එලකිරියෙ කකෝල්ඩ් ගැන දාර ටෝක් දෙන අයියා

samindi

Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,615
    113
    Oceania
    This picture sums up elakiri 9 inchers club in 2 seconds.

    1738399111472.jpeg


    Edit: ෆොටෝ එකක් කොපි කරල පේස්ට් කරන්න බෑ මේ මගුලෙ. ස්ක්‍රීන්ශොට් ගහල ඒක පොඩි කර කර හැමිනෙන්න ඕන. ඒක අප්ලෝඩ් වෙද්දී කම්ප්‍රෙස් වෙන විදියට හදන්න බෑ මේක කරන පකවුන්ට. ටෝක් නම් දාරයි.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    :rofl:

    ithin ubath e wagene

    2007 idan idala photo ekak upload karaganna copy paste karaganna danne nane,

    me thiyene random screenshot ekak copy paste karala

    1738417227718.png
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,016
    2
    15,761
    113
    This picture sums up elakiri 9 inchers club in 2 seconds.

    View attachment 245970

    Edit: ෆොටෝ එකක් කොපි කරල පේස්ට් කරන්න බෑ මේ මගුලෙ. ස්ක්‍රීන්ශොට් ගහල ඒක පොඩි කර කර හැමිනෙන්න ඕන. ඒක අප්ලෝඩ් වෙද්දී කම්ප්‍රෙස් වෙන විදියට හදන්න බෑ මේක කරන පකවුන්ට. ටෝක් නම් දාරයි.
    බුදු අම්මෝ මේ කතාව නම් සිරාවටම අ‍ැත්ත. ලොරි ටෝක් දෙන ගොඩක් උන්ගෙ ඔච්චරම තමයි. මටම කපල් / කෙල්ලො කී දෙනෙක් කියල තියෙනවද, අඟල් ගාණ අච්චරයි මෙච්චරයි කියාගෙන, අරෙහෙම ගහන්නම් මෙහෙම ගහන්නම් කියාගෙන එන බුල් උන් අ‍ැවිත් බිජ්ජ එළියට අරගත්තම ගොඩක් වෙලාවට ගෙදර මිනිහගෙ පයිය ලොකුයි ඊට වඩා. තව උන් අ‍ාවට පස්සෙ පයියට පලංචි ගහන්ඩ ඕන කෙළින් කරන්ඩ. 🤣🤣🤣

    @IndrajithGamage wesige putha ube 7.5 inches ne?

    අඟල් ගණන් කියන එක meaningless බං. අ‍ැහුවොත් අඟල් 8 කට අඩු එකෙක් හොයා ගන්නවත් නෑ, හැබැයි අ‍ැවිත් එළියට ගත්තාම කෙල්ලටත් හිනා. ළඟට Focus කරල ගත්තාම උඹෙ අ‍ැඟිල්ල හරි eiffle tower එක විතර උසයි වගේ පේන්න photo ගහන්න පුළුවන්. 🤣🤣

    අන්න එ‍්කයි මම බොහොම සරල ක්‍රමයක් පාවිච්චි කරන්නෙ. මගෙ පයිය 1000 කොළයක් ගාවින් තිබ්බම මෙච්චරයි. තව ඔය හැමෝම බොන, බොන් නැතත් අරන් බලන්න පුළුවන් 500ml බියර් කෑන් එකක් ගාවින් තිබ්බාම මෙච්චරයි. ඉතින් ඕනම එකෙක්ට පර්ස් එකෙන් 1000 කොළයක් හරි, supermarket එකකින් බියර් එකක් හරි අරගෙන බලල හිතාගන්න පුළුවන්නෙ. කැමති නම් 1000 හෝ බියර් කෑන් එක තමන්ගෙ එක හරි, තමන්ගෙ husband ගෙ / කොල්ලගෙ එක ගාව හරි තියල compare කරගන්නත් පුළුවන්.

    අ‍ා අනික ඉතින් මම සාමාන්‍යයෙන් 6' කටත් වඩා චුට්ටක් විතර උසයිනෙ. ඉණ 36". ඉතින් එහෙම Body size එකක් එක්ක පයියෙ photo එකක් ගත්තාම මෙන්න මෙහෙමයි පේන්නෙ. උඹලටත් පුළුවන්නෙ මේ වගේ photo එකක් අරගෙන compare කරගන්න. නැත්තම් කෙල්ලට පුළුවන් කොල්ලට ඔහොම එකක් අරන් පෙන්නන්න කියල බලා ගන්න.

    එතකොට අඟල් ගණන් ගැන බොරුවලට අහු වෙන් නෑ. What you see is what you get.

    සාමාන්‍යයෙන් අත් ලොකු කෙල්ලෙක්ට වුණත් දණ ගහගෙන අත් දෙකෙන්ම shaft එක අල්ල ගත්තාම ඉස්සරහින් කට පිරෙන්න එකක් විතර තියෙනවා. අත් පොඩියි නම් ඉතින් සාමාන්‍යයෙන් අල්ලල පුරුදු විදිහට තනි අතින් අල්ල ගන්නත් අමාරුයි. ඉතින් වඳිනවා වගේ අත් දෙකෙන්ම අල්ලන් තමයි කරන්න වෙන්නෙ. 😁😁

     
    Last edited:

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,615
    113
    Oceania
    :rofl:

    ithin ubath e wagene

    2007 idan idala photo ekak upload karaganna copy paste karaganna danne nane,

    me thiyene random screenshot ekak copy paste karala
    1738443034371.png

    උබ වගේ කම්පියුටර් වෙබ් බ්‍රවුසර් එකෙන් මේවට එන්න අපිට වෙලාවක් නෑ. ෆෝන් එකකේ ඉන්න ගමන් වෙන සයිට් එහෙකින් කොපි පේස්ට් කරල බලපන්. ගහන ස්ක්‍රීන්ශොට් වල අකුරු වෙනුවට ඉමේජ් එකක් තියන එකක් ට්‍රයි කරපන්.
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    View attachment 246005
    උබ වගේ කම්පියුටර් වෙබ් බ්‍රවුසර් එකෙන් මේවට එන්න අපිට වෙලාවක් නෑ. ෆෝන් එකකේ ඉන්න ගමන් වෙන සයිට් එහෙකින් කොපි පේස්ට් කරල බලපන්. ගහන ස්ක්‍රීන්ශොට් වල අකුරු වෙනුවට ඉමේජ් එකක් තියන එකක් ට්‍රයි කරපන්.

    mn phone eken yanne nathima thram

    habyi uba kiyana handa dan try karannam

    onna

    me photo eka website ekekain kelinma gaththa URL copy karala
    Wg5SGzHvrQhFLjgx765oWi-650-80.jpg.webp

    Ss
    ekak gahuwa palleha image eka , eka upload karal me thiyenne

    SS eka gahadii balahan puluwan tharam, manually gahanna

    samahra welwata ss eke yatatama wadinwa (mulu webpage ekama eka penne na attach karath- mat dan dakka deyak eka)

    ethkota size wadi wunoth
    server space pirena handa limit ekak hadala aththe,

    dekama wada, awulak na matanam mn android

    @spamcheck

    1000019438.png
     

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,429
    1,615
    113
    Oceania
    mn phone eken yanne nathima thram

    habyi uba kiyana handa dan try karannam

    onna

    me photo eka website ekekain kelinma gaththa URL copy karala
    Wg5SGzHvrQhFLjgx765oWi-650-80.jpg.webp

    Ss
    ekak gahuwa palleha image eka , eka upload karal me thiyenne

    SS eka gahadii balahan puluwan tharam, manually gahanna

    samahra welwata ss eke yatatama wadinwa (mulu webpage ekama eka penne na attach karath- mat dan dakka deyak eka)

    ethkota size wadi wunoth
    server space pirena handa limit ekak hadala aththe,

    dekama wada, awulak na matanam mn android

    @spamcheck

    View attachment 246044
    මේ දැන්. 😂
    මොනවහරි සිස්ටම් එකක් ලෝකෙ හදන්නෙ යූසර්ට එරර් අඩුවෙන් ඇවිත් ගොඩදාන්න මිසක් සිස්ටම් එක හදපු එකා දාන නීති 100% පිලිප්ද්දින්න නෙවේ. බේසික් 😅
     

    Attachments

    • 1738567047390.png
      1738567047390.png
      507.5 KB · Views: 43

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    මේ දැන්. 😂
    මොනවහරි සිස්ටම් එකක් ලෝකෙ හදන්නෙ යූසර්ට එරර් අඩුවෙන් ඇවිත් ගොඩදාන්න මිසක් සිස්ටම් එක හදපු එකා දාන නීති 100% පිලිප්ද්දින්න නෙවේ. බේසික් 😅

    mokakda phone eka

    normal forum wala FB , whatsapp, TG wage platform wala thiyena automatically image resize tech na ithin,

    thiyena capacity eka anuwa function deela thiyenne
     
    • Like
    Reactions: samindi