්නම් කියල පොරොන්දු උනා.

    ඊට සතියකට වගේ පස්සේ connection speed 128 KB/s වලටම වගේ drop උනා. කතා කරලා ඇහුවම bill limit exceed වෙලා නිසා auto ස්පීඩ් cap එකක් ඇවිල්ල කිව්වා, ඒක හදන්න බැහැ කිව්වා උන්ට.
    ඔතන පඩියට බැනුම් අහන සෙට් එකක් ඉන්නේ හින්ද මාත් පුළුවන් තරම් ඉවසීමෙන් කතා කරා මොකද මටත් වෙන කිසිම ඔප්ෂන් එකක් නැහැ.
    හිටියේ ගම්පහ, මාස 3 ම ඇඳිරි නිතිය. වෙන sim එකක් ගන්න වත් විදියක් නැහැ.

    හරියටම ඊට දවස් දෙකකින් connection සම්පුර්ණයෙන්ම disconnect කරා. ආපහු කතා කරාම මේ පාර හදන්නම බැහැ කිව්වා.
    සුපර්වයිසර් කෙනෙක්ට කතා කරන්නත් බැහැ මුන් හැමෝම ගෙවල් වල ඉඳන් කිව්වා වැඩ කරන්නේ. සහ ටෙක්නිකල් bug එකක් නිසා උන් දන්නා රෙද්දක් නැහැ.

    ඊට පස්සේ මං email එකක් දැම්ම, මෙහෙම situation එකක් තියෙන්නේ. සහ ඔයාලගේ system bug එකක් නිසා මට අසාධාරණයක් වෙලා, මට work කරන්න මේ කනෙක්ෂන් එක බැරි නම්, මගේ නමට තිබුන පරණ postpaid connection (කාලෙකට කලින් disconnect කරලා දැම්ම) ආපහු active කරලා දෙන්න කියල.

    සති 2 ක් විතර ගියා උන්ට ඒක active කරන්නත්. කලින් පරිප්පුව කාපු නිසා මේ පාර මං මොකුත් නොකර CS එකටම කිව්වා මේ package එක add කරලා දෙන්න කියල. කාල වරෙන්කො, එකෙත් data අඩු වෙන්නේ නැහැ පාවිච්චි කරාට. ගලවල විසික් කරා.

    ඊට පස්සේ අප්‍රේල් මාසේ බිල ආව.

    fRz8Xo.jpg


    65 GB Package එක අයින් කරලා.
    140 GB එකට charge කරලා.
    කළින් මාසේ ඇරියස් එක එකතු කරලා.

    මේ බිල් හැදෙන විදිය අඩුම තරමේ CS එකේ උන්වත් දන්නේ නැහැ. උන් කියන්නේ සිස්ටම් එකේ පෙන්නනෙත් මට app එකේ පෙන්නන ඒවමයි කියල.
    මේ මාසේ සතියක් වත් පාවිච්චි කරන්න උනේ නැහැ sim එක සම්පුර්ණයෙන් disconnect කරා.

    වැදගත්ම දේ උන් ලජ්ජා නැතුව කියනවා, issue එක fix කර ගන්නකම් connection එක පාවිච්චි නොකර ඉන්න කියල. 🤮
    හිතන්නකෝ company එකක connection එකකට මේ දේ උනා නම්, කම්පැනි එකම ඉවරයිනේ ඉතිං.

    ඊළඟ මාසේ කිසි බිලක් ආවේ නැහැ. එත් App එකේ බලද්දී Due amount එක 15,000++ පෙන්නනවා.
    ඉට පස්සේ ජුනි මාසේ බිල මෙහෙම එවනවා අමුතු දෙයක් කරලා.

    NEx6Yz.jpg


    මේ වෙද්දී මං මේ කම්ප්ලේන් එකට followup 23 ක් කරලා, එකම complain ticket එක bump වේවි තිබුනා.
    Facebook mobitel page එකට මැසේජ් කරා, Visitor Post දැම්මා, කමෙන්ට් කරා. කිසිම වැඩක් උනේ නැහැ.
    ඉන්නේ ගම්පහ, මාස 3 ක් හිර වෙලා එලියට යන්න බැහැ, මොබිටෙල් branch ඔක්කොම වහලා, වෙන connection එකක් ගන්න බැහැ. එහෙම කියලා ජොබ් එක online නොකර ඉන්නත් බැහැ. හිතපන්කෝ තත්වේ.

    ඔන්න ඊට පස්සේ මට Mobitel Hotline number එකෙන්ම agent කෙනෙක් කියා ගත්තු එකියෙක් කතා කරලා, මට වචනයක් වත් කියන්න ඉඩ නොදී මොන්ටිසෝරි උන් ගාථා කියනවා වගේ මොනවද කියාගෙන කියාගෙන ගියා.

    මාර්තු මාසේ ගානෙන් 65 GB පැකේජ් එකේ ගාන අයින් කරන්නම් කිව්වා.
    GPRS චාර්ජ් උන ගාන අයින් කරන්නම් කිව්වා.
    140 GB pack එකෙන් 77 GB ගානක් පාවිච්චි කරලා තියෙනවා කිව්වා. ඒ නිසා ඒකට විතරක් ගෙවන්න කිව්වා.

    එතකොට මන් ඇහුවේ, කස්ටමර් ගෙ end එකෙත් data balance පෙන්නන්නේ නැති එක issue එකක් කියමුකෝ, එත් මං කතා කරාම ඒ දවස් වල Mobitel eke CS එකේ ඉන්ටර්නල් සිස්ටම් වලත් data හරියට calculate වෙන්නේ නැහැ කියල එයාලම කිව්වා. එතකොට දැන් කොහොමද හරියටම 77 GB පාවිච්චි කරේ කියල ඔයාල කියන්නේ,
    සහ මට වෙච්ච පාඩුව, නාස්ති උන කාලයට වටිනාකමක් නැද්ද? මේකේ සම්පුරණ 100% වරද තියෙන්නේ කම්පැනි එක අතේ.

    ඔන්න ඒ පාර අඬන්න ගත්තා කටපාඩම් කරගත්තු දෙබස් ටික කියල.

    මට පාඩු උනත්, පැකේජ් එකෙන් බාගයක් පාවිච්චි කරලා සම්පුර්ණ amount එක ගෙවන්න මන් එකඟ උනා.
    මේ මාර්තු මාසෙට. මොකද ඒ නම්බර් එක වටිනවා මට.

    අප්‍රේල් මාසේ පාවිච්චි කරපු data usage එක තාම calculate කරනවලු. එකේ usage එක සතියකින් කියන්නම් කිව්වා. (කෝල් කරේ අගෝස්තු) :poop:

    සති දෙකකින් විතර ආපහු කතා කරලා අප්‍රේල් මාසෙට 9 GB විතර පාවිච්චියක් තියෙනවා. ඊට පස්සේ sim එක auto disconnect කරලා. ඒ නිසා 140 GB පැකේජ් එකේ සම්පුර්ණ ගාන වෙන 3200 ක් හෝ, එහෙමත් නැත්නම් GPRS charges විදියට 4000+ ගෙවන්න කිව්වා.

    මං ඒ ඔප්ෂන් එකට කොහෙත්ම කැමති උනේ නැහැ, පලවෙනි මාසෙත් මං පාඩු විඳලා කට වහන් හිටියම, දෙවෙනි මාසේ ඊට වඩා අරින්න එනවා මුන්.

    මන් කිව්වේ මන් පාවිච්චි කරපු data ප්‍රමාණයට ගැළපෙන, දැනට තියෙන postpaid pack එකක ගාන මන් ගෙවන්නම්, එහෙම නැතුව 1/10 ක් වත් usage එකක් නැතුව මුළු ගාන ගෙවන්නේ නැහැ කියල.

    මැනේජ්මන්ට් එකත් එක්ක කතා කරලා දවස් 4 කින් කියන්නම් කිව්වා, දැන් මාස 2 කට වැඩියි, තවම දවස් 5 ආවේ නැහැ (n)

    දැන් සතියකට විතර කලින් මන් ආපහු කෝල් කරලා බැලුව, තාම කම්ප්ලේන් එක processing ලු :p

    කම්ප්ලේන් එක දැම්මේ මාර්තු, දැන් ඊළඟට නොවැම්බර්, තාම විසඳුමක් නැහැ. මං පාවිච්චි කර කර ඉඳපු connection එක disconnect.
    දැන් outstanding amount එක 6030/- ක් පෙන්නනවා.

    කාටද මේවා කම්ප්ලේන් කරන්නේ, කරත් අපේ වෙලාව නාස්ති වෙන එක විතරයි. තව කී දෙනෙක්ගේ data usage calculation වැරදියට කරනවා ඇතිද මුන්.
    කී දෙනෙක් හොයන්නේ බලන්නේ නැතුව බිල් ගෙවනවා ඇතිද.

    අපි මොන app දාගෙන data calculate කරත්, වැඩක් නෑ හොරට කපන එක කපනවම තමයි.

    ඔන්න ඕකයි, we care always පැටිකිරිය. :poop::poop::poop:

    Fuck U mobitel Fuck U.
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    6,675
    1
    11,071
    113
    Sri Lanka
    IT වැඩ්ඩෝ ගොඩක් මේකේ ඉන්න වෙලාවේ මොබිටෙල් සිස්ටම් එක හැක් කරලා හැම කස්මර්ගෙම බිල් එක ඩබල් කරලා දාපන්කෝ..එතකොට ප්‍රශ්නේ විසදෙනවා.. :lol:
     

    dot.Net

    Well-known member
  • Nov 16, 2017
    629
    476
    63
    Mobitel ekata email ekak daapang,
    matath oya scene ekama una.
    Email eka daapang amathala, un adu karai.

    Email දැම්මා, page එකෙන් contact කරා, කෝල් 23 කතා වඩා ගත්තා.
    තව ඉතින් HQ එකට ගිහින් කුනුහබ්බ කියන්න තමයි ඉතුරු.
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    5,206
    2,834
    113
    Billing wala outsanding ekak tibila gewanne nathuwa hitiyoth issrahata crib report karanna hadana seen ekak yanawa. Thaama confirm naa. Oya wage seen ekak wela CRIB report unoth aathal eka kohomada.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    689
    946
    93
    Happa. Dialog karayoth oya wage thamai ban. Okun kisima customer care ekak naha. Unge thiyenne dictatorship ekak. Customer is a beggar kiyana opinion eke indan thamai issues handle karanne. Matath oya wage wechcha dewal thiyenawa incident 10k withara.
     
    • Like
    Reactions: Rummy678

    Dr Sue

    Well-known member
  • Aug 26, 2020
    553
    537
    93
    okun amuth saththu ralak ban mata RS 5000 k bila awith disscounte karanna giyama kiyanawa Agreement iwara na thawa ganak gewanna wenawa kiyala
     
    • Like
    Reactions: KMAInteract

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    20,995
    12,647
    113
    මාලඹේ
    මොබිටෙල් නම් චොර දැන් .ගන්නම දෙයක් ඉතුරු වෙලා නැහැ . මම Mobitel වලින් අයින් වෙනවා Number එක නිසා තමා මොනවත් කරගන්න බැරි
     
    • Like
    Reactions: KMAInteract

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    662
    415
    63
    Sirawata machn oya dekama eka wage dialog tikak hodai eth Rate de kiyala Mobitel use karanawa e unata kisima wedak naha.
    Un anith gasa kana product eka thamai upahara eka. Thaththage no eke bill eka wedi wela baladdi 153/= per month insurance ekak, thwa ekasiya gaanaka MobiQuiz kiyala ekak active karala. deyyio tamai danne kohoma active wenwada kiyala. CS eke un danneth nalu. Appage uththara ewa. Thwa uphara ekata gathtaha device ekata pension ekenuth kapala bill ekatath e amount eka add karanawa :no: kaatada ban mewa kiyanne mun duopoly ekak thiyan inne okane karanna beri MOBITEL nethnn DIALOG
     
    • Like
    Reactions: KMAInteract

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    28,264
    1
    10,658
    113
    ගෙදර වෙන කාගෙහරි සිම් එකක්වත් තිබ්බෙ නැද්ද බන් :oops: